logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vision Express z obchodzi Światowy Dzień Wzroku

  PR 10.10.2019, przeczytano 736 razy
ilustracjastrzałka

10 października przypada Światowy Dzień Wzroku, z tej okazji jeden z salonów Vision Express w Warszawie zmieni swoją przestrzeń. Wszystko po to, aby zwrócić uwagę klientów na problem niebadania wzroku regularnie oraz by pokazać, jak ważny jest to zmysł w naszym codziennym funkcjonowaniu. Za koncepcję oraz realizację projektu odpowiada Grupa Walk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vision-express-z-obchodzi-swiatowy-dzien-wzroku,384289,artykul.html

Marka Vision Express chce przybliżyć społeczeństwu problemy związane ze wzrokiem, dlatego też 10 października z okazji Światowego Dnia Wzroku jeden z warszawskich salonów zostanie całkowicie zmieniony – wszystkie elementy wystroju będą niewyraźne, by uzmysłowić odwiedzającym, że problem nieostrości widzenia może dotyczyć każdego. Według danych WHO ponad 250 milionów ludzi na świecie cierpi z powodu zaburzeń wzroku, w tym 36 milionów jest niewidomych. W Polsce problem z wyraźnym widzeniem dotyczy co czwartej osoby, a wadę wzroku ma już ponad połowa młodzieży.

Ponadto przekształcona przestrzeń ma pokazać, jak ważną rolę pełni u ludzi właśnie zmysł wzroku - dzięki niemu dociera do nas aż 80% informacji. Z tego też powodu od 7 do 10 października w godzinach 10:00 - 12:00 w ponad 200 salonach Vision Express w całej Polsce można było bezpłatnie wykonać badanie wzroku.

- Po raz kolejny Polacy mogą skorzystać z bezpłatnych badań ostrości widzenia przeprowadzanych we wszystkich naszych salonach. W tym roku z okazji Światowego Dnia Wzroku postanowiliśmy pójść o krok dalej i zdecydowaliśmy się na organizację tak niestandardowej akcji jak rozmycie salonu Vision Express. Tego dnia zmieniamy znany wizerunek naszej marki, by w jeszcze większym stopniu zwrócić uwagę społeczeństwa na problem, jakim jest bagatelizowanie wad wzroku oraz nieregularne kontrole u specjalistów. Takie działania pokazują nam, jak dużej odpowiedzialności się podjęliśmy. Nie zamierzamy jednak z tego rezygnować i stale będziemy dbać o oczy Polaków, mając świadomość, że wymaga to od nas coraz to większych starań oraz bardziej kreatywnego podejścia do tematu wzroku. Liczymy, że nasza akcja zostanie zauważona przez społeczeństwo i w kolejnych latach Światowy Dzień Wzroku będzie dla większości idealną okazją, by przynajmniej raz w roku w tym okresie zadbać o swoje oczy – komentuje Aleksandra Niegowska, Marketing Manager Vision Express.

Za koncepcję projektu i jego realizację odpowiada agencja Walk Creative. Natomiast za działania komunikacyjne odpowiedzialny jest Walk PR (media relations) oraz Walk Digital (obsługa mediów społecznościowych Vision Express).

- To nieprawdopodobne jak wielka jest niefrasobliwość i niewiedza związana z niedowidzeniem. Istnieje dość mocno rozpowszechnione przekonanie, że nie używając okularów korekcyjnych sprawiamy, że oko "ćwiczy" i w efekcie samoistnie następuje korekta. Ten niemal średniowieczny pogląd jest tyle nieprawdziwy, co szkodliwy. Brak regularnych badań wzroku i korekty wad to prosta droga do poważnych schorzeń, a w skrajnych przypadkach do ślepoty – mówi Dyrektor Kreatywny Grupy Walk, Paweł Heinze.

Zapytany o samą akcję „Rozmytego salonu” przeprowadzoną w ramach Światowego Dnia Wzroku odpowiada:

- Nie ma chyba lepszej i ważniejszej roli dla marki niż zmiana świadomości oraz niepożądanego status quo. Bardzo się cieszę, że Vision Express jako absolutny lider kategorii ma tak wysoką świadomość powinności społecznej i pozytywnej roli, jaką odgrywa w poprawie jakości naszego życia. Wspólnie zrealizowany projekt bardzo dobrze to pokazuje, ale też świadczy o uczciwym i odpowiedzialnym traktowaniu ludzi oraz ochrony wzroku. Do tego stopnia, że marka zdecydowała się w pewnym sensie "popsuć" swój brand, tak jak popsuty jest wzrok wielu z nas. Nie ma w świecie retailu chyba większej świętości niż salon. Tym bardziej ten projekt jest ze strony Vision Express aktem poświęcenia swoich interesów dla wyższego dobra. Bardzo dziękuję firmie za odwagę, szczególnie, że takie podejście nie jest codziennością w naszym rodzimym retailu.

Vision Express jest firmą medyczną, która zapewnia profesjonalne usługi medyczne, wysokiej klasy okulary korekcyjne, przeciwsłoneczne i soczewki kontaktowe. W Polsce sieć działa od 1994 roku i liczy ponad 200 salonów w ponad 100 miastach. Przedsiębiorstwo jest częścią grupy Grand Vision – globalnego lidera w branży optycznej prowadzącego ponad 7000 salonów w ponad 40 krajach.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764