logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vileda prowadzi kampanię reklamową mopa obrotowego Turbo

  PR 30.11.2020, przeczytano 433 razy
ilustracjastrzałka

Czy przedświąteczne porządki muszą być męczące i zabierać tak dużo czasu? Nie, kiedy Twoim pomocnikiem jest mop obrotowy Vileda TURBO, który sprawia, że mycie podłóg odbywa się bez użycia siły. Produkt od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród użytkowników, a jego działanie można zobaczyć w najnowszym spocie marki Vileda. Reklama będzie emitowana w ogólnopolskiej telewizji aż ponad 5 tygodni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vileda-prowadzi-kampanie-reklamowa-mopa-obrotowego-turbo,389388,artykul.html

Spot reklamowy pokazuje, że zaawanasowane technologicznie produkty marki Vileda są funkcjonalne i łatwe w użytkowaniu. Dzięki temu doskonale sprawdzają się podczas codziennego sprzątania, np. po naszych zwierzakach. Zestaw sprzątający TURBO to mop i wiadro z obrotowym systemem, który doskonale odsącza i sprawia, że czyszczenie podłóg odbywa się bez wysiłku. Wiadro do mopa TURBO ma wyprofilowany otwór, dzięki któremu w prosty sposób wylejesz wodę, bez ryzyka jej rozlania i nadwyrężenia pleców. Z kolei poziomy i zintegrowany uchwyt ułatwi Ci jego przenoszenie.

Działania reklamowe pod hasłem „W domu wszystko jest w porządku” obejmują telewizję i Internet. Emisja spotu reklamowego, w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, rozpoczęła się 26 listopada i potrwa aż do 31 grudnia br. Przekaz wzmacniają także działania w Social Media, PR oraz w punktach sprzedaży. Sprzedaż w e-commerce wspiera reklama digitalowa, w ramach kampanii na platformie Allegro i działania remarketingowe.

Źródło: Vileda

www.vileda.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa linia LFD Message
Bez względu na to czy dopiero przechodzisz na technologię cyfrową, rozbudowujesz infrastrukturę lub wyposażasz sale konferencyjne, linia Message zapewni ci jakość i funkcjonalność, których oczekujesz i to w cenie, która ci się spodoba.
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra na drukarkach Epson
W tym roku po raz pierwszy w ramach wsparcia 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie można wylicytować drukarki Epson EcoTank ozdobione unikalnymi projektami graficznymi.
KPRM: #Szczepimysię: spot z byłym żołnierzem AK
Narodowy Program Szczepień wchodzi w kolejną fazę. Rozpoczęła się rejestracja seniorów na szczepienia przeciw COVID-19. Do kampanii informacyjnej #SzczepimySię dołączył płk Witalis Skorupka ps. Orzeł. W Internecie możemy obejrzeć najnowszy spot wideo, w którym 98-letni starszy sierżant Armii Krajowej zachęca Polaków do szczepień.
„Sprawdź kto” - kampania informacyjna dla odbiorców prądu i gazu
To już siódma edycja kampanii edukacyjno-informacyjnej Towarzystwa Obrotu Energią. Celem kampanii jest propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu oraz budowanie zdrowej konkurencji opartej na zasadach fair play. W kampanii uczestniczą największe spółki energetyczne: Enea, Energa Obrót – spółka zależna Energi z Grupy ORLEN, innogy Polska, Polkomtel oraz TAURON...
IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB 2021 zapraszają do zgłaszania swoich prelekcji do piętnastej edycji najważniejszej konferencji marketingowej w Polsce, która odbędzie się w dniach 9 - 10 czerwca 2021. Temat przewodni Forum IAB 2021 to „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764