Agencja InnovationPR rozpoczęła współpracę z firmą Virtualo, która specjalizuje się w dystrybucji e-booków i audiobooków do największych polskich e-księgarni oraz udostępnia w Internecie platformę self-publishingu dla niezależnych autorów. Virtualo prowadzi również prężnie działającą własną księgarnię, jedną z pierwszych w Polsce oferujących wyłącznie produkty cyfrowe.
Głównym celem podpisanej umowy jest wsparcie Klienta w realizacji działań komunikacyjnych związanych z dynamicznym rozwojem rynku e-booków. W tym przede wszystkim ze wzrostem oferty Virtualo pozyskiwanej od ponad 200 polskich wydawnictw i tworzeniem autorskich rozwiązań technologicznych dla partnerów oraz e-czytelników.
Do zadań agencji będzie również należało prowadzenie wirtualnego biura prasowego i reprezentowanie Klienta w bieżących kontaktach z dziennikarzami.
Współpraca z Virtualo to dla nas niepowtarzalna szansa na budowanie wizerunku firmy, która aktywnie tworzy i kształtuje rozwijający się rynek e-booków w Polsce – mówi Małgorzata Dębska z InnovationPR.
Virtualo w ciągu dwóch ostatnich lat stało się kluczowym graczem na polskim rynku e-conentu. Obsługujemy największe polskie sklepy i wdrażamy wiele projektów, które chcielibyśmy skutecznie komunikować. Realizacja działań z zakresu PR we współpracy z agencją jest elementem naszej długofalowej strategii budowania rozpoznawalnego brandu - dodaje Małgorzata Błaszczyk, Marketing Manager firmy Virtualo.
Umowa ma charakter projektowy. Virtualo – to kolejna firma, która dołączyła do grona Klientów agencji.
Źródło: InnovationPR