logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vileda prowadzi kampanię reklamową mopa obrotowego Turbo

  PR 03.04.2019, przeczytano 1839 razy
ilustracjastrzałka

Marka Vileda rozpoczęła działania reklamowe wspierające komunikację mopa obrotowego TURBO. Produkt od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród użytkowników. Spoty telewizyjne będą emitowane w największych stacjach ogólnopolskich: TVP, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vileda-prowadzi-kampanie-reklamowa-mopa-obrotowego-turbo,381923,artykul.html

Spot reklamowy pokazuje, że zaawanasowane technologicznie produkty marki Vileda są jednocześnie funkcjonalne i łatwe w użytkowaniu. Dzięki temu doskonale sprawdzają się podczas codziennego sprzątania, np. po naszych zwierzakach, czego dowodem jest występujący w reklamie pies Mopik – znany już telewidzom. Zestaw sprzątający TURBO to produkt, który sprawia, że mycie wszelkich powierzchni odbywa się bez użycia siły. Mop TURBO został zaprojektowany zgodnie z sugestiami klientów marki Vileda, która od lat stara się być niezawodnym partnerem w utrzymaniu czystości w domu. Dostarcza rozwiązania przynoszące użytkownikowi istotne zmiany, takie jak: wygoda, minimalizowanie wysiłku, jakość oraz trwałość produktów. Słowem produkty Viledy pomagają oszczędzać wysiłek i czas, tak aby codzienne życie było po prostu łatwiejsze.

Działania reklamowe pod hasłem „Porządek w mgnieniu mopa” obejmą telewizję i Internet. Spot reklamowy będzie emitowany od 25 marca do 17 kwietnia br. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Przekaz wesprą także działania w Social Media, PR oraz w punktach sprzedaży.

Źródło: Vileda

www.vileda.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764