logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vileda prowadzi kampanię reklamową mopa obrotowego Turbo

  PR 03.04.2019, przeczytano 140 razy
ilustracjastrzałka

Marka Vileda rozpoczęła działania reklamowe wspierające komunikację mopa obrotowego TURBO. Produkt od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród użytkowników. Spoty telewizyjne będą emitowane w największych stacjach ogólnopolskich: TVP, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vileda-prowadzi-kampanie-reklamowa-mopa-obrotowego-turbo,381923,artykul.html

Spot reklamowy pokazuje, że zaawanasowane technologicznie produkty marki Vileda są jednocześnie funkcjonalne i łatwe w użytkowaniu. Dzięki temu doskonale sprawdzają się podczas codziennego sprzątania, np. po naszych zwierzakach, czego dowodem jest występujący w reklamie pies Mopik – znany już telewidzom. Zestaw sprzątający TURBO to produkt, który sprawia, że mycie wszelkich powierzchni odbywa się bez użycia siły. Mop TURBO został zaprojektowany zgodnie z sugestiami klientów marki Vileda, która od lat stara się być niezawodnym partnerem w utrzymaniu czystości w domu. Dostarcza rozwiązania przynoszące użytkownikowi istotne zmiany, takie jak: wygoda, minimalizowanie wysiłku, jakość oraz trwałość produktów. Słowem produkty Viledy pomagają oszczędzać wysiłek i czas, tak aby codzienne życie było po prostu łatwiejsze.

Działania reklamowe pod hasłem „Porządek w mgnieniu mopa” obejmą telewizję i Internet. Spot reklamowy będzie emitowany od 25 marca do 17 kwietnia br. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Przekaz wesprą także działania w Social Media, PR oraz w punktach sprzedaży.

Źródło: Vileda

www.vileda.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aplikacje Samochodowe od A do Z po raz 26.
Od ponad 10 lat, z początkiem wiosennego sezonu aplikacyjnego, Atrium i Ikonos organizują warsztaty pt. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Łącznie w całym cyklu wzięło już udział ponad 1000 uczestników.
Wyróżnienie firmy Prograf SG w konkursie Fespa 2019
FESPA to najważniejsze wydarzenie branży reklamowej w Europie. Podczas tej imprezy najważniejsi gracze tego rynku prezentują swoje osiągnięcia w zakresie druku - technik i materiałów.
W związku z wątpliwościami natury etycznej, skierowanymi do Rady Etyki Public Relations przez Luizę Jurgiel-Żyłę, Prezeskę Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, REPR oświadcza, iż nie dysponuje faktograficzną wiedzą pozwalającą na wydanie opinii w sprawie publikacji książkowej pt. „Delfin. Mateusz Morawiecki”. Ze względu na jej specyfikę, dla podjęcia odpowiedniego...
„Piąty wymiar” – twórcza przestrzeń w CH Atrium Promenada
Agencja marketingowa Valkea we współpracy z Atrium Poland przygotowała kolejny innowacyjny projekt dla Atrium Promenada. Tym razem na terenie centrum handlowego powstała wyjątkowa przestrzeń twórcza pod nazwą „Piąty Wymiar”. Dzięki niej wszyscy odwiedzający mają od teraz możliwość wzięcia udziału w regularnych i bezpłatnych zajęciach rozwojowych oraz warsztatach...
Walk PR rozpoczął współpracę z Grupą Nosalowy. Do zadań agencji należeć będzie kompleksowa obsługa PR nowego hotelu Grupy – Nosalowy Park Hotel & SPA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764