logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vitberg z nową identyfikacją wizualną

  PR 28.01.2019, przeczytano 2459 razy
ilustracjastrzałka

Vitberg wchodzi w nowy rok z nową identyfikacją wizualną. Jej celem jest odzwierciedlenie przemian, jakie dokonały się w firmie od momentu jej założenia do dzisiaj.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vitberg-z-nowa-identyfikacja-wizualna,380966,artykul.html

- Ewoluowaliśmy od malutkiej firmy po cichu pracującej nad kolejnymi produktami do… nadal malutkiej bo bliskiej naszym sercom ale już zdecydowanie większej i poważniejszej organizacji. Prowadzimy badania, współpracujemy z naukowcami, uczelniami, sportowcami. Rozpoczynamy właśnie duży projekt z NCBiR. Dotychczas własnymi siłami komunikowaliśmy  przede wszystkim naszą bliskość pacjentowi, rzemiosło w pracy. Nasze nowe oblicze ma podkreślić również aspekty technologiczne firmy i jej nowoczesność, nie rezygnując przy tym z ciepła i bliskości - podsumowuje projekt Jacek Sikora, założyciel Vitberg.

Nowa identyfikacja wizualna powstała we współpracy z agencją We Design z Warszawy. Obejmuje ona elementy między innymi elementy CI, reklamy i opakowania. Zaprojektowany został wizerunek komunikujący zaawansowanie technologiczne produktu, przy zachowaniu kluczowych wartości firmy Vitberg: ciepła i bliskości, pomagania ludziom – stanowiących ważny aspekt misji firmy i jej nadrzędny cel.

ilustracjastrzałka

- Projektowanie nowej identyfikacji Vitberg to jeden z najciekawszych projektów, nad którymi obecnie pracujemy. Kształtujemy nie tylko warstwę graficzną, ale jesteśmy też zaangażowani w wygląd produktu w każdym jego aspekcie. Dzięki temu możemy stworzyć w pełni spójny, wiarygodny wizerunek spełniający stawiane przed nim cele - mówi Aleksander Rokicki, dyrektor kreatywny We Design. W pracach bardzo pomogło nam precyzyjne określenie wizji rozwoju marki i wartości za nią stojących. Nowy, typograficzny logotyp Vitberg ma w sobie dużo osobowości i charakteru. Łączy prostotę z ekspresją i charakterem. Zieleń kojarzy się ze zdrowiem i witalnością, nawiązując do obszaru działalności firmy - podkreślił Aleksander Rokicki.

ilustracjastrzałka

Firma nie nastawia się na błyskawiczne wdrożenie zmian - będą one wprowadzane systematycznie przez cały rok 2019, obejmują również zmiany w głównym produkcie RAM Vitberg+.

- Zdajemy sobie sprawę, że marka to nie tylko logo, a dla naszych odbiorców ważniejsze jest zazwyczaj jak produkt działa niż jaki ma kolor. Dlatego zmiany będą wprowadzane systematycznie ale bez pośpiechu. Tak, żeby do końca roku 2019 roku wszystko z produktem było spójne z nową identyfikacją. Myślę że to rozsądne także ekonomiczne i taktycznie podejście dla firmy o naszej skali - podsumował Jacek Sikora.

ilustracjastrzałka

Źródło: Vitberg

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salestube wchodzi na rynek brytyjski
Salestube, spółka MarTech & e-commerce connected należąca do Group One, największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce, otwiera nowe biuro w Londynie – europejskim centrum reklamy i innowacji technologicznych. Ekspansja na rynek brytyjski odbywa się w ramach joint venture z należącą do wieloletniego partnera grupy Serviceplan Group, agencją...
FESPA: Mimaki Europe z nową wizją i ofertą
Mimaki Europe, przodujący dostawca przemysłowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, zaprezentował swoją nową wizję, strukturę i strategię wejścia na rynek na tle nowych innowacji produktowych, które zadebiutowały na targach FESPA Global Print Expo 2025.
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO
Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.
Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy
Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury,...
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764