logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vileda reklamuje mopa Ultramax: Trzecia kampania w Polsce

  PR 14.02.2019, przeczytano 2495 razy
ilustracjastrzałka

Marka Vileda rozpoczęła kampanię promocyjną swojego najpopularniejszego mopa płaskiego Ultramax. Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane do 3 marca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vileda-reklamuje-mopa-ultramax%3A-trzecia-kampania-w-polsce,381233,artykul.html

Ultramax to pierwszy mop płaski z bezdotykowym systemem wyciskania. Przekłada się to na konkretną korzyść dla użytkownika – mycie podłogi odbywa się bez użycia siły i konieczności moczenia rąk. Marka już po raz trzeci promuje mopa Ultramax na polskim rynku. Spot reklamowy marki prezentuje ulepszony system Ultramax, który doskonale sprawdza się podczas codziennego sprzątania.

– Od lat Vileda stara się być niezawodnym partnerem, jeśli chodzi o utrzymanie czystości w domu i dąży do tego, by dostarczać rozwiązania przynoszące konsumentom istotne zmiany, takie jak: wygoda, minimalizowanie wysiłku, jakość oraz trwałość produktów. Dzięki zaawansowaniu technologicznemu Ultramax jest idealnym pomocnikiem do wydajnego i komfortowego czyszczenia każdej powierzchni – wyjaśnia Piotr Piecha, Dyrektor Marketingu marki Vileda.

ilustracjastrzałka

Spot reklamowy będzie można we wszystkich kanałach ogólnopolskich i stacjach telewizyjnych, takich jak: TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych. Dodatkowo kampania będzie emitowana na platformach VOD i w telewizji internetowej. Przekaz wesprą również działania w Internecie: spoty i banery, Social Media, PR, POS.

ilustracjastrzałka

Symultanicznie marka prowadzi też działania product placement: inny model mopa płaskiego w wersji XL z obrotowym systemem odsączania (Ultramat) będzie można zobaczyć m.in., w nowym sezonie programu Nasz nowy dom.

ilustracjastrzałka

Głównym celem szeroko zakrojonej kampanii jest pokazanie, że zestaw sprzątający Ultramax to innowacyjny produkt, który sprawia, że mycie wszelkich powierzchni odbywa się bez użycia siły.

Źródło: FHP Vileda

www.vileda.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reklama OOH w Polsce – 1. kw. 2024
OOHlife Izba Gospodarcza1 przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w pierwszym kwartale 2024 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy OOHlife Izba Gospodarcza i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Group).
Dentsu tworzy centra rozwojowo-badawcze
Dentsu ogłosiło wprowadzenie nowej globalnej strategii - "Innovating to Impact", zaznaczając tym samym kluczowy etap w ponad 120-letniej historii firmy. Nowe hasło wyraża zaangażowanie dentsu w generowanie wzrostu poprzez innowację, wykorzystując mocne strony transformacyjnej kreatywności, mediów, danych i technologii. Nowa strategia wyraża się również w...
New Balance rozpoczyna kampanię We Got Now
New Balance wystartował z najnowszą odsłoną globalnej kampanii marki We Got Now. Pierwszy spot został wyemitowany już w marcu i wystąpił w nim dwukrotny MVP American League ­– baseballista Shohei Ohtani. Był to pierwszy z serii spotów kampanii, które są i będą emitowane w 2024 roku, z udziałem wielu sportowców New...
Gellwe sponsorem festiwalu „Polska od Kuchni”
Degustacje tradycyjnych polskich potraw, regionalna muzyka na żywo i liczne atrakcje dla całej rodziny. To wszystko czeka na odwiedzających Festiwal „Polska od Kuchni”, który już w najbliższą niedzielę zagości w Warszawie. Wydarzenie wspiera marka Gellwe, która przygotuje specjalną strefę pełną atrakcji i konkursów z nagrodami. Udział w tym wielkim...
Nikon Z6III i chmura Nikon Imaging Cloud
Nikon poszerza swoją ofertę aparatów bezlusterkowych klasy średniej z serii Z o pełnoklatkowy model Z6III. Mały, ale wytrzymały model Z6III, zbudowany na wzór modeli Z 8 i Z9, to poręczny i funkcjonalny aparat fotograficzny, który oferuje wyjątkowo szczegółowe zdjęcia i nagrywanie wideo w rozdzielczości 6K/60P (RAW). Dzisiaj marka również...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764