logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vitberg z nową identyfikacją wizualną

  PR 28.01.2019, przeczytano 1964 razy
ilustracjastrzałka

Vitberg wchodzi w nowy rok z nową identyfikacją wizualną. Jej celem jest odzwierciedlenie przemian, jakie dokonały się w firmie od momentu jej założenia do dzisiaj.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vitberg-z-nowa-identyfikacja-wizualna,380966,artykul.html

- Ewoluowaliśmy od malutkiej firmy po cichu pracującej nad kolejnymi produktami do… nadal malutkiej bo bliskiej naszym sercom ale już zdecydowanie większej i poważniejszej organizacji. Prowadzimy badania, współpracujemy z naukowcami, uczelniami, sportowcami. Rozpoczynamy właśnie duży projekt z NCBiR. Dotychczas własnymi siłami komunikowaliśmy  przede wszystkim naszą bliskość pacjentowi, rzemiosło w pracy. Nasze nowe oblicze ma podkreślić również aspekty technologiczne firmy i jej nowoczesność, nie rezygnując przy tym z ciepła i bliskości - podsumowuje projekt Jacek Sikora, założyciel Vitberg.

Nowa identyfikacja wizualna powstała we współpracy z agencją We Design z Warszawy. Obejmuje ona elementy między innymi elementy CI, reklamy i opakowania. Zaprojektowany został wizerunek komunikujący zaawansowanie technologiczne produktu, przy zachowaniu kluczowych wartości firmy Vitberg: ciepła i bliskości, pomagania ludziom – stanowiących ważny aspekt misji firmy i jej nadrzędny cel.

ilustracjastrzałka

- Projektowanie nowej identyfikacji Vitberg to jeden z najciekawszych projektów, nad którymi obecnie pracujemy. Kształtujemy nie tylko warstwę graficzną, ale jesteśmy też zaangażowani w wygląd produktu w każdym jego aspekcie. Dzięki temu możemy stworzyć w pełni spójny, wiarygodny wizerunek spełniający stawiane przed nim cele - mówi Aleksander Rokicki, dyrektor kreatywny We Design. W pracach bardzo pomogło nam precyzyjne określenie wizji rozwoju marki i wartości za nią stojących. Nowy, typograficzny logotyp Vitberg ma w sobie dużo osobowości i charakteru. Łączy prostotę z ekspresją i charakterem. Zieleń kojarzy się ze zdrowiem i witalnością, nawiązując do obszaru działalności firmy - podkreślił Aleksander Rokicki.

ilustracjastrzałka

Firma nie nastawia się na błyskawiczne wdrożenie zmian - będą one wprowadzane systematycznie przez cały rok 2019, obejmują również zmiany w głównym produkcie RAM Vitberg+.

- Zdajemy sobie sprawę, że marka to nie tylko logo, a dla naszych odbiorców ważniejsze jest zazwyczaj jak produkt działa niż jaki ma kolor. Dlatego zmiany będą wprowadzane systematycznie ale bez pośpiechu. Tak, żeby do końca roku 2019 roku wszystko z produktem było spójne z nową identyfikacją. Myślę że to rozsądne także ekonomiczne i taktycznie podejście dla firmy o naszej skali - podsumował Jacek Sikora.

ilustracjastrzałka

Źródło: Vitberg

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy wiceprezes Link4 odpowiedzialny za marketing
Mikołaj Ciaś, menedżer od 20 lat związany z branżą FMCG, objął funkcję wiceprezesa zarządu LINK4. Będzie odpowiedzialny za obszary komercyjne, w tym między innymi, za marketing ubezpieczyciela. Wcześniej pracował w dużych korporacjach międzynarodowych, gdzie był dyrektorem marketingu i członkiem zarządu.
Energetyczna kampania od Warki Energy
Napój energetyczny Warka Energy powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich, przepełnionych towarzyską energią spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem przewodnim klipów są neonowe napisy, spójne z designem puszek Warki Energy 0,0% oraz hasło „Włącz się”.
Kampania Škoda z Kasią Niewiadomą
Škoda konsekwentnie buduje swoją markę w duchu Women Empowerment i realizuje kolejną kampanię ze swoją wieloletnią ambasadorką – wybitną polską kolarką, Kasią Niewiadomą. W prowadzonych od dłuższego czasu działaniach marketingowych producent samochodów pokazuje, jak ważne jest dla niego odkrywanie różnorodnych talentów...
Złoty Medal EcoVadis dla Konica Minolta
Konica Minolta, Inc. (Konica Minolta) z dumą ogłasza, że znalazła się wśród 5% najlepszych firm ocenianych przez EcoVadis we wszystkich branżach. Firma otrzymała Złoty Medal (dziewiąty z rzędu) w uznaniu jej osiągnięć w zakresie zrównoważonego rozwoju, co plasuje ją w czołówce firm ocenianych przez EcoVadis w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Paryż 2024: P&G ujawnia plany promocji swoich marek
Procter & Gamble, partner olimpijczyków i paraolimpijczyków z całego świata, ogłosił dzisiaj plany dotyczące promocji marek najlepiej sprzedających się produktów gospodarstwa domowego i kosmetyków podczas Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, które odbędą się w Paryżu w 2024 r., w tym kampanie marketingowe i handlowe inspirowane olimpiadą,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764