logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Viscar.pl - nowa marka na rynku termotransferu i car wrappingu

  PR 01.11.2011, przeczytano 1659 razy

Warszawska firma Interspin otworzyła swój sklep online - viscar.pl. Miło jest nam poinformować, że jako bezpośredni dystrybutor firmy Stahls, otworzyliśmy nową markę, pod którą prowadzimy sprzedaż materiałów termotransferowych i pras Stahlsa – Viscar.pl


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/viscar.pl---nowa-marka-na-rynku-termotransferu-i-car-wrappingu,13796,artykul.html

Strona www.viscar.pl, stworzona została z myślą o oferowaniu wyspecjalizowanych produktów do pracy firmom oferującym usługi druku sublimacyjnego oraz car wrappingu.

Poza ofertą Stahlsa, na stronie viscar znaleźć można pełną gamę folii wylewanych do tuningu i zmiany koloru samochodów, europejskich producentów – Hexis oraz Isee2.

W związku z pojawieniem się viscar.pl na rynku, przygotowaliśmy wyjątkowo promocyjne ceny (np. Flex od 21zł / m.b. - Flex PU od 23zł.m.b).
Wkrótce pojawią się także atrakcyjne promocje na winyle Isee2.

Dokładamy wszelkich starań, by wprowadzić nową jakość obsługi klienta w Polsce.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony.

Źródło: Interspin

viscar.pl


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: viscarpl

(Łukasz Kołodziej)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony  XYN wspomoże tworzenie treści przestrzennych
Sony Corporation poinformowało o wprowadzeniu zintegrowanego rozwiązania sprzętowo­‑programowego XYN (wym. zin), które będzie wspomagać tworzenie treści przestrzennych. Rozwiązanie XYN, wykorzystujące unikatowe, opracowane przez Sony technologie przetwarzania obrazu, wykrywania i wyświetlania, dokładnie rejestruje obiekty, ruch osób i tła...
Desperados z kampanią „The Beer With Latin Vibe”
Desperados w najnowszej kampanii „The Beer With Latin Vibe” zachęca konsumentów do uwolnienia swojej fantazji i życia pełnią życia. Inspiracją dla kampanii są symbole i motywy zaczerpnięte ze współczesnej kultury latynoskiej, które podkreślają swobodę, pewność siebie i odwagę, by cieszyć się wyjątkowymi...
Canal+ z kampanią „Czarnych Stokrotek”
3 stycznia ruszyła premiera CZARNYCH STOKROTEK – unikalnego na polskim rynku mystery thrillera, ze znakomitą obsadą, w której znaleźli się m.in. Karolina Kominek, Dawid Ogrodnik, Edyta Olszówka, Tomasz Schuchardt i Alicja Wieniawa-Narkiewicz. Najnowszą produkcję wprowadza kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. OOH, digital,...
Nowy spot reklamowy BIK
7 stycznia 2025 r. wystartowała nowa kampania reklamowa BIK, która utrwala przekonanie, że bycie w BIK to coś pozytywnego. To sposób na potwierdzenie swojej wiarygodności w wielu sytuacjach życiowych.
Pewna droga do domu w kampanii biur nieruchomości Freedom
Koniec 2024 roku to dla sieci biur nieruchomości Freedom moment, w którym marka stawia na działania mające na celu ugruntowanie pozycji lidera i budowanie szerokiego dotarcia do swoich potencjalnych klientów. 24 grudnia zainaugurowana została ogólnopolska kampania wizerunkowa „Pewna droga do domu”, która nie tylko zwiększy rozpoznawalność marki, ale także wyrazi pełne...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764