logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Viscom 2019: Siedmiu wystawców z Polski

   08.01.2019, przeczytano 584 razy
ilustracja

Ruszyła kolejna edycja targów viscom w Düsseldorfie, gromadzących specjalistów z dziedziny reklamy wizualnej i druku wielkoformatowego. Równolegle odbywają się targi PromoTex Expo oraz targi PSI. Mimo że jest to jedna z większych imprez branżowych w Europie, odbywająca się u naszego sąsiada, udział polskich firm jest marginalny. W targach bierze udział zaledwie 7 wystawców z Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/viscom-2019%3A-siedmiu-wystawcow-z-polski,380716,artykul.html

Targi adresowane są do profesjonalistów w zakresie komunikacji wizualnej, głównie z krajów niemieckojęzycznych. Ponad 8 000 zwiedzających, w tym projektanci, drukarze, reklamodawcy, wydawcy, twórcy stoisk i montażyści, a także specjaliści z dziedziny car wrappingu mogą na targach wypróbować najnowsze maszyny, zapoznać się z nowymi materiałami, technologiami i podpatrzeć pomysły na nowe aplikacje. Sposoby ich praktycznych wdrożeń prezentowane są w specjalnych „strefach aktywności” takich jak "Die Werkstatt", Adobe & Corel Forum czy European Wrap Star.

Targi dają dodatkową okazję do poszerzenia rynków zbytu ze względu na obecność 17 tys. gości odbywających się równolegle targów z branży produktów promocyjnych - PromoTex Expo oraz PSI. Trzy imprezy targowe obejmują łącznie szerokie spektrum tematów z dziedziny komunikacji wizualnej, tekstyliów i produktów promocyjnych oraz reklamy sensorycznej.

Uwagę zwraca niewielkie zainteresowanie targami ze strony polskich wystawców. Na ich liście naliczyliśmy zaledwie 7 naszych firm. Są to:

  • Adsystem, Kobierzyce
  • Art Neon Lighting, Skawina
  • Automatic Letter Bender, Bialystok
  • Elstar, Poznań
  • Polski Drukarz / Świat DRUKU, Łódź
  • Print Design, Łódź
  • Studio Kolor, Głogów Malopolski

Jest tak, mimo że targi obsługują głównie strefę językową obejmującą największy zagraniczny rynek zbytu polskich firm. Ta statystyka nie odbiega jednak zasadniczo od wyników innych krajów europejskich, lista wystawców obejmuje bowiem głównie firmy niemieckie. Udział firm z pozostałych państw zamyka się najczęściej liczbą jednocyfrową, a kraje takie jak np. Czechy czy Słowacja nie są w ogóle reprezentowane.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding: Publicumpr zmienia się w Opublikowani
Publicum PR Pracownia Dobrych Relacji jest obecna na rynku nieprzerwanie od 2010 roku. Dynamika i rozwój sprawiły, że w najbliższym czasie marka przejdzie gruntowną przemianę.
#Wybieramyprawdę – Onet z nową kampanią wizerunkową
24 czerwca rusza kampania wizerunkowa portalu Onet. Tematem wiodącym akcji są wartości i siła sprawcza prawdy w życiu każdego z nas. W kampanii Onet będzie podkreślał m.in. zagrożenia związane z kreowaniem sztucznej rzeczywistości w wirtualnym świecie, fake newsami, uzależnieniem od wszelkiego typu ekranów, czy przebywaniem w bańce informacyjnej.
Castorama: Nowa marka własna i katalog Projekt łazienka 2019
W katalogu „Projekt łazienka 2019” znajdziemy szeroki wachlarz produktów i gotowych rozwiązań, pozwalających na dostosowanie łazienki do indywidualnych potrzeb. To także pierwszy katalog sieci, w którym zaprezentowano asortyment nowej marki GoodHome. Oferta została przygotowana w oparciu o badania przeprowadzone na kilkutysięcznej grupie osób z różnych krajów, w tym 1000...
Play i zespół Mediacom dla Illuminar Gaming
Operator sieci komórkowej Play został partnerem Illuminar Gaming i rozpoczyna współpracę z zawodnikami, twórcami oraz streamerami zrzeszonymi w tej esportowej organizacji. Za wsparcie strategiczne oraz egzekucyjne projektu odpowiada zespół MediaCom Beyond Advertising.
Grupa Murapol ma nowego Ambasadora – Andrzeja Bargiela
MURAPOL, NAJLEPSZE MIEJSCA NA ŚWIECIE - to hasło przewodnie rozpoczynającej się kampanii marketingowej, podkreślające otwarcie w działalności operacyjnej dewelopera w kierunku tzw. Affordable Premium, czyli atrakcyjnej oferty osiągalnej w przystępnej cenie. To jednocześnie początek współpracy wizerunkowej i sponsorskiej z nowym Ambasadorem, bliskim ideałom GK Murapol...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764