logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vileda współpracuje ze Sfera Group

  PR 18.06.2015, przeczytano 451 razy
ilustracjastrzałka

Wrocławska agencja Sfera Group rozpoczęła na nowo współpracę z firmą Vileda – światowym producentem artykułów gospodarstwa domowego. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vileda-wspolpracuje-ze-sfera-group,25187,artykul.html

Agencja Sfera Group zajmuje się kompleksowym wsparciem komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej. Współpraca z marką Vileda, obejmie m.in. media relations, PR produktowy, e-PR, content marketing, PR Idei, Social Media oraz PR kryzysowy. 

Vileda to międzynarodowa marka, która zagościła w polskich gospodarstwach domowych w połowie lat dziewięćdziesiątych. Od tego czasu pomaga w prowadzeniu domu w zakresie mycia, sprzątania, prania i prasowania. Liczba lojalnych klientów stale rośnie. Markę wyróżnia wysoka jakość oraz tworzenie nowych, funkcjonalnych produktów, które sprawiają, że czynności domowe stają się przyjemne i wymagają małych nakładów czasowych. 

Źródło: Sfera Group

www.sfera-group.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ruszyła kampania „Otwarte w niedziele”
11 października br. MAKRO Polska rozpoczęło kampanię „Otwarte w niedziele”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce. Jego przedstawiciele zapraszają do odwiedzania swoich restauracji i sklepów w każdą niedzielę, także wolną od handlu. Jako lokalne biznesy mogą w tym dniu oferować swoje usługi. Sieć...
Stoisko targowe to duża inwestycja dla każdej firmy niezależnie do tego jakim budżetem dysponuje. Dlatego warto pomyśleć o rozwiązaniu, które będzie służyło przez lata i to nie tylko w czasie targów. O rozwiązaniu, które nie będzie jednorazowe i nie będzie generowało odpadów po każdych targach.
Brother razem z BNP Paribas Leasing Solutions tworzy program dla swoich partnerów
Firma Brother, dzięki współpracy z BNP Paribas Leasing Solutions prezentuje nowe rozwiązanie, Brother Finance, ułatwiające resellerom oferowanie dzierżawy sprzętu i usług MPS. Dodatkowo, by na starcie wesprzeć proces sprzedaży do końca grudnia 2019 roku trwa promocja, dzięki której klient dealera nie zapłaci żadnych odsetek od finansowanego urządzenia.
Dębica łączy pokolenia w nowej kampanii wizerunkowej
Firma Oponiarska Dębica S.A., wiodący producent opon do samochodów osobowych na polskim rynku, rusza z nową ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Panuje na polskich drogach”. Celem działań jest odświeżenie wizerunku marki oraz dotarcie do szerszego grona klientów, w tym młodych kierowców.
Neuron Agencja PR będzie wspierać Stowarzyszenie Twoja Sprawa w kolejnej odsłonie kampanii społecznej, której celem jest uświadamianie rodziców o problemie zbyt łatwego dostępu dzieci do pornografii online.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764