logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vileda współpracuje ze Sfera Group

  PR 18.06.2015, przeczytano 593 razy
ilustracjastrzałka

Wrocławska agencja Sfera Group rozpoczęła na nowo współpracę z firmą Vileda – światowym producentem artykułów gospodarstwa domowego. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vileda-wspolpracuje-ze-sfera-group,25187,artykul.html

Agencja Sfera Group zajmuje się kompleksowym wsparciem komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej. Współpraca z marką Vileda, obejmie m.in. media relations, PR produktowy, e-PR, content marketing, PR Idei, Social Media oraz PR kryzysowy. 

Vileda to międzynarodowa marka, która zagościła w polskich gospodarstwach domowych w połowie lat dziewięćdziesiątych. Od tego czasu pomaga w prowadzeniu domu w zakresie mycia, sprzątania, prania i prasowania. Liczba lojalnych klientów stale rośnie. Markę wyróżnia wysoka jakość oraz tworzenie nowych, funkcjonalnych produktów, które sprawiają, że czynności domowe stają się przyjemne i wymagają małych nakładów czasowych. 

Źródło: Sfera Group

www.sfera-group.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764