logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vitberg z nową identyfikacją wizualną

  PR 28.01.2019, przeczytano 423 razy
ilustracjastrzałka

Vitberg wchodzi w nowy rok z nową identyfikacją wizualną. Jej celem jest odzwierciedlenie przemian, jakie dokonały się w firmie od momentu jej założenia do dzisiaj.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vitberg-z-nowa-identyfikacja-wizualna,380966,artykul.html

- Ewoluowaliśmy od malutkiej firmy po cichu pracującej nad kolejnymi produktami do… nadal malutkiej bo bliskiej naszym sercom ale już zdecydowanie większej i poważniejszej organizacji. Prowadzimy badania, współpracujemy z naukowcami, uczelniami, sportowcami. Rozpoczynamy właśnie duży projekt z NCBiR. Dotychczas własnymi siłami komunikowaliśmy  przede wszystkim naszą bliskość pacjentowi, rzemiosło w pracy. Nasze nowe oblicze ma podkreślić również aspekty technologiczne firmy i jej nowoczesność, nie rezygnując przy tym z ciepła i bliskości - podsumowuje projekt Jacek Sikora, założyciel Vitberg.

Nowa identyfikacja wizualna powstała we współpracy z agencją We Design z Warszawy. Obejmuje ona elementy między innymi elementy CI, reklamy i opakowania. Zaprojektowany został wizerunek komunikujący zaawansowanie technologiczne produktu, przy zachowaniu kluczowych wartości firmy Vitberg: ciepła i bliskości, pomagania ludziom – stanowiących ważny aspekt misji firmy i jej nadrzędny cel.

ilustracjastrzałka

- Projektowanie nowej identyfikacji Vitberg to jeden z najciekawszych projektów, nad którymi obecnie pracujemy. Kształtujemy nie tylko warstwę graficzną, ale jesteśmy też zaangażowani w wygląd produktu w każdym jego aspekcie. Dzięki temu możemy stworzyć w pełni spójny, wiarygodny wizerunek spełniający stawiane przed nim cele - mówi Aleksander Rokicki, dyrektor kreatywny We Design. W pracach bardzo pomogło nam precyzyjne określenie wizji rozwoju marki i wartości za nią stojących. Nowy, typograficzny logotyp Vitberg ma w sobie dużo osobowości i charakteru. Łączy prostotę z ekspresją i charakterem. Zieleń kojarzy się ze zdrowiem i witalnością, nawiązując do obszaru działalności firmy - podkreślił Aleksander Rokicki.

ilustracjastrzałka

Firma nie nastawia się na błyskawiczne wdrożenie zmian - będą one wprowadzane systematycznie przez cały rok 2019, obejmują również zmiany w głównym produkcie RAM Vitberg+.

- Zdajemy sobie sprawę, że marka to nie tylko logo, a dla naszych odbiorców ważniejsze jest zazwyczaj jak produkt działa niż jaki ma kolor. Dlatego zmiany będą wprowadzane systematycznie ale bez pośpiechu. Tak, żeby do końca roku 2019 roku wszystko z produktem było spójne z nową identyfikacją. Myślę że to rozsądne także ekonomiczne i taktycznie podejście dla firmy o naszej skali - podsumował Jacek Sikora.

ilustracjastrzałka

Źródło: Vitberg

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Castorama zaprasza na Majsterkową choinkę
Już w najbliższą sobotę 14 grudnia dla wszystkich małych majsterkowiczów Castorama przygotowała wyjątkowe świąteczne atrakcje. Wśród nich między innymi strefa majsterkowania z drewnianymi zabawkami, a także magiczne warsztaty tworzenia stroików oraz dekoracji świątecznych pod okiem specjalistów.
Szał świątecznych zakupów trwa, przez sklepy przewijają się tłumy odwiedzających, a platformy internetowe obsługują rekordowe ilości zamówień. Grudzień co roku stanowi intensywny okres przygotowań do Świąt zarówno dla klientów, którzy wybierają się na zakupy gwiazdkowych prezentów, jak i samych sieci handlowych, które muszą...
Ikea: Święta wśród ludzi, nie wśród mebli
Stylowa lampa, wygodne krzesło, gustowny talerz. Dla pani Zofii to jedyni towarzysze śniadań, obiadów i kolacji codziennie od czterech lat. Starsze osoby często mierzą się z samotnością, którą w Święta odczuwają szczególnie dotkliwie. 10 grudnia br. startuje nowa kampania „Święta wśród ludzi, nie wśród mebli”, w której IKEA...
Karnawałowa aktywacja marki Captain Jack
Do Polski zbliża się najgorętszy okres w roku – karnawał pod banderą Captain Jack. Wszyscy śmiałkowie będą mieli szansę powalczyć o imprezowe wyjazdy na karaibskie wyspy. Promocję wesprze silna kampania ATL, BTL oraz działania w digitalu i social mediach z udziałem topowych influencerów.
Świąteczne ciężarówki Coca-Cola odwiedzą Chorzele, Sandomierz i Iławę
Już wiemy, gdzie w tym roku zawitają legendarne ciężarówki Coca-Cola! Wskazali je sami mieszkańcy, oddając rekordową ilość głosów na swoje miasta w konkursie, zorganizowanym przez Coca-Cola. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu internautów, świąteczny konwój wraz z mocą atrakcji przyjedzie do Chorzel, Sandomierza i Iławy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764