logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vitapedia – encyklopedia zdrowia już dostępna

  PR 07.02.2020, przeczytano 254 razy
ilustracja

Agencja interaktywna Bloomnet stworzyła stronę będącą bazą najnowszych informacji o zdrowiu. Vitapedia.pl to serwis przygotowywany przez specjalistów, ale we współpracy z czytelnikami.   


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vitapedia-%E2%80%93-encyklopedia-zdrowia-juz-dostepna,385593,artykul.html

Vitapedia, której pomysłodawcą jest inwestor z Warszawy, to serwis skierowany zarówno do użytkowników mających już pewien poziom wiedzy na temat zdrowego odżywiania oraz chorób, jak i tych poszukujących pierwszych informacji w tych dziedzinach.

Twórcami artykułów (na stronie dostępne są już pierwsze publikacje) będą m.in. lekarze, dietetycy i wykładowcy, ale czytelnicy mogą korzystać z opcji proponowania tematów, dodawania nowych źródeł czy aktualizacji treści. Każda sugerowana informacja będzie weryfikowana przez ekspertów, ponieważ głównym zadaniem, jakie postawili przed sobą pomysłodawcy projektu, jest obalanie mitów na temat żywienia i przedstawianie najbardziej aktualnych danych.

Autorem bazy jest agencja interaktywna Bloomnet. Olsztyńska firma odpowiadała za projekt strony, zaplecze techniczne umożliwiające sprawne zarządzanie artykułami (w tym celu wykorzystano technologię Ruby on Rails) oraz stworzenie logo i innych elementów identyfikacji wizualnej.

- Strona będzie jeszcze stale przez nas rozwijana o nowe funkcjonalności, które będą pojawiały się wraz z kolejnymi publikowanymi treściami – mówi Łukasz Dudko, założyciel agencji interaktywnej Bloomnet.

Źródło: Bloomnet

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacje firm z klientami przenoszą się do mediów społecznościowych – wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Salesforce. Social media stają się ulubionym kanałem do komunikowania się z klientami również w segmencie B2B. Dlaczego? Bo zapewniają wyższą skuteczność i efektywność niż obsługa przez telefon.
Polska jest jednym z najszybciej rosnących rynków podcastowych
Fenomen podcastów bazuje na pełnej dowolności w dostępie do nagrań audio – można ich słuchać w dogodnym czasie, nie odrywając się od innych czynności, a dodatkowo mamy do wyboru różnorodną tematykę. To główne powody, dla których forma ta z miesiąca na miesiąc zyskuje coraz więcej zwolenników. – Jest to atrakcyjne medium dla...
Home.pl i CDA rozpoczynają współpracę
Największy w Polsce dostawca usług internetowych i czołowy polski serwis rozrywkowy rozpoczynają współpracę. W jej wyniku do oferty home.pl trafią karty prepaid gwarantujące dostęp do filmów na platformie CDA Premium.
Nadchodzą podwyżki cen adresów w domenie .com
Najpopularniejsza na świecie domena .com stanie się na całym świecie wyraźnie droższa. Cena za jej utrzymanie wzrośnie o 7 proc. w drugiej połowie 2020 roku i taka sama podwyżka czeka nas także przez 3 kolejne lata. Niestety na tym się nie skończy. Od 2026 ceny zaczną rosnąć dalej – informuje serwis hostingowy Domeny.pl. Wedle firmy, podwyżka wynika z porozumienia,...
SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce, część największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce Group One, zaprojektowała Asystenta Google dla G2A, platformy sprzedażowej specjalizującej się w grach komputerowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764