logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vileda startuje z 5-tygodniową kampanią reklamową odkurzacza Jetclean

  PR 16.10.2020, przeczytano 931 razy
ilustracjastrzałka

„Dlaczego Vileda? Bo zabawa na bosaka jest najlepsza!” – tak rozpoczyna się najnowszy spot reklamowy pierwszego odkurzacza myjącego w ofercie marki Vileda. JetClean to poręczny elektryczny odkurzacz myjący, którym dokładnie i bez wysiłku można wyczyścić podłogi za jednym zamachem. Kampania urządzenia rozpocznie się 19 października br. i potrwa aż 5 tygodni. Przez ten czas spot będzie emitowany w pasmach tematycznych TVP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vileda-startuje-z-5-tygodniowa-kampania-reklamowa-odkurzacza-jetclean,388837,artykul.html

Oprócz promocji w telewizji, prowadzone będą także działania internetowe, skierowane do odbiorców zdigitalizowanych. Nie zabraknie także wsparcia komunikacyjnego na kanale YouTube i na Facebooku oraz działań PR i w punktach sprzedaży.

Vileda JetClean zbiera kurz i drobiny, myje podłogi na mokro i osusza w jednym cyklu. Takie kompleksowe czyszczenie podłóg pozwala użytkownikom oszczędzać czas i przeznaczać go na ich ulubione zajęcia.

Źródło: Vileda

www.vileda.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Urszula Borzym w SEC Newgate CEE
SEC Newgate CEE zyskała kolejnego doświadczonego konsultanta, do agencji dołączyła Urszula Borzym, Senior Project Manager.
„Brytyjski z natury” – Butcher’s z kampanią naturalnej karmy dla zwierząt
Butcher’s, producent karmy dla psów i kotów, wystartował z kampanią wizerunkową promującą wysoką jakość i naturalny skład swoich produktów. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry wspólnie z agencją marketingu efektywnościowego Performics, która odpowiada za działania w social media (planowanie i zakup kampanii). Obie...
Do grona klientów agencji Quality Public Relations dołączyła firma Coloris - polski producent kosmetyków. Do zadań agencji należy opracowanie strategii komunikacji poszczególnych marek i prowadzenie w szerokim zakresie działań public relations, obejmujących zarówno relacje z mediami, jak i aktywacje PR w ramach współpracy z influencerami....
Michał Jarzyna dołączył do zespołu On Board Think Kong
Agencja OBTK powiększa zespół public relations o konsutlanta. Michał Jarzyna – młodszy konsultant PR dołączył do zespołu komunikacji korporacyjnej i odpowiada za prowadzenie projektów m.in. z sektora FMCG
Change Serviceplan z kampanią społeczną o wykluczeniu Głuchych z popkultury
W Międzynarodowy Dzień Głuchych wystartowała największa tak głośna kampania społeczna Polskiego Związku Głuchych, podejmująca temat wykluczenia osób głuchych z życia społecznego i kulturalnego. Na znak protestu przeciw ograniczeniom, przedstawiciele środowiska stworzyli w ramach tego projektu zespół muzyczny - UNMUTE, którego wszyscy członkowie są głusi....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764