logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Viscom 2019: Siedmiu wystawców z Polski

   08.01.2019, przeczytano 2263 razy
ilustracja

Ruszyła kolejna edycja targów viscom w Düsseldorfie, gromadzących specjalistów z dziedziny reklamy wizualnej i druku wielkoformatowego. Równolegle odbywają się targi PromoTex Expo oraz targi PSI. Mimo że jest to jedna z większych imprez branżowych w Europie, odbywająca się u naszego sąsiada, udział polskich firm jest marginalny. W targach bierze udział zaledwie 7 wystawców z Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/viscom-2019%3A-siedmiu-wystawcow-z-polski,380716,artykul.html

Targi adresowane są do profesjonalistów w zakresie komunikacji wizualnej, głównie z krajów niemieckojęzycznych. Ponad 8 000 zwiedzających, w tym projektanci, drukarze, reklamodawcy, wydawcy, twórcy stoisk i montażyści, a także specjaliści z dziedziny car wrappingu mogą na targach wypróbować najnowsze maszyny, zapoznać się z nowymi materiałami, technologiami i podpatrzeć pomysły na nowe aplikacje. Sposoby ich praktycznych wdrożeń prezentowane są w specjalnych „strefach aktywności” takich jak "Die Werkstatt", Adobe & Corel Forum czy European Wrap Star.

Targi dają dodatkową okazję do poszerzenia rynków zbytu ze względu na obecność 17 tys. gości odbywających się równolegle targów z branży produktów promocyjnych - PromoTex Expo oraz PSI. Trzy imprezy targowe obejmują łącznie szerokie spektrum tematów z dziedziny komunikacji wizualnej, tekstyliów i produktów promocyjnych oraz reklamy sensorycznej.

Uwagę zwraca niewielkie zainteresowanie targami ze strony polskich wystawców. Na ich liście naliczyliśmy zaledwie 7 naszych firm. Są to:

  • Adsystem, Kobierzyce
  • Art Neon Lighting, Skawina
  • Automatic Letter Bender, Bialystok
  • Elstar, Poznań
  • Polski Drukarz / Świat DRUKU, Łódź
  • Print Design, Łódź
  • Studio Kolor, Głogów Malopolski

Jest tak, mimo że targi obsługują głównie strefę językową obejmującą największy zagraniczny rynek zbytu polskich firm. Ta statystyka nie odbiega jednak zasadniczo od wyników innych krajów europejskich, lista wystawców obejmuje bowiem głównie firmy niemieckie. Udział firm z pozostałych państw zamyka się najczęściej liczbą jednocyfrową, a kraje takie jak np. Czechy czy Słowacja nie są w ogóle reprezentowane.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764