logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Viscom 2019: Siedmiu wystawców z Polski

   08.01.2019, przeczytano 649 razy
ilustracja

Ruszyła kolejna edycja targów viscom w Düsseldorfie, gromadzących specjalistów z dziedziny reklamy wizualnej i druku wielkoformatowego. Równolegle odbywają się targi PromoTex Expo oraz targi PSI. Mimo że jest to jedna z większych imprez branżowych w Europie, odbywająca się u naszego sąsiada, udział polskich firm jest marginalny. W targach bierze udział zaledwie 7 wystawców z Polski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/viscom-2019%3A-siedmiu-wystawcow-z-polski,380716,artykul.html

Targi adresowane są do profesjonalistów w zakresie komunikacji wizualnej, głównie z krajów niemieckojęzycznych. Ponad 8 000 zwiedzających, w tym projektanci, drukarze, reklamodawcy, wydawcy, twórcy stoisk i montażyści, a także specjaliści z dziedziny car wrappingu mogą na targach wypróbować najnowsze maszyny, zapoznać się z nowymi materiałami, technologiami i podpatrzeć pomysły na nowe aplikacje. Sposoby ich praktycznych wdrożeń prezentowane są w specjalnych „strefach aktywności” takich jak "Die Werkstatt", Adobe & Corel Forum czy European Wrap Star.

Targi dają dodatkową okazję do poszerzenia rynków zbytu ze względu na obecność 17 tys. gości odbywających się równolegle targów z branży produktów promocyjnych - PromoTex Expo oraz PSI. Trzy imprezy targowe obejmują łącznie szerokie spektrum tematów z dziedziny komunikacji wizualnej, tekstyliów i produktów promocyjnych oraz reklamy sensorycznej.

Uwagę zwraca niewielkie zainteresowanie targami ze strony polskich wystawców. Na ich liście naliczyliśmy zaledwie 7 naszych firm. Są to:

  • Adsystem, Kobierzyce
  • Art Neon Lighting, Skawina
  • Automatic Letter Bender, Bialystok
  • Elstar, Poznań
  • Polski Drukarz / Świat DRUKU, Łódź
  • Print Design, Łódź
  • Studio Kolor, Głogów Malopolski

Jest tak, mimo że targi obsługują głównie strefę językową obejmującą największy zagraniczny rynek zbytu polskich firm. Ta statystyka nie odbiega jednak zasadniczo od wyników innych krajów europejskich, lista wystawców obejmuje bowiem głównie firmy niemieckie. Udział firm z pozostałych państw zamyka się najczęściej liczbą jednocyfrową, a kraje takie jak np. Czechy czy Słowacja nie są w ogóle reprezentowane.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Integart na Festiwaldruku.pl z premierowymi pokazami HP Stitch
Najbliższe, jesienne spotkanie branżowe – FestiwalDruku.pl zbliża się wielkimi krokami. Już niebawem, bo w dniach 18 i 19 września zapraszamy do hali nr 3 EXPO XXI w Warszawie, gdzie na stoisku E6, w specjalnie przygotowanych strefach ekspozycyjnych będziemy czekali na Państwa z najnowszym portfolio maszyn i urządzeń oraz mediów do druku wielkoformatowego. Tegoroczne stoisko...
W tegorocznej edycji targów poligrafii reklamowej do grona debiutantów dołącza firma DigiPress.
Group One z kampanią 360 dla firmy Walmark
Firma Walmark w drodze przetargu wybrała do współpracy przy marce Marsjanki agencje należące do grupy komunikacyjnej Group One: Mediaplus, SalesTube, Serviceplan Health i Labcon. 19 sierpnia ruszyła kampania 360 komunikująca nowość na rynku: Marsjanki FUTURA.
Nowe logo marki Gerber
Marka Gerber to producent gotowych dań dla niemowląt i małych dzieci. Historia produktów z charakterystyczną, szkicowaną węglem, buzią małej dziewczynki zaczęła się już w 1927 roku. Teraz, po ponad 90 latach działania, marka odświeża swoje logo.
Marta Zarosa dołącza do Open Mobi
Marta Zarosa, specjalistka ds. marketingu i biznesu, dołączyła do zespołu agencji Open Mobi. Swoje wieloletnie doświadczenie w influencer marketingu oraz branży digital wykorzysta do rozwoju i budowy nowych produktów Social Audience firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764