logo
WIADOMOŚCI

Vileda: Zintegrowane działania promocyjne w telewizji i Internecie

Mateusz Zawiślak  PR 13.03.2018, przeczytano 256 razy
ilustracjastrzałka

Marka Vileda regularnie promuje swoje produkty – od nowego roku producent akcesoriów do sprzątania przeprowadził już trzy duże kampanie reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vileda:-zintegrowane-dzialania-promocyjne-w-telewizji-i-internecie,35781,artykul.html

Wszystkie inspirowane są przygotowaniami do wiosennych porządków, które zgodnie z przesłaniem Viledy mogą być łatwe, efektywne i komfortowe. Zintegrowane działania promocyjne w telewizji i Internecie wspierają trzy produkty marki. 8 stycznia wystartowała kampania najnowszej wersji mopa Ultramax, zaraz potem na ekranach pojawił się spot ściereczki nowej generacji od Viledy – Actifibre. Ostatnią gwiazdą TV od Viledy w pierwszym kwartale jest mop Easy Wring & Clean z ulubieńcem widzów – pieskiem Mopikiem. Spoty telewizyjne wszystkich trzech produktów były emitowane w największych stacjach ogólnopolskich, jak: TVN, Polsat, TVP i TVP 2. Działania reklamowe potrwają do 29 marca  br.

Przekaz wspierają działania display, Social Media, PR oraz materiały POS. Dodatkowo produkty zadebiutowały 8 marca na dużym ekranie w filmie Kobieta sukcesu oraz w programie Nasz Nowy Dom.

Źródło: Vileda

www.vileda.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Sico Printing Academy 2018 w Krakowie pod patronatem Signs.pl
W Polsce działa kilka tysięcy drukarni wielkoformatowych nie mniej drukarni sitodrukowych. Pracuje w nich kilkanaście tysięcy osób zajmujących się bezpośrednio lub pośrednio drukiem. Możliwość kształcenia w zawodzie sitodrukarza czy wielkoformatowego drukarza cyfrowego jest bardzo ograniczona. Większość pracowników drukarni poza doświadczeniem zdobytym w pracy nie posiada...
Festiwal Druku 2018 z Integart
Festiwal Druku 2018 dobiegł końca. Cieszymy się, że mogliśmy z Państwem spędzić wspólnie ten czas w szczególności, że przybyliście na to wydarzenie tak licznie. Cieszy nas fakt, że nowa oferta będąca wynikiem włączenia firmy AlmaTrend do Integart, spotkała się z Państwa przyjęciem, i że...
Communication Unlimited autorem konceptu salonów Suzuki
Suzuki Motor Poland wprowadza nowy standard wyglądu i wyposażenia salonów sprzedaży. Jest to odpowiedź na zmieniające się potrzeby współczesnych klientów, którzy poszukują inspiracji, indywidualności, dynamizmu i prywatności. Autorem konceptu wizualnego nowych salonów jest agencja Communication Unlimited.
Kerris Group zwiększa zatrudnienie
Do zespołu agencji interaktywnej KERRIS dołączyło 8 nowych osób zasilając działy kreacji, technologii, performance marketingu oraz obsługi klienta. Wśród nich znalazła się m.in. Katarzyna Stefańska, związana wcześniej z DDB&Tribal oraz White Cat Studio.
FC Barcelona w kampanii marki Nesquik
Już 24 września startuje wielka loteria marki NESQUIK mająca na celu dbanie o rozwój dzieci i zwiększanie ich potencjału dzięki odpowiedniemu odżywianiu oraz zachęcaniu do aktywnej zabawy. W akcji promocyjnej marka podjęła współprace z klubem FC Barcelona., której celem jest propagowanie sportowego trybu życia wśród dzieci i ich...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone