logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vitberg z nową identyfikacją wizualną

  PR 28.01.2019, przeczytano 1196 razy
ilustracjastrzałka

Vitberg wchodzi w nowy rok z nową identyfikacją wizualną. Jej celem jest odzwierciedlenie przemian, jakie dokonały się w firmie od momentu jej założenia do dzisiaj.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vitberg-z-nowa-identyfikacja-wizualna,380966,artykul.html

- Ewoluowaliśmy od malutkiej firmy po cichu pracującej nad kolejnymi produktami do… nadal malutkiej bo bliskiej naszym sercom ale już zdecydowanie większej i poważniejszej organizacji. Prowadzimy badania, współpracujemy z naukowcami, uczelniami, sportowcami. Rozpoczynamy właśnie duży projekt z NCBiR. Dotychczas własnymi siłami komunikowaliśmy  przede wszystkim naszą bliskość pacjentowi, rzemiosło w pracy. Nasze nowe oblicze ma podkreślić również aspekty technologiczne firmy i jej nowoczesność, nie rezygnując przy tym z ciepła i bliskości - podsumowuje projekt Jacek Sikora, założyciel Vitberg.

Nowa identyfikacja wizualna powstała we współpracy z agencją We Design z Warszawy. Obejmuje ona elementy między innymi elementy CI, reklamy i opakowania. Zaprojektowany został wizerunek komunikujący zaawansowanie technologiczne produktu, przy zachowaniu kluczowych wartości firmy Vitberg: ciepła i bliskości, pomagania ludziom – stanowiących ważny aspekt misji firmy i jej nadrzędny cel.

ilustracjastrzałka

- Projektowanie nowej identyfikacji Vitberg to jeden z najciekawszych projektów, nad którymi obecnie pracujemy. Kształtujemy nie tylko warstwę graficzną, ale jesteśmy też zaangażowani w wygląd produktu w każdym jego aspekcie. Dzięki temu możemy stworzyć w pełni spójny, wiarygodny wizerunek spełniający stawiane przed nim cele - mówi Aleksander Rokicki, dyrektor kreatywny We Design. W pracach bardzo pomogło nam precyzyjne określenie wizji rozwoju marki i wartości za nią stojących. Nowy, typograficzny logotyp Vitberg ma w sobie dużo osobowości i charakteru. Łączy prostotę z ekspresją i charakterem. Zieleń kojarzy się ze zdrowiem i witalnością, nawiązując do obszaru działalności firmy - podkreślił Aleksander Rokicki.

ilustracjastrzałka

Firma nie nastawia się na błyskawiczne wdrożenie zmian - będą one wprowadzane systematycznie przez cały rok 2019, obejmują również zmiany w głównym produkcie RAM Vitberg+.

- Zdajemy sobie sprawę, że marka to nie tylko logo, a dla naszych odbiorców ważniejsze jest zazwyczaj jak produkt działa niż jaki ma kolor. Dlatego zmiany będą wprowadzane systematycznie ale bez pośpiechu. Tak, żeby do końca roku 2019 roku wszystko z produktem było spójne z nową identyfikacją. Myślę że to rozsądne także ekonomiczne i taktycznie podejście dla firmy o naszej skali - podsumował Jacek Sikora.

ilustracjastrzałka

Źródło: Vitberg

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

BPI Real Estate z nowym logo stawia na zrównoważony rozwój
BPI Real Estate ma nowe logo, które jeszcze lepiej odzwierciedla motto spółki Urban Shapers oraz misję budowanie miast przyszłości z poszanowaniem standardów jutra. Nowa identyfikacja wizualna jest też spójna z nową misją Grupy CFE z siedzibą w Brukseli, do której należy belgijski deweloper: „Łączenie ludzi, umiejętności, materiałów...
Parówki Tarczyński w nowej odsłonie
Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium. Celem jest ich mocniejsze zróżnicowanie wizualne, pozwalające konsumentom na jeszcze trafniejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowej. Tworząc nowy branding firma postawiła na prostotę, a...
„Nie trać energii” - nowa kampania Krispol
Już w poniedziałek marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego...
Rusza nowa kampania Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką zachęcająca do zatrudniania uchodźców i uchodźczyń
Aż połowie polskich firm funkcjonowanie utrudnia brak pracowników. Jednocześnie bezrobocie w Polsce jest obecnie najniższe od 32 lat i nieustannie powstają nowe miejsca pracy. Odpowiedzią na kłopoty przedsiębiorców i polskiej gospodarki może być zatrudnianie imigrantów i uchodźców. Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką rusza z kampanią „Silniejsi...
W przeciągu ostatnich 10 lat wyprodukowano więcej plastiku niż przez całe poprzednie stulecie. Wraz ze wzmożoną produkcją rośnie też problem z utylizacją odpadów z tworzyw sztucznych. Zamiast je przetwarzać, po prostu wyrzucamy. Głównie do wody – według danych ONZ, co minutę do mórz i oceanów na całym świecie trafia ponad 20 ton plastikowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764