logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vileda prowadzi kampanię reklamową mopa obrotowego Turbo

  PR 30.11.2020, przeczytano 1157 razy
ilustracjastrzałka

Czy przedświąteczne porządki muszą być męczące i zabierać tak dużo czasu? Nie, kiedy Twoim pomocnikiem jest mop obrotowy Vileda TURBO, który sprawia, że mycie podłóg odbywa się bez użycia siły. Produkt od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród użytkowników, a jego działanie można zobaczyć w najnowszym spocie marki Vileda. Reklama będzie emitowana w ogólnopolskiej telewizji aż ponad 5 tygodni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vileda-prowadzi-kampanie-reklamowa-mopa-obrotowego-turbo,389388,artykul.html

Spot reklamowy pokazuje, że zaawanasowane technologicznie produkty marki Vileda są funkcjonalne i łatwe w użytkowaniu. Dzięki temu doskonale sprawdzają się podczas codziennego sprzątania, np. po naszych zwierzakach. Zestaw sprzątający TURBO to mop i wiadro z obrotowym systemem, który doskonale odsącza i sprawia, że czyszczenie podłóg odbywa się bez wysiłku. Wiadro do mopa TURBO ma wyprofilowany otwór, dzięki któremu w prosty sposób wylejesz wodę, bez ryzyka jej rozlania i nadwyrężenia pleców. Z kolei poziomy i zintegrowany uchwyt ułatwi Ci jego przenoszenie.

Działania reklamowe pod hasłem „W domu wszystko jest w porządku” obejmują telewizję i Internet. Emisja spotu reklamowego, w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, rozpoczęła się 26 listopada i potrwa aż do 31 grudnia br. Przekaz wzmacniają także działania w Social Media, PR oraz w punktach sprzedaży. Sprzedaż w e-commerce wspiera reklama digitalowa, w ramach kampanii na platformie Allegro i działania remarketingowe.

Źródło: Vileda

www.vileda.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764