logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Visual Communication - magazyn o komunikacji wizualnej

   21.04.2006, przeczytano 5884 razy
ilustracjastrzałka
European Media Group

Visual Communication to nowy tytuł z portfolio wydawnictwa European Media Group, który zadebiutuje na poznańskich targach Euroreklama w dniach 24-27.04.2006 r. Czasopismo będzie platformą wymiany informacji przeznaczoną dla wszystkich sektorów komunikacji wizualnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/visual-communication---magazyn-o-komunikacji-wizualnej,3828,artykul.html

Magazyn adresowany jest zarówno do firm usługowych z sektora komunikacji wizualnej, czyli: agencji (PR, BTL, outdoor/indoor, identyfikacji wizualnej, etc), domów mediowych, brokerów, targów i wystawców, studiów design i foto oraz firm zajmujących się systemami świetlnymi i znakowania; a także do klientów końcowych z sektorów: FOOD/FMCG, sprzedaży, transportu, telekomunikacji, marketingu, reklamy, przemysłu czy finansów. Grupą docelową jest kadra zarządzająca i decyzyjna oraz studenci i wykładowcy uczelni wyższych.

Pismo będzie się ukazywało do końca roku w cyklu dwumiesięcznym, a od 2007 r. jako miesięcznik. Visual Communication będzie także do nabycia w sieciach kolportażu.

"Nie będziemy powielać istniejących wzorców lecz wypełnimy lukę na rynku przedstawiając sektor komunikacji wizualnej w ujęciu komercyjnym" - informuje Łukasz Mikołajczak, redaktor prowadzący Visual Communication. "Będziemy działać na styku reklamy, poligrafii, designu, eksperymentu, biznesu i sztuki wybierając z każdej z nich to, co najlepsze i najbardziej użyteczne. Mamy nadzieję, że poprzez tak duże zróżnicowanie treściowe, niewykraczające jednak poza ramy definicyjne komunikacji wizualnej, uda nam się zadowolić każdego z naszych Czytelników".

Źródło: European Media Group

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport Strategiczny Internet 2024/2025 IAB Polska
Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2025 znajdziesz w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2024/2025 - najważniejszym corocznym podsumowaniu polskiej branży digital. Raport dostępny jest jako serwis www oraz klasyczny PDF.
Największy raport o SEO i Content Marketingu w polskim e-commerce
Prawie 150 stron danych, analiz i komentarzy. 1000 sklepów e-commerce, 200 decydentów, 13 ekspertów Harbingers i dziesiątki partnerów branżowych.... 8.05.2025 oficjalnie swoją premierę ma raport E-commerce 2025: Prognozy przychodów z SEO i Content Marketingu w dobie AI — największe opracowanie o roli treści i widoczności w rozwoju sklepów internetowych w Polsce. 
SEMbook 2025, czyli najnowsze trendy w SEO i PPC
Search Ads 360, Allegro, Meta Ads czy wizytówki Google – to m.in. narzędzia, które wraz z algorytmami dynamicznie zmieniają marketing w wyszukiwarkach. W jaki sposób wykorzystać galopujące zmiany? Jak unikać pułapek błyskawicznie rozwijających się algorytmów i czerpać maksymalne korzyści z AI i automatyzacji? Nowe strategie, świeże podejścia, błyskotliwe...
Targi w Polsce w 2024 roku: kondycja branży targowej w raporcie PIPT
Branża targowa w Polsce umacnia swoją pozycję – wynika z raportu „Targi w Polsce w 2024 roku”, przygotowanego przez Polską Izbę Przemysłu Targowego (PIPT). W minionym roku branża zanotowała wzrost, zarówno jeśli chodzi o liczbę wydarzeń, zwiedzających, jak i o liczbę wystawców.
Majowe wydanie Werbe!PUNKT
Najnowsze, trzecie wydanie magazynu Werbe!PUNKT jest już w dystrybucji i trafia bezpośrednio do dystrybutorów artykułów promocyjnych na rynku niemieckojęzycznym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764