logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vitberg z nową identyfikacją wizualną

  PR 28.01.2019, przeczytano 238 razy
ilustracjastrzałka

Vitberg wchodzi w nowy rok z nową identyfikacją wizualną. Jej celem jest odzwierciedlenie przemian, jakie dokonały się w firmie od momentu jej założenia do dzisiaj.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vitberg-z-nowa-identyfikacja-wizualna,380966,artykul.html

- Ewoluowaliśmy od malutkiej firmy po cichu pracującej nad kolejnymi produktami do… nadal malutkiej bo bliskiej naszym sercom ale już zdecydowanie większej i poważniejszej organizacji. Prowadzimy badania, współpracujemy z naukowcami, uczelniami, sportowcami. Rozpoczynamy właśnie duży projekt z NCBiR. Dotychczas własnymi siłami komunikowaliśmy  przede wszystkim naszą bliskość pacjentowi, rzemiosło w pracy. Nasze nowe oblicze ma podkreślić również aspekty technologiczne firmy i jej nowoczesność, nie rezygnując przy tym z ciepła i bliskości - podsumowuje projekt Jacek Sikora, założyciel Vitberg.

Nowa identyfikacja wizualna powstała we współpracy z agencją We Design z Warszawy. Obejmuje ona elementy między innymi elementy CI, reklamy i opakowania. Zaprojektowany został wizerunek komunikujący zaawansowanie technologiczne produktu, przy zachowaniu kluczowych wartości firmy Vitberg: ciepła i bliskości, pomagania ludziom – stanowiących ważny aspekt misji firmy i jej nadrzędny cel.

ilustracjastrzałka

- Projektowanie nowej identyfikacji Vitberg to jeden z najciekawszych projektów, nad którymi obecnie pracujemy. Kształtujemy nie tylko warstwę graficzną, ale jesteśmy też zaangażowani w wygląd produktu w każdym jego aspekcie. Dzięki temu możemy stworzyć w pełni spójny, wiarygodny wizerunek spełniający stawiane przed nim cele - mówi Aleksander Rokicki, dyrektor kreatywny We Design. W pracach bardzo pomogło nam precyzyjne określenie wizji rozwoju marki i wartości za nią stojących. Nowy, typograficzny logotyp Vitberg ma w sobie dużo osobowości i charakteru. Łączy prostotę z ekspresją i charakterem. Zieleń kojarzy się ze zdrowiem i witalnością, nawiązując do obszaru działalności firmy - podkreślił Aleksander Rokicki.

ilustracjastrzałka

Firma nie nastawia się na błyskawiczne wdrożenie zmian - będą one wprowadzane systematycznie przez cały rok 2019, obejmują również zmiany w głównym produkcie RAM Vitberg+.

- Zdajemy sobie sprawę, że marka to nie tylko logo, a dla naszych odbiorców ważniejsze jest zazwyczaj jak produkt działa niż jaki ma kolor. Dlatego zmiany będą wprowadzane systematycznie ale bez pośpiechu. Tak, żeby do końca roku 2019 roku wszystko z produktem było spójne z nową identyfikacją. Myślę że to rozsądne także ekonomiczne i taktycznie podejście dla firmy o naszej skali - podsumował Jacek Sikora.

ilustracjastrzałka

Źródło: Vitberg

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Integart podsumowuje targi Remadays 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays 2019 dobiegły końca. W tym roku na 300 m2 powierzchni, na dwóch stoiskach P15 i M15, Integart zaprezentował poszerzoną, kompleksową ofertę najnowocześniejszych technologii i rozwiązań dla LFP oraz mediów do druku wielkoformatowego. Podczas RemaDays przeprowadziliśmy setki rozmów biznesowych, uścisnęliśmy...
Będzie nowe oprogramowanie do aparatów Nikon Z 7 i Nikon Z 6
Firma Nikon ogłosiła rozpoczęcie prac nad nowym oprogramowaniem do swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Nikon Z 7 i Nikon Z 6. Oprogramowanie da dostęp do nowych funkcji, np. AF z detekcją oka, oraz doda obsługę sygnałów wyjściowych RAW i kart pamięci CFexpress. Ponadto udoskonali funkcje AF/AE obu aparatów.
Badanie: 77% konsumentów woli kupować marki, które podzielają ich wartości

Google, PayPal, Gillette i Johnson & Johnson to marki, które znalazły się w globalnym top ten Meaningful Brands 2019. W Polsce najbardziej meaningful są Google, Nivea, Allegro, YouTube i Rossmann. 82% marek mogłoby po prostu zniknąć z polskiego rynku i nikt by się nie zmartwił. To bardzo duży, bo blisko 10% wzrost w stosunku do danych z poprzedniej fali. Marki Meaningful...
„Bierz życie za rogi” – nowa kampania Banku Pekao S.A.
„Bierz życie za rogi” to hasło przewodnie nowej kampanii Banku Pekao S.A., która będzie promować w pierwszej kolejności Konto Przekorzystne naszego banku. W kampanii została wykorzystana postać wybitnego himalaisty i skialpinisty Andrzeja Bargiela. Inspiracją dla stworzenia kampanii było docenienie ambitnych pomysłów i śmiałych planów...
Katarzyna Nosowska w kampanii ING „Dobry Głos dla firm”
W najnowszej kampanii ING Katarzyna Nosowska zaświadcza, że zaśpiewa, żeby Twoja firma miała więcej klientów. Bank kolejny raz zachęca Polaków do dawania dobrych opinii na temat firm bo to dla nich najlepsza reklama.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764