logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Visual Communication - magazyn o komunikacji wizualnej

   21.04.2006, przeczytano 5522 razy
ilustracjastrzałka
European Media Group

Visual Communication to nowy tytuł z portfolio wydawnictwa European Media Group, który zadebiutuje na poznańskich targach Euroreklama w dniach 24-27.04.2006 r. Czasopismo będzie platformą wymiany informacji przeznaczoną dla wszystkich sektorów komunikacji wizualnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/visual-communication---magazyn-o-komunikacji-wizualnej,3828,artykul.html

Magazyn adresowany jest zarówno do firm usługowych z sektora komunikacji wizualnej, czyli: agencji (PR, BTL, outdoor/indoor, identyfikacji wizualnej, etc), domów mediowych, brokerów, targów i wystawców, studiów design i foto oraz firm zajmujących się systemami świetlnymi i znakowania; a także do klientów końcowych z sektorów: FOOD/FMCG, sprzedaży, transportu, telekomunikacji, marketingu, reklamy, przemysłu czy finansów. Grupą docelową jest kadra zarządzająca i decyzyjna oraz studenci i wykładowcy uczelni wyższych.

Pismo będzie się ukazywało do końca roku w cyklu dwumiesięcznym, a od 2007 r. jako miesięcznik. Visual Communication będzie także do nabycia w sieciach kolportażu.

"Nie będziemy powielać istniejących wzorców lecz wypełnimy lukę na rynku przedstawiając sektor komunikacji wizualnej w ujęciu komercyjnym" - informuje Łukasz Mikołajczak, redaktor prowadzący Visual Communication. "Będziemy działać na styku reklamy, poligrafii, designu, eksperymentu, biznesu i sztuki wybierając z każdej z nich to, co najlepsze i najbardziej użyteczne. Mamy nadzieję, że poprzez tak duże zróżnicowanie treściowe, niewykraczające jednak poza ramy definicyjne komunikacji wizualnej, uda nam się zadowolić każdego z naszych Czytelników".

Źródło: European Media Group

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

 SEMbook 2024 – najnowsze trendy w SEO i PPC
Jak osiągać cele marketingowe, gdy warunki dyktuje AI, automatyzacja i personalizacja stają się standardem, a algorytmy wyszukiwarek aktualizują się w zawrotnym tempie? Nowy trendbook Grupy Roboczej SEM IAB Polska prezentuje najbardziej aktualną wiedzę teoretyczną i najciekawsze przykłady jej realizacji w kampaniach PPC i SEO.
Salestube: e-book dla branży e-commerce
Należąca do Group One spółka Salestube zaprezentowała autorski e-book “Odkryj potencjał E-commerce”. Publikacja została stworzona z myślą zarówno o doświadczonych przedstawicielach branży, jak i tych, którzy swoją przygodę z e-commerce dopiero rozpoczynają. Wydanie to kompendium wiedzy w zakresie wdrożeń i rozwoju platform e-commerce, analityki...
Werbe!Punkt zadebiutował na rynku niemieckim
Pierwszy numer Werbe!Punkt trafil już na biurka 5000 aktywnych agencji reklamowych i dystrybutorów w Niemczech. Jesteśmy przekonani, że to wydawnictwo stanie się cennym źródłem wiedzy i inspiracji dla wszystkich zaangażowanych w świat reklamy.
Short social video i budowanie obecności marki w mediach społecznościowych
150 miliardów dolarów rocznie – tyle w 2028 roku mają wynosić rosnące systematycznie nakłady na reklamy w formie short videos[1]. Wprowadzone przez TikTok krótkie filmy kręcone w orientacji pionowej szybko awansowały z referencyjnej formy komunikacji Generacji Z na jedną z najbardziej atrakcyjnych także...
Krok po kroku przez przetargi z influencerami: przewodnik
Zapraszamy do lektury najnowszej publikacji Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska. To kolejna część dobrych praktyk z zakresu influencer marketingu, którą przygotowali najlepsi eksperci z branży. Tym razem dzielą się oni wiedzą na temat tego, jak krok po kroku prowadzic przetargi z influencerami. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764