logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Viscom 2019: Siedmiu wystawców z Polski

   08.01.2019, przeczytano 499 razy
ilustracja

Ruszyła kolejna edycja targów viscom w Düsseldorfie, gromadzących specjalistów z dziedziny reklamy wizualnej i druku wielkoformatowego. Równolegle odbywają się targi PromoTex Expo oraz targi PSI. Mimo że jest to jedna z większych imprez branżowych w Europie, odbywająca się u naszego sąsiada, udział polskich firm jest marginalny. W targach bierze udział zaledwie 7 wystawców z Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/viscom-2019%3A-siedmiu-wystawcow-z-polski,380716,artykul.html

Targi adresowane są do profesjonalistów w zakresie komunikacji wizualnej, głównie z krajów niemieckojęzycznych. Ponad 8 000 zwiedzających, w tym projektanci, drukarze, reklamodawcy, wydawcy, twórcy stoisk i montażyści, a także specjaliści z dziedziny car wrappingu mogą na targach wypróbować najnowsze maszyny, zapoznać się z nowymi materiałami, technologiami i podpatrzeć pomysły na nowe aplikacje. Sposoby ich praktycznych wdrożeń prezentowane są w specjalnych „strefach aktywności” takich jak "Die Werkstatt", Adobe & Corel Forum czy European Wrap Star.

Targi dają dodatkową okazję do poszerzenia rynków zbytu ze względu na obecność 17 tys. gości odbywających się równolegle targów z branży produktów promocyjnych - PromoTex Expo oraz PSI. Trzy imprezy targowe obejmują łącznie szerokie spektrum tematów z dziedziny komunikacji wizualnej, tekstyliów i produktów promocyjnych oraz reklamy sensorycznej.

Uwagę zwraca niewielkie zainteresowanie targami ze strony polskich wystawców. Na ich liście naliczyliśmy zaledwie 7 naszych firm. Są to:

  • Adsystem, Kobierzyce
  • Art Neon Lighting, Skawina
  • Automatic Letter Bender, Bialystok
  • Elstar, Poznań
  • Polski Drukarz / Świat DRUKU, Łódź
  • Print Design, Łódź
  • Studio Kolor, Głogów Malopolski

Jest tak, mimo że targi obsługują głównie strefę językową obejmującą największy zagraniczny rynek zbytu polskich firm. Ta statystyka nie odbiega jednak zasadniczo od wyników innych krajów europejskich, lista wystawców obejmuje bowiem głównie firmy niemieckie. Udział firm z pozostałych państw zamyka się najczęściej liczbą jednocyfrową, a kraje takie jak np. Czechy czy Słowacja nie są w ogóle reprezentowane.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania #zespolkolorowychskarpetek: Jak wygląda życie z zespołem Downa?
21 marca ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa. Akcja ma celu uświadomienie Polakom, że osoby z zespołem Downa mają takie same potrzeby jak osoby pełnosprawne. Oczekują szacunku, tolerancji i akceptacji.
Scream your own name: Prowokacyjna kampania na rekordowym billboardzie
Gadżety erotyczne rzadko trafiają na do mediów „głównego nurtu” i na eksponowane nośniki reklamy. Agencja The Garden zdołała jednak umieścić reklamę zabawki erotycznej dla pań na billboardzie przy jednej z najbardziej ruchliwych autostrad w rejonie Toronto w Kanadzie.
Katarzyna Kruszewska: Head of Creative Team w Scholz & Friends Warszawa
Katarzyna Kruszewska objęła stanowisko Head of Creative Team w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Kruszewska przechodzi bezpośrednio z Saatchi & Saatchi IS, gdzie przez ostatnie dwa lata pełniła funkcję Head of Editorial.
Bartek Popławski w K2 Precise
Bartek Popławski obejmuje funkcję Communications & Business Directora. Pokieruje częścią zespołu client service odpowiedzialną za obsługę marek DANONE.
Zaprojektuj Plakat na Eurowybory: Akcja Goethe-Institut
Nadchodzące wybory do Parlamentu Europejskiego będą mieć ogromny wpływ na to, w jakiej Europie będziemy żyć. Dlatego tak ważne jest, aby jak najwięcej osób wzięło w nich udział. Goethe-Institut udostępnia swoją platformę dla wszystkich tych, którzy chcą stworzyć i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach 26 maja 2019...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764