logo
WIADOMOŚCI

Vileda: Zintegrowane działania promocyjne w telewizji i Internecie

Mateusz Zawiślak  PR 13.03.2018, przeczytano 237 razy
ilustracjastrzałka

Marka Vileda regularnie promuje swoje produkty – od nowego roku producent akcesoriów do sprzątania przeprowadził już trzy duże kampanie reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vileda:-zintegrowane-dzialania-promocyjne-w-telewizji-i-internecie,35781,artykul.html

Wszystkie inspirowane są przygotowaniami do wiosennych porządków, które zgodnie z przesłaniem Viledy mogą być łatwe, efektywne i komfortowe. Zintegrowane działania promocyjne w telewizji i Internecie wspierają trzy produkty marki. 8 stycznia wystartowała kampania najnowszej wersji mopa Ultramax, zaraz potem na ekranach pojawił się spot ściereczki nowej generacji od Viledy – Actifibre. Ostatnią gwiazdą TV od Viledy w pierwszym kwartale jest mop Easy Wring & Clean z ulubieńcem widzów – pieskiem Mopikiem. Spoty telewizyjne wszystkich trzech produktów były emitowane w największych stacjach ogólnopolskich, jak: TVN, Polsat, TVP i TVP 2. Działania reklamowe potrwają do 29 marca  br.

Przekaz wspierają działania display, Social Media, PR oraz materiały POS. Dodatkowo produkty zadebiutowały 8 marca na dużym ekranie w filmie Kobieta sukcesu oraz w programie Nasz Nowy Dom.

Źródło: Vileda

www.vileda.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
sobota 23.06.2018, 92 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone