logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vishal Gupta obejmuje stanowisko starszego wiceprezesa i dyrektora ds.IT Lexmark

  PR 01.03.2021, przeczytano 390 razy

Firma Lexmark ogłosiła, że Vishal Gupta dołączył do jej zespołu wykonawczego jako starszy wiceprezes i dyrektor ds. Informatyki i technologii, zastępując Toma Eade, który przechodzi na emeryturę. Na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za korporacyjne IT, strategię korporacyjną oraz całe oprogramowanie i analizy stanowiące podstawę oferty Lexmarka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vishal-gupta-obejmuje-stanowisko-starszego-wiceprezesa-i-dyrektora-ds.it-lexmark,390417,artykul.html

- Z przyjemnością witamy Vishala w zespole wykonawczym Lexmarka. - powiedział Allen Waugerman, prezes i dyrektor generalny Lexmarka. - Jego cechy przywódcze, wizja strategiczna i dogłębna wiedza w zakresie IoT, cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego chmury hybrydowej oraz rozwoju produktów i platform idealnie wpisują się w strategię Lexmarka, zwłaszcza gdy jesteśmy na drodze do firmy przyszłości.

Gupta przychodzi do Lexmarka z Unisys, gdzie kierował zespołem ponad 1500 inżynierów i był odpowiedzialny za wszystkie produkty i platformy. Przed dołączeniem do Unisys w 2018 roku Gupta pełnił funkcję starszego wiceprezesa ds. Inżynierii w Symantec Corporation, nadzorując globalne zespoły zajmujące się kompleksową inżynierią, architekturą i zarządzaniem produktami dla wielu linii produktowych w ramach oferowanych programów zabezpieczających. Przed objęciem stanowiska w firmie Symantec Vishal był dyrektor ds. Produktu i IoT w Silent Circle, firmie zajmującej się cyberbezpieczeństwem i prywatnością w obszarze komunikacji mobilnej. Wcześniej zajmował wysokie stanowiska kierownicze w Cisco Systems, w tym stanowisko wiceprezesa ds. pionowych rozwiązań IoT.

Gupta posiada tytuł licencjata w dziedzinie inżynierii elektrycznej i elektronicznej na Birla Institute of Technology and Science w Pilani w Indiach, tytuł magistra inżynierii komputerowej w Dartmouth College oraz tytuł MBA w The Wharton School na University of Pennsylvania.

- Połączenie oprogramowania, technologii informacyjnej, nauki o danych i strategii korporacyjnej Lexmarka jest wyjątkowe i potężne i będzie napędzać ekspansję firmy na podstawowe obszary sąsiadujące i nie tylko. - powiedział Gupta. - Z niecierpliwością czekam na pomoc w realizacji misji firmy Lexmark i przyspieszeniu jej transformacji dla naszych klientów, partnerów i pracowników.

Źródło: Lexmark

www.lexmark.com


+ +

Tekst opublikował użytkownik: mrogowski

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania świąteczna MediaMarkt z Jürgenem Kloppem
MediaMarktSaturn we współpracy z trenerem Jürgenem Kloppem prezentuje wyjątkową kampanię świąteczną, której celem jest ułatwienie zakupów i zapewnienie spokojnego okresu świątecznego. Kampania podkreśla rolę MediaMarktSaturn jako niezawodnego partnera oferującego spersonalizowane usługi, które pozwalają cieszyć się świętami w gronie rodziny i...
First Line Polska z promocją dla marki Prima
Marka Prima prowadzi akcję cashback w sieci sklepów Biedronka pod hasłem „Świąteczna premia od kawy Prima”. Akcja trwa do 15 grudnia 2024 r. Za zakup dwóch opakowań kaw ziarnistych Prima Aroma uczestnik promocji może otrzymać zwrot 30 zł.
Komunikacja alkoholu bez tabu – 7. spotkanie z cyklu Food Working
W miniony czwartek (28 listopada), podczas 7. spotkania z cyklu Food Working, odbyła się debata na temat wyzwań i możliwości w komunikacji sektora alkoholowego w Polsce. Wydarzenie zgromadziło ekspertów z branży spirytusowej, winiarskiej oraz specjalistów ds. prawa i marketingu, którzy poruszyli kluczowe zagadnienia związane z regulacjami, promocją oraz odpowiedzialną...
Sokołów z nowym logo i identyfikacją wizualną
Sokołów prezentuje nowe logo. Jest ono bezpośrednią kontynuacją dotychczasowego znaku, tak dobrze znanego milionom konsumentów, a ideą zmian było jego unowocześnienie i uproszczenie. Nowe logo łączy dwa filary Sokołowa, czyli tradycję i innowacyjność, na których firma buduje swoją pozycję i zgodnie z którymi rozwija asortyment.
Promo Show: targi skali międzynarodowej
Obecność profesjonalnych zwiedzających z Polski i ponad 20 innych krajów udowadnia, że targi PROMO SHOW są jednym z najważniejszych wydarzeń branży artykułów promocyjnych w Europie. Blisko 500 przedstawicieli TOP agencji reklamowych będzie uczestniczyło razem z wystawcami w Gali Wieczornej targów. Obok przestrzeni do prezentacji innowacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764