logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vileda startuje z 5-tygodniową kampanią reklamową odkurzacza Jetclean

  PR 16.10.2020, przeczytano 295 razy
ilustracjastrzałka

„Dlaczego Vileda? Bo zabawa na bosaka jest najlepsza!” – tak rozpoczyna się najnowszy spot reklamowy pierwszego odkurzacza myjącego w ofercie marki Vileda. JetClean to poręczny elektryczny odkurzacz myjący, którym dokładnie i bez wysiłku można wyczyścić podłogi za jednym zamachem. Kampania urządzenia rozpocznie się 19 października br. i potrwa aż 5 tygodni. Przez ten czas spot będzie emitowany w pasmach tematycznych TVP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vileda-startuje-z-5-tygodniowa-kampania-reklamowa-odkurzacza-jetclean,388837,artykul.html

Oprócz promocji w telewizji, prowadzone będą także działania internetowe, skierowane do odbiorców zdigitalizowanych. Nie zabraknie także wsparcia komunikacyjnego na kanale YouTube i na Facebooku oraz działań PR i w punktach sprzedaży.

Vileda JetClean zbiera kurz i drobiny, myje podłogi na mokro i osusza w jednym cyklu. Takie kompleksowe czyszczenie podłóg pozwala użytkownikom oszczędzać czas i przeznaczać go na ich ulubione zajęcia.

Źródło: Vileda

www.vileda.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Szok” by Blik – nowa piosenka Igo inspirowana tytułami przelewów na telefon
20 października wieczorem miała miejsce premiera najnowszej piosenki Igora Walaszka - Igo, która stworzona została we współpracy z użytkownikami BLIKA. Tekst piosenki wykorzystuje słowa z tytułów przelewów na telefon BLIK.
Julia Ożyjiwska przechodzi z Reprise Media do Kamikaze
Zespół agencji Kamikaze wzmocniła Julia Ożyjiwska. Przechodzi z agencji Reprise Media Poland, gdzie pracowała jako SEM Coordinator. W Kamikaze obejmuje stanowisko Paid Media Lead i będzie zarządzać teamem mediowym agencji. To drugi ważny dla agencji transfer w ostatnich tygodniach, mający miejsce równocześnie z przejściem Krzysztofa Flisa z Golden Submarine do...
Neo-Angin odświeża wizerunek w nowej kampanii
Pod hasłem „Twój lek antyseptyczny” wystartowała nowa kampanii marki neo-angin. Przygotowaniem i realizacją kampanii zajęła się agencja kreatywna Chromatique.
Nowość w ofercie Api: owalne drukarki sitodrukowe
API.PL rozszerza ofertę maszyn sitodrukowych marki ROQ o drukarki owalne. Urządzenia posiadają bezbłędny system indeksacji oraz precyzyjny rejestr. Ich konstrukcja umożliwia szybkie przezbrajanie i pasowanie. Pozwalają drukować większą ilość kolorów oraz większe standardowe i niestandardowe formaty. Drukarki owalne powstały z myślą o dużych producentach odzieży i drukarniach...
Feeders Agency z nowym logo, identyfikacją wizualną i manifestem
Po blisko dwóch latach działalności Feeders Agency odświeża swoją identyfikację wizualną. Rebranding agencji przygotował Bożydar Kaniewski, Head of Arts Feeders.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764