logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vison Express wybrał MullenLowe Warsaw

  PR 18.06.2024, przeczytano 256 razy
ilustracja

Agencja MullenLowe Warsaw wygrała konkurs na obsługę działań prowadzonych w social media (Facebook), Vision Express, lidera branży optycznej, którego sieć obejmuje ponad 250 profesjonalnych salonów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vison-express-wybral--mullenlowe-warsaw,404675,artykul.html

Marka Vision Express, której misję stanowi kompleksowe dbanie o dobrą jakość widzenia oraz zdrowie oczu, wybrała MullenLowe Warsaw, ponieważ zaproponowana przez agencję strategia jest równie klarowna i kompleksowa jak wizja, którą oferuje marka.

Zdajemy sobie sprawę z unikalnych potrzeb i oczekiwań klientów Vision Express, dlatego nasze podejście do działań w kanale FB, skoncentrowane jest na tworzeniu treści, które inspirują, edukują i angażują społeczność zainteresowaną tematyką zdrowia wzroku i trendów panujących wśród użytkowników okularów i soczewek kontaktowych – mówi Przemysław Półtorak, digital director w MullenLowe Warsaw (MullenLowe Group).

Strategia komunikacji przygotowana przez agencję, opiera się na dwóch kluczowych filarach: produktowo-ofertowych, a także aktywacyjno-wizerunkowych, inspirowanych doświadczeniami klientów Vision Express. Takie holistyczne podejście pozwala podkreślić profesjonalizm i autentyczność marki jako autorytet w dziedzinie optyki i opieki nad wzrokiem. 

W centrum komunikacji znajduje się użytkownik z prawdziwymi historiami i potrzebami, który może liczyć na naszą profesjonalną pomoc m.in. na profilu marki na platformie Facebook lub bezpośrednio przez Messenger. Celem komunikacji jest podkreślenie najważniejszych wartości marki, wspierających promocję poszczególnych produktów i budowanie relacji z konsumentami.

Nieodłączną częścią strategii dla Vision Express jest synergia współpracy agencji MullenLowe Warsaw wraz z domem mediowym MediaHub (MullenLowe Group). Nasze zespoły ściśle współpracują, aby zapewnić spójne i skuteczne kampanie marketingowe, które przynoszą wymierne rezultaty. Wspólne działania gwarantują, że każda kampania jest precyzyjnie dostosowana do potrzeb i oczekiwań klientów, co przekłada się na zwiększenie efektywności i skuteczności naszych działań marketingowych.

Źródło: MullenLowe Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
Sony ZV-E10 II i obiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II
Sony wprowadza na rynek aparat ZV-E10 II, będący drugą generacją bestsellerowego modelu ZV-E10i. Korpus ZV-E10 jest obecnie podstawowym aparatem w przeznaczonej dla twórców treści serii Sony ZV. Stanowi wszechstronne, nieduże i łatwe w użyciu narzędzie dla początkujących i zaawansowanych twórców. Nowy ZV-E10 II będzie miał...
PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764