logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vileda prowadzi kampanię reklamową mopa obrotowego Turbo

  PR 03.04.2019, przeczytano 177 razy
ilustracjastrzałka

Marka Vileda rozpoczęła działania reklamowe wspierające komunikację mopa obrotowego TURBO. Produkt od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród użytkowników. Spoty telewizyjne będą emitowane w największych stacjach ogólnopolskich: TVP, Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vileda-prowadzi-kampanie-reklamowa-mopa-obrotowego-turbo,381923,artykul.html

Spot reklamowy pokazuje, że zaawanasowane technologicznie produkty marki Vileda są jednocześnie funkcjonalne i łatwe w użytkowaniu. Dzięki temu doskonale sprawdzają się podczas codziennego sprzątania, np. po naszych zwierzakach, czego dowodem jest występujący w reklamie pies Mopik – znany już telewidzom. Zestaw sprzątający TURBO to produkt, który sprawia, że mycie wszelkich powierzchni odbywa się bez użycia siły. Mop TURBO został zaprojektowany zgodnie z sugestiami klientów marki Vileda, która od lat stara się być niezawodnym partnerem w utrzymaniu czystości w domu. Dostarcza rozwiązania przynoszące użytkownikowi istotne zmiany, takie jak: wygoda, minimalizowanie wysiłku, jakość oraz trwałość produktów. Słowem produkty Viledy pomagają oszczędzać wysiłek i czas, tak aby codzienne życie było po prostu łatwiejsze.

Działania reklamowe pod hasłem „Porządek w mgnieniu mopa” obejmą telewizję i Internet. Spot reklamowy będzie emitowany od 25 marca do 17 kwietnia br. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Przekaz wesprą także działania w Social Media, PR oraz w punktach sprzedaży.

Źródło: Vileda

www.vileda.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Real Time Marketing w wydaniu KFC
Jeśli pod tym postem będzie 100 000 komentarzy z emotką nóżki kurczaka to KFC rozda 100 000 Hot Wingsów! Tak marka KFC w swoim poście na facebooku nawiązała do dzisiejszego święta - Światowego Dnia Emoji.
Carrefour: Przynieś swoje opakowanie do marketu
Idea less waste na dobre wkroczyła do sklepów Carrefour Polska. Z myślą o ograniczeniu zużycia plastiku i promowaniu przyjaznych środowisku nawyków zakupowych, sieć rozszerza możliwość zakupów produktów na wagę do własnych wielorazowych opakowań, na wszystkie hiper- i supermarkety w Polsce. Akcji towarzyszy kampania informacyjna dla klientów.
Agencja Labcon realizuje projekt społeczny dla marki Land Rover
Trwa projekt społeczny Land Rover na polskim rynku, którym marka inspiruje i angażuje kobiety do zaznaczenia swoich osiągnięć i siły. “Evoque - I’m on the move” to akcja, którą agencja Labcon (Group One) kontynuuje rozpoczętą w marcu komunikację skierowaną do nowoczesnych kobiet. Ambasadorkami akcji są: Joanna Przetakiewicz, Katarzyna Bonda, Karolina...
Ikea podsumowuje „Przestrzeń Pełną Dobra”
Zamiast gromadzić niepotrzebne rzeczy, oddajmy je innym – tak w skrócie można przedstawić ideę, jaka przyświecała akcji społecznej IKEA Kraków. „Przestrzeń Pełna Dobra” funkcjonowała zaledwie 4 dni, ale wieść o niej rozeszła się błyskawicznie. W akcji wzięło udział ponad 500 krakowian, którzy bezinteresownie oddali kilka tysięcy...
Pieniądze, seks i władza - co napędza osoby po 50
Wyobraźmy sobie planetę, na której mieszka grupa superbohaterów, którzy zamiast mocy jak postacie z Marvela, mają w sobie coś więcej. Tymi superbohaterami są osoby z pokolenia 50 – 70 latków, którzy są inni niż się wszystkim wydaje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764