logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Virtualo wśród klientów agencji InnovationPR

  PR 04.10.2012, przeczytano 651 razy

Agencja InnovationPR rozpoczęła współpracę z firmą Virtualo, która specjalizuje się w dystrybucji e-booków i audiobooków do największych polskich e-księgarni oraz udostępnia w Internecie platformę self-publishingu dla niezależnych autorów. Virtualo prowadzi również prężnie działającą własną księgarnię, jedną z pierwszych w Polsce oferujących wyłącznie produkty cyfrowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/virtualo-wsrod-klientow-agencji-innovationpr,16822,artykul.html

Głównym celem podpisanej umowy jest wsparcie Klienta w realizacji działań komunikacyjnych związanych z dynamicznym rozwojem rynku e-booków. W tym przede wszystkim ze wzrostem oferty Virtualo pozyskiwanej od ponad 200 polskich wydawnictw i tworzeniem autorskich rozwiązań technologicznych dla partnerów oraz e-czytelników.

Do zadań agencji będzie również należało prowadzenie wirtualnego biura prasowego i reprezentowanie Klienta w bieżących kontaktach z dziennikarzami.

Współpraca z Virtualo to dla nas niepowtarzalna szansa na budowanie wizerunku firmy, która aktywnie tworzy i kształtuje rozwijający się rynek e-booków w Polsce – mówi Małgorzata Dębska z InnovationPR. 

Virtualo w ciągu dwóch ostatnich lat stało się kluczowym graczem na polskim rynku e-conentu. Obsługujemy największe polskie sklepy i wdrażamy wiele projektów, które chcielibyśmy skutecznie komunikować. Realizacja działań z zakresu PR we współpracy z agencją jest elementem naszej długofalowej strategii budowania rozpoznawalnego brandu - dodaje Małgorzata Błaszczyk, Marketing Manager firmy Virtualo. 

Umowa ma charakter projektowy. Virtualo – to kolejna firma, która dołączyła do grona Klientów agencji.

Źródło: InnovationPR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764