logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Visa ruszyła z nową kampanią promującą płatności zbliżeniowe i mobilne

  PR 23.07.2019, przeczytano 456 razy

Konsumenci mogą mieć pewność, że gdy płacą zbliżeniowo i mobilnie, ich pieniądze są bezpieczne i łatwo dostępne, niezależnie od kwoty transakcji, wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności Visa


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/visa-ruszyla-z-nowa-kampania-promujaca-platnosci-zblizeniowe-i-mobilne,383334,artykul.html

Visa rozpoczęła kampanię zachęcającą do płatności zbliżeniowych, umożliwiających szybkie i wygodne zapłacenie za zakupy i usługi kartą, mobilnie - smartfonem lub zegarkiem -, czy online za pośrednictwem aplikacji w telefonie. Spoty telewizyjne, posty w mediach społecznościowych oraz reklamy zewnętrzne DOOH pokazują, że płacąc Visa konsumenci mogą mieć dostęp do swoich pieniędzy zawsze i wszędzie. Nawet w sytuacjach, gdy nie mają przy sobie portfela. Zarówno kiedy robią zakupy w sklepie stacjonarnym, jak i internetowym oraz niezależnie od tego, czy płacą 50 groszy lub dokonują transakcji na większą kwotę. Ogólnopolska kampania potrwa do 27 października.

Polska jest zaawansowanym rynkiem pod względem płatności cyfrowych.  Jesteśmy pierwszym krajem, gdzie można zapłacić zbliżeniowo w każdym fizycznym punkcie sprzedaży, który akceptuje płatności Visa. Dużą popularnością cieszą się też u nas zakupy przez internet – Polska zajmuje 13. miejsce w klasyfikacji najszybciej rosnących rynków e-commerce na świecie. Jednak wciąż w niektórych sytuacjach, tj.  płatność za drobne codzienne  zakupy, czy regulowanie należności za rzeczy kupione w internecie, konsumenci z przyzwyczajenia mają tendencję do wybierania gotówki.

– W nowej kampanii chcemy pokazać konsumentom co zyskują, płacąc zbliżeniowo Visa. Płatności dokonywane kartą, smartfonem lub zegarkiem umożliwiają szybki i wygodny dostęp do pieniędzy – także tych drobnych – nawet gdy nie mamy przy sobie portfela. Oszczędzają też nasz czas eliminując konieczność szukania drobnych i odliczania konkretnej kwoty – mówi Katarzyna Jezierska, Head of Marketing, Central Eastern Europe w Visa. – Zapisanie karty w aplikacjach mobilnych pozwala także cieszyć się zakupami online, czyli bez potrzeby stania w kolejkach, czy wychodzenia z domu. Visa to szybkie, wygodne i bezpieczne rozwiązanie, dla wszystkich konsumentów, niezależnie od tego gdzie są i jakiej kwoty potrzebują – dodaje.

Od 22 lipca 2019 r. w telewizji pojawią się spoty reklamowe, pokazujące jak można oszczędzić czas płacąc Visa telefonem, kartą czy zegarkiem za kawę, lody, przejazd komunikacją miejską lub drobne zakupy w supermarkecie. Kampania potrwa do 27 października. Spotom emitowanym w telewizji będą towarzyszyć działania w internecie, mediach społecznościowych oraz reklamy zewnętrzne DOOH.

Za przygotowanie spotów reklamowych odpowiedzialna była agencja Saatchi & Saatchi IS. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a agencja Liquid Thread opracowała materiały wykorzystywane w mediach społecznościowych.

Źródło: Visa Inc.

www.visa.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Dane NBP za I kwartał 2019 r. i Dane Visa pochodzące od agentów rozliczeniowych, grudzień 2018 r.
[2] Gemius i Izba Gospodarki Elektronicznej, "E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”, 2019 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764