logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Viperprint i jakość ?!?

Strona 1/3  1 2 3

| 02.09.2012 19:09

Ostatnio po raz drugi złożyłem zamówienie na druk tych samych ulotek w Viperprincie. Po raz drugi otrzymałem wadliwy towar. Wcześniej byłem bardzo zadowolony z ich usług. Dobra jakość i terminowość. Teraz jestem wyjątkowo zawiedziony:

http://img31.imageshack.us/img31/9355/img1659bn.jpg

brak ikonki
+ + + + +

Białystok
wiadomości: 358
w Signs.pl od 20.12.2004
IP: 77.46.13.XXX

| 02.09.2012 19:09

Ewidentny błąd doboru produktu do gramatury papieru, może niezbyt często na offsecie, korzystam z jednej drukarni która już od gramatury 170gsm biguje ulotki i z tego rodzaju problemami nigdy nie mam problemu.... Jeśli jesteś zainteresowany mogę podać namiary na priv.....Do początku tego roku zamawiałem w bardzo popularnej drukarni z Żar, jednakże i w tym przypadku do gramatury 170 gsm dalej produkty są falcowane i efekt jest taki jak na załączonym obrazku.....

GRAFTEC
e-mail: graftec@graftec.eu

(Wiadomość zmodyfikowana przez: graftec dnia 02.09.2012 20:00)

avatar użytkownika
+ + + + + + +

Osie
wiadomości: 1000
w Signs.pl od 08.05.2007
IP: 83.20.251.XXX

| 02.09.2012 20:09

Problem w tym, że klientka czeka juz dość długo na swoje ulotki (druga reklamacja). I zlecanie ich gdzies indziej może dodatkowo przedłużyć zamknięcie zlecenia. Przy pierwszej realizacji dostałem ulotki na zbyt cienkim papierze, a za drugim razem otrzymałem telefonicznie informację, że faktycznie był problem z "falcarką". Jeżeli był i wiedzieli o tym, to ciekawi mnie tylko dlaczego wysłali takiego bubla. Czy teraz u nich to nowy standard ?

PS. Dziękuję za opinię.

(Wiadomość zmodyfikowana przez: 3D_Bialystok dnia 02.09.2012 20:15)

brak ikonki
+ + + + +

Białystok
wiadomości: 358
w Signs.pl od 20.12.2004
IP: 77.46.13.XXX

| 02.09.2012 20:09

Dodam jeszcze, że z reklamacją w tej drukarni nie ma nigdy problem, nawet jeśli część nakładu jest źle wydrukowana zawsze drukują taki sam nakład, a termin realizacji to bardzo często szybszy niż oferowany na stronie.....Zmień drukarnię, szkoda twoich nerwów, daj klientce gratis to wszystko co masz i spróbuj jakoś się dogadać....

-----------------
GRAFTEC
e-mail: graftec@graftec.eu
www.graftec.eu

avatar użytkownika
+ + + + + + +

Osie
wiadomości: 1000
w Signs.pl od 08.05.2007
IP: 83.20.251.XXX

| 03.09.2012 19:09

w "szybkich" internetowych drukarniach nikt nie zwraca uwagi jak biegną włókna w papierze bo chyba nie ma na to czasu. Liczy sie czas i cena. To nie jest wina falcerki. Pozdrawiam

www.mediakolor.pl

(Wiadomość zmodyfikowana przez: rad_WC dnia 03.09.2012 19:44)

avatar użytkownika
+ + + + +

wiadomości: 419
w Signs.pl od 10.08.2010
IP: 89.229.149.XXX

3kwadrat_pl 3kwadrat_pl | 04.09.2012 15:09

Kłania się nie przerobienie lektury dr Jakucewicza "Papier w poligrafii".

-----------------

3kwadrat_pl

| 04.09.2012 15:09

zaraz , zaraz - Białystok - może to i są wadliwe ulotki , ale na stronie Vipera jest czarno na białym, wyraźnie napisane , że przy wyborze tego papieru zaleca się bigowanie. W przeciwnym wypadku podczas samego łamania mogą powstać pęknięcia papieru .

...także to raczej nie jest ich wina tylko kolejnych "oszczędności"

...wiem bo ostatnio , też je drukowałem - proces bigowania przedłużał wysyłką produktu o 1 dzień, także wziąłem same arkusze bez bigowania i łamania. Kiedy przyszła paczka sprawdziłem jak będą wyglądały łamane i faktycznie był koszmar. Zostąło tylko 123 szybko to pobigować i do klienta .

-----------------

avatar użytkownika
+ + + + + + +

Piotrków Trybunalski
wiadomości: 923
w Signs.pl od 07.05.2004
IP: 178.37.244.XXX

| 04.09.2012 17:09

mariuszbryk, 2012-09-04 15:25
zaraz , zaraz - Białystok - może to i są wadliwe ulotki , ale na stronie Vipera jest czarno na białym, wyraźnie napisane , że przy wyborze tego papieru zaleca się bigowanie. W przeciwnym wypadku podczas samego łamania mogą powstać pęknięcia papieru .

...także to raczej nie jest ich wina tylko kolejnych "oszczędności"
.


Zaraz, zaraz artes, to są wadliwe ulotki, bo moduł zamówień w Viperprincie nie daje możliwości wyboru pomiędzy falcowaniem a bigowaniem. Jest tylko falcowanie.

Nie bardzo rozumiem jakie oszczędności insynuujesz ?


PS. Reklamacja uwzględniona, ulotki w ponwonym druku. Mam nadzieję, że tym razem będą OK.

(Wiadomość zmodyfikowana przez: 3D_Bialystok dnia 04.09.2012 17:59)

brak ikonki
+ + + + +

Białystok
wiadomości: 358
w Signs.pl od 20.12.2004
IP: 109.231.13.XXX

| 04.09.2012 17:09

Zmieńcie drukarnie na sprawdzoną, moim zdaniem jest to bubel, ale bardzo cięzki do wyegzekwowania, w takich sytuacjach rezygnuje sie z dostawcy i szuka nowego, dzięki któremu unikniesz problemów na przyszłość. Przynajmniej ja tak robię, to nie jest mechanika samochodowa, żeby klient kupując coś ładnego gdzie nad projektem siedzi się czasami kilka dni dostawał tworał spier........y na ostatnim etapie produkcji.....

-----------------
GRAFTEC
e-mail: graftec@graftec.eu
www.graftec.eu

avatar użytkownika
+ + + + + + +

Osie
wiadomości: 1000
w Signs.pl od 08.05.2007
IP: 83.21.132.XXX

| 05.09.2012 10:09

przepraszam - sprawdziłem - faktycznie informacja o bigowaniu ujęta jest tylko przy niektórych matariałach . Swoją drogą dziwne czemu nie ujeli tej opcji przy innych materiałach , gdzie bigowanie byłoby mile widziane

-----------------

avatar użytkownika
+ + + + + + +

Piotrków Trybunalski
wiadomości: 923
w Signs.pl od 07.05.2004
IP: 77.254.102.XXX
Strona 1/3  1 2 3
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764