logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vileda rozpoczyna nowy rok czterema silnymi kampaniami reklamowymi

  PR 14.01.2021, przeczytano 904 razy
ilustracjastrzałka

Marka Vileda regularnie promuje swoje produkty i prowadzi zintegrowane działania promocyjne w telewizji i Internecie. W nowym roku producent akcesoriów do sprzątania przeprowadzi aż cztery duże kampanie reklamowe: mopa 1-2 Spray Max, ściereczki Actifibre, odkurzacza myjącego JetClean i mopa Ultramax, także w wersji XL. Spoty powstały w oparciu o myśl przewodnią claimu marki „W domu wszystko jest w porządku” i będą emitowane w ogólnopolskiej telewizji przez cztery miesiące br. – od 4 stycznia do 28 kwietnia. Oznacza to, że produkty Viledy będą gościć na ekranach nieprzerwanie przez 16 tygodni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vileda-rozpoczyna-nowy-rok-czterema-silnymi-kampaniami-reklamowymi,389832,artykul.html

Jak w porządku rozpocząć nowy rok? Na czysto – przekonuje Vileda. Zgodnie z myślą przewodnią marki, dom nie jest tym samym domem, kiedy nie jest zadbany. A według Viledy porządki wcale nie muszą być męczące, tylko łatwe, efektywne i komfortowe. Przekonamy się o tym oglądając najnowsze sporty reklamowe producenta.

Zintegrowane działania promocyjne w telewizji i Internecie wspierają aż cztery produkty marki.

4 stycznia wystartowała kampania mopa 1-2 Spray Max, która będzie gościć na ekranach 4 tygodnie. Kolejne spoty również będą emitowane w cyklu 4-tygodniowym. W lutym na ekranach pojawi się spot ściereczki nowej generacji od Viledy – Actifibre. Kolejną gwiazdą TV od Viledy w pierwszym kwartale będzie odkurzacz myjący JetClean. Zintensyfikowane działania promocyjne zakończy w kwietniu emisja spotu popularnego mopa Ultramax. Reklamy telewizyjne wszystkich czterech produktów będą pokazywane w największych stacjach ogólnopolskich, jak: Polsat, TVN oraz kanałach tematycznych.

Przekaz umacniają działania display, Social Media, PR oraz materiały w formie standów POS w największych sieciach handlowych. Sprzedaż w e-commerce wspiera reklama digitalowa, w ramach kampanii na platformie Allegro i działania remarketingowe. Dodatkowo, w ramach działań product placement, będzie można zobaczyć odkurzacz JetClean w serialu „Przyjaciółki”. Vileda została także partnerem tytularnym 12 odcinków programu „Nasz Nowy Dom”, w którym również zobaczymy JetClean w użyciu.

Działania reklamowe potrwają nieprzerwanie 16 tygodni, do 28 kwietnia  br.

Źródło: Vileda

www.vileda.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764