logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vileda reklamuje mopa Ultramax: Trzecia kampania w Polsce

  PR 14.02.2019, przeczytano 2480 razy
ilustracjastrzałka

Marka Vileda rozpoczęła kampanię promocyjną swojego najpopularniejszego mopa płaskiego Ultramax. Spoty telewizyjne w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane do 3 marca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vileda-reklamuje-mopa-ultramax%3A-trzecia-kampania-w-polsce,381233,artykul.html

Ultramax to pierwszy mop płaski z bezdotykowym systemem wyciskania. Przekłada się to na konkretną korzyść dla użytkownika – mycie podłogi odbywa się bez użycia siły i konieczności moczenia rąk. Marka już po raz trzeci promuje mopa Ultramax na polskim rynku. Spot reklamowy marki prezentuje ulepszony system Ultramax, który doskonale sprawdza się podczas codziennego sprzątania.

– Od lat Vileda stara się być niezawodnym partnerem, jeśli chodzi o utrzymanie czystości w domu i dąży do tego, by dostarczać rozwiązania przynoszące konsumentom istotne zmiany, takie jak: wygoda, minimalizowanie wysiłku, jakość oraz trwałość produktów. Dzięki zaawansowaniu technologicznemu Ultramax jest idealnym pomocnikiem do wydajnego i komfortowego czyszczenia każdej powierzchni – wyjaśnia Piotr Piecha, Dyrektor Marketingu marki Vileda.

ilustracjastrzałka

Spot reklamowy będzie można we wszystkich kanałach ogólnopolskich i stacjach telewizyjnych, takich jak: TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych. Dodatkowo kampania będzie emitowana na platformach VOD i w telewizji internetowej. Przekaz wesprą również działania w Internecie: spoty i banery, Social Media, PR, POS.

ilustracjastrzałka

Symultanicznie marka prowadzi też działania product placement: inny model mopa płaskiego w wersji XL z obrotowym systemem odsączania (Ultramat) będzie można zobaczyć m.in., w nowym sezonie programu Nasz nowy dom.

ilustracjastrzałka

Głównym celem szeroko zakrojonej kampanii jest pokazanie, że zestaw sprzątający Ultramax to innowacyjny produkt, który sprawia, że mycie wszelkich powierzchni odbywa się bez użycia siły.

Źródło: FHP Vileda

www.vileda.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764