logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vitapedia – encyklopedia zdrowia już dostępna

  PR 07.02.2020, przeczytano 353 razy
ilustracja

Agencja interaktywna Bloomnet stworzyła stronę będącą bazą najnowszych informacji o zdrowiu. Vitapedia.pl to serwis przygotowywany przez specjalistów, ale we współpracy z czytelnikami.   


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vitapedia-%E2%80%93-encyklopedia-zdrowia-juz-dostepna,385593,artykul.html

Vitapedia, której pomysłodawcą jest inwestor z Warszawy, to serwis skierowany zarówno do użytkowników mających już pewien poziom wiedzy na temat zdrowego odżywiania oraz chorób, jak i tych poszukujących pierwszych informacji w tych dziedzinach.

Twórcami artykułów (na stronie dostępne są już pierwsze publikacje) będą m.in. lekarze, dietetycy i wykładowcy, ale czytelnicy mogą korzystać z opcji proponowania tematów, dodawania nowych źródeł czy aktualizacji treści. Każda sugerowana informacja będzie weryfikowana przez ekspertów, ponieważ głównym zadaniem, jakie postawili przed sobą pomysłodawcy projektu, jest obalanie mitów na temat żywienia i przedstawianie najbardziej aktualnych danych.

Autorem bazy jest agencja interaktywna Bloomnet. Olsztyńska firma odpowiadała za projekt strony, zaplecze techniczne umożliwiające sprawne zarządzanie artykułami (w tym celu wykorzystano technologię Ruby on Rails) oraz stworzenie logo i innych elementów identyfikacji wizualnej.

- Strona będzie jeszcze stale przez nas rozwijana o nowe funkcjonalności, które będą pojawiały się wraz z kolejnymi publikowanymi treściami – mówi Łukasz Dudko, założyciel agencji interaktywnej Bloomnet.

Źródło: Bloomnet

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
Od dwóch dekad Bankier.pl systematycznie zwiększa grono odbiorców oraz umacnia rynkową pozycję. Obecnie co miesiąc gromadzi średnio 3 miliony użytkowników, którzy generują ponad 80 milionów odsłon. Z okazji jubileuszu zyskał nowy layout strony głównej.
Gazeta.pl po raz kolejny wspiera akcję „Adoptuj Pszczołę”
Już jutro, 18 września br. strona główna Gazeta.pl opanowana zostanie przez pszczoły i trzmiele. W tym roku dołączą do nich także motyle, bo - jak zwraca uwagę Greenpeace Polska - zmniejsza się ich populacja. Gazeta.pl została głównym patronem medialnym akcji „Adoptuj Pszczołę”. Redakcja serwisu już po raz 6. angażuje się w inicjatywę Fundacji...
Agencja Melonet w Top20 stron traktujących o marketingu według Senuto
We wrześniu została wydana druga edycja raportu „TOP100 najlepiej widocznych serwisów marketingowych w Google” od Senuto – dostawcy wiodących aplikacji wspomagających działania SEO w sieci. Jego pierwsze wydanie pojawiło się w kwietniu 2019 roku ciesząc się zainteresowaniem w branży, stąd odsłona na rok 2020.
Pierwsze badanie polskich użytkowników Pinteresta
Pinterest coraz mocniej otwiera się na e-commerce w Polsce. Rośnie więc potrzeba poznania użytkowników tego medium. Jacy są polscy Pinnersi? Czy platforma ma potencjał sprzedażowy? Open Mobi przedstawia wnioski z przeprowadzonego niedawno badania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764