logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vistula zadba o styl komentatorów ESL Mistrzostw Polski

  PR 17.08.2018, przeczytano 373 razy
ilustracjastrzałka

Pierwszy raz w historii polskiego esportu, marka modowa oferująca produkty premium angażuje się w rozgrywki esportowe celując w odbiorcę najdynamiczniej rozwijającej się gałęzi przemysłu rozrywkowego. Vistula, która została partnerem ESL Mistrzostw Polski zadba o garderobę popularnych komentatorów - Macieja „Morgena” Żuchowskiego, Kuby „KubiKa” Kubiaka, Michała „Avahira” Kudlińskiego oraz prezenterki ESL Kingi Kujawskiej, dla której przygotowano specjalny zestaw strojów szytych na miarę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vistula-zadba-o-styl-komentatorow-esl-mistrzostw-polski,37604,artykul.html

Efekty współpracy obu firm, będą widoczne już w aktualnym, 17. sezonie ESL Mistrzostw Polski. Komentatorzy rozgrywek CS:GO oraz LOL pojawią się w dobranych przez stylistów Vistuli zestawach casualowych oraz eleganckich garniturach uszytych na miarę, które w ramach dostępnych w salonach Vistuli usług, zostały dopasowane do ich sylwetek i osobowości.

- Współpraca, jaką nawiązaliśmy z Vistulą jest jednym z ciekawszych przypadków mariażu świata esportu i marek spoza branży nowych technologii (tzw. nieendemicznych). Sporo osób może być zaskoczonych, lecz dla nas to naturalny krok, bo chcemy, aby styl i wygląd komentatorów najważniejszej w Polsce ligi esportowej korespondował z profesjonalizacją, jaką znamy ze studiów tradycyjnych telewizji, gdzie transmitowana jest Liga Mistrzów czy inne prestiżowe wydarzenia – mówi Adrian Kostrzębski – Dyrektor ds. Sprzedaży i Komunikacji w ESL Polska.

- Vistula to marka nowoczesna i otwarta na nowych odbiorców. Szukając innowacyjnych rozwiązań marketingowych, jako pierwsi z branży odzieżowej postanowiliśmy wkroczyć w świat esportu, ponieważ jest to najbardziej dynamicznie rozwijająca się dziedzina sportowa, rozpatrywana nawet jako dyscyplina olimpijska. Jesteśmy przekonani, że pośród fanów rozgrywek gamingowych znajdują się nasi potencjalni Klienci, którzy być może do tej pory nie brali pod uwagę marki Vistula w swoich ścieżkach zakupowych. Mamy nadzieję, że docenią nasze produkty – tak jak to się stało w przypadku ubranych przez nas komentatorów ESL - mówi Patrycja Hatalska-Kostewicz – Dyrektor Marketingu marki Vistula.

Najnowsza kolekcja Vistuli na sezon jesień/zima 2018/19 to zarówno formalne, jak i casualowe propozycje w najmodniejszych kolorach i wzorach wpisujących się w światowe trendy mody męskiej. Elegancja połączona z komfortem noszenia i wygoda na co dzień – to kluczowe założenia kolekcji, realizowane konsekwentnie przez markę Vistula od dawna. Część asortymentu pochodzi z Robert Lewandowski Collection i  jest efektem dalszej współpracy ze światowej klasy piłkarzem.

Źródło: Vistula

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764