Marka VIVE Profit wróciła z kolejną akcją edukacyjno-promocyjną #wyszukany, która ma na celu uświadomić społeczeństwo, że zakupy w stylu #slow mogą pozytywnie wpływać na ochronę środowiska. Firma chce zachęcić do większej uważności oraz dokładności w sklepach. Celem jest zmiana nawyków zakupowych i pokazanie, że bycie #zerowaste to dobry sposób na ratowanie naszej planety, aby przyszłe pokolenia mogły cieszyć się nią w taki sam sposób, jak my. Kampania akcentuje fakt, że wybór sklepów z niepowtarzalną odzieżą VIVE Profit pozwala dawać drugie życie ubraniom.
Działania, skierowane do obecnych i przyszłych Klientów sieci pozwoliły osiągnąć znakomite rezultaty, takie jak wzmocnienie pozytywnego wizerunku branży, zwiększenie rozpoznawalności sklepów i marki VIVE Profit, rozwój sieci sklepów do 36. w całej Polsce oraz wzbudzenie zainteresowania ich niepowtarzalną ofertą.
Kampanię #wyszukany promuje spot reklamowy, ukazujący młodych ludzi, których radość, witalność i różnorodność jest odzwierciedlona w ciekawych stylizacjach jakie noszą. Spot w prosty sposób opowiada o codzienności, której naturalną częścią są noszone ubrania. Wskazuje również, że za każdym z nich stoją ludzkie historie, historie dzieci i dorosłych.
W ramach kampanii Klienci sklepów VIVE Profit mogą odnaleźć w sieci nie tylko wiele modowych perełek, ale również wyjątkowe eko torby, ukrywane wraz z początkiem nowego cyklu w każdym sklepie marki. Osoba, która ją znajdzie otrzyma 50 zł na zakupy w sieci i może zatrzymać torbę. Akcja obowiązuje od 01.10.2020 roku od godziny otwarcia danego sklepu VIVE Profit do 30.11.2020 roku.
Akcję #wyszukany wzmacnia konkurs. Zachęca on Klientów do tworzenia stylizacji z odzieży, której dano drugie życie i pokazania ich w kanale Facebook i Instagram oznaczonych hasztagami #wyszukany oraz #viveprofitpaździernik. Autorzy 3. najbardziej kreatywnych stylizacji, zostaną nagrodzeni voucherem o wartości 300, 100 lub 50 zł na zakupy w sieci sklepów VIVE Profit! Konkurs trwa dwa miesiące, a zgłoszenia można publikować do 27.11.2020 do godziny 15:00
Za strategię, kreację, realizację kampanii i zakup mediów odpowiada Dział Marketingu VIVE Group.
Kampania #wyszukany to kolejna odsłona działań promujących nurt slowfashion. Marketing Grupy VIVE od lat zaskakuje rynek ciekawymi działaniami wizerunkowymi i nowatorskim podejściem marki VIVE Profit, która jako pierwsza na rynku prowadzi kampanie w segmencie odzieży używanej. Zespół marketingu VIVE Group był autorem:
- kampanii „Każde ubranie ma swoją historię” (w jej trzech odsłonach firma zaprosiła do współpracy Karola Bieleckiego zawodnika klubu VIVE Kielce oraz Tomasza Jacykowa polskiego stylistę i krytyka modowego),
- nurtu Textile Upcycling, w ramach którego zrealizowane zostały projekty Transplantacja, Adaptacja, Re:Aktywacja i Bow Re:Tied (z udziałem projektanta mody Mariusza Przybylskiego, WWF Polska oraz zawodników klubu VIVE Kielce) oraz
- kampanii „Mistrzowskie okazje”, w której gwiazdy najbardziej utytułowanego klubu piłki ręcznej w Polsce - Arciom Karalok, Uladzislau Kulesh oraz Mateusz Kornecki – w nagranych w ramach kampanii filmach połączyli przyjemne z pożytecznym edukując i bawiąc.
Źródło: VIVE Textile Recycling