Visual Communication to nowy tytuł z portfolio wydawnictwa European Media Group, który zadebiutuje na poznańskich targach Euroreklama w dniach 24-27.04.2006 r. Czasopismo będzie platformą wymiany informacji przeznaczoną dla wszystkich sektorów komunikacji wizualnej.
Magazyn adresowany jest zarówno do firm usługowych z sektora komunikacji wizualnej, czyli: agencji (PR, BTL, outdoor/indoor, identyfikacji wizualnej, etc), domów mediowych, brokerów, targów i wystawców, studiów design i foto oraz firm zajmujących się systemami świetlnymi i znakowania; a także do klientów końcowych z sektorów: FOOD/FMCG, sprzedaży, transportu, telekomunikacji, marketingu, reklamy, przemysłu czy finansów. Grupą docelową jest kadra zarządzająca i decyzyjna oraz studenci i wykładowcy uczelni wyższych.
Pismo będzie się ukazywało do końca roku w cyklu dwumiesięcznym, a od 2007 r. jako miesięcznik. Visual Communication będzie także do nabycia w sieciach kolportażu.
"Nie będziemy powielać istniejących wzorców lecz wypełnimy lukę na rynku przedstawiając sektor komunikacji wizualnej w ujęciu komercyjnym" - informuje Łukasz Mikołajczak, redaktor prowadzący Visual Communication. "Będziemy działać na styku reklamy, poligrafii, designu, eksperymentu, biznesu i sztuki wybierając z każdej z nich to, co najlepsze i najbardziej użyteczne. Mamy nadzieję, że poprzez tak duże zróżnicowanie treściowe, niewykraczające jednak poza ramy definicyjne komunikacji wizualnej, uda nam się zadowolić każdego z naszych Czytelników".
Źródło: European Media Group