logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Viral Tesco: Henio parodiuje Natanka

   23.10.2011, przeczytano 4473 razy

Choć niektórzy wieścili już zmierzch internetowej popularności księdza Natanka, prawda okazała się zupełnie inna. Kłam tym enuncjacjom zadał „Henio” – bohater spotów reklamowych Tesco, który tym razem wciela się w postać Piotra Natanka, naśladując jego slogany i sposób przemawiania podczas kazań, które stały się już internetową klasyką.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/viral-tesco%3A-henio-parodiuje-natanka,13731,artykul.html

Klip z Heniem w roli kapłana obecny jest w sieci od kilku dni i zaczął robić prawdziwą karierę. Prezentowany jest jako reklama „zakazana”, „nieemitowana”, „zbanowana” itp. Oczywiście emisja trwa w najlepsze właśnie w internecie, a dzisiaj wirus ten trafił także do Signs.pl.

Informacji o kampanii trudno rzecz jasna szukać na stronach Tesco poświęconych aktualnym spotom reklamowym – oficjalny głos w sprawie filmiku mógłby sie okazać zabójczy dla wirusa.

Dla tych, którzy nie kibicowali księdzu Natankowi na YouTube i nie rozumieją dowcipu, oryginał kazania kapłana z Grzechyni:


REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

niestety reklamówki (foliowe siatki) Tesco są tak ekologiczne, że ulegają biodegradacji już przy przenoszeniu zakupów

avatar użytkownika
,

To znak, że coś się tam bardzo mocno dzieje ;-)  

Najnowsze w tym dziale

Tommy Emmanuel - Live and Solo In Pensacola, Florida
Kontynuujemy cykl filmowych propozycji urozmaicających czas kwarantanny. Jeżeli tylko możecie - zostańcie w domu, to kwestia zdrowia i życia nie tylko Waszego, ale także wszystkich, z którymi niepotrzebnie zetkniecie się poza domem. Zamiast tego poświęćcie chwilę na obejrzenie naszych propozycji, które pozwolą oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości.
Apocalyptica - Hellfest 2017

Kwarantanna od Reklamy: Apocalyptica - Hellfest 2017

Kontynuujemy cykl filmowych propozycji urozmaicających czas kwarantanny. Jeżeli tylko możecie - zostańcie w domu, to kwestia zdrowia i życia nie tylko Waszego, ale także wszystkich, z którymi niepotrzebnie zetkniecie się poza domem. Zamiast tego poświęćcie chwilę na obejrzenie naszych propozycji, które pozwolą oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości.
Richard Galliano i Ron Carter - koncert (1)
Rozpoczynamy cykl filmowych propozycji urozmaicających czas kwarantanny. Jeżeli tylko możecie - zostańcie w domu, to kwestia zdrowia i życia nie tylko Waszego, ale także wszystkich, z którymi niepotrzebnie zetkniecie się poza domem. Zamiast tego poświęćcie chwilę na obejrzenie naszych propozycji, które pozwolą oderwać się od przytłaczającej rzeczywistości.
Koronawirus zabija branżę targową
Odwołane zlecenia, problemy z płynnością finansową i co najmniej kilka tysięcy osób bez pracy – to skutki pandemii koronawirusa dla branży targowo-wystawienniczej, która odczuła je jako jedna z pierwszych. Zakaz organizowania imprez masowych, choć formalnie nie dotyczył targów, sprawił, że firmy stanęły z dnia na dzień. Ich problemy pociągną za sobą również kłopoty w...
Hasła reklamowe: roboty lepsze od copywriterów?
Chatboty zapewniają konsumentom możliwość całodobowego kontaktu z usługodawcą, a algorytmy sztucznej inteligencji już dziś tworzą skuteczniejsze hasła reklamowe niż człowiek. Jednak na razie wdrożenie rozwiązań z zakresu SI wiąże się z wysokim kosztem inwestycyjnym. Na taki mogą sobie pozwolić tylko najbogatsze firmy. Sztuczna inteligencja najprawdopodobniej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764