logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vive Profit z kampanią #wyszukany

  PR 10.11.2020, przeczytano 1218 razy
ilustracja

Marka VIVE Profit wróciła z kolejną akcją edukacyjno-promocyjną #wyszukany, która ma na celu uświadomić społeczeństwo, że zakupy w stylu #slow mogą pozytywnie wpływać na ochronę środowiska. Firma chce zachęcić do większej uważności oraz dokładności w sklepach. Celem jest zmiana nawyków zakupowych i pokazanie, że bycie #zerowaste to dobry sposób na ratowanie naszej planety, aby przyszłe pokolenia mogły cieszyć się nią w taki sam sposób, jak my. Kampania akcentuje fakt, że wybór sklepów z niepowtarzalną odzieżą VIVE Profit pozwala dawać drugie życie ubraniom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vive-profit-z-kampania-wyszukany,389139,artykul.html

Działania, skierowane do obecnych i przyszłych Klientów sieci pozwoliły osiągnąć znakomite rezultaty, takie jak wzmocnienie pozytywnego wizerunku branży, zwiększenie rozpoznawalności sklepów i marki VIVE Profit, rozwój sieci sklepów do 36. w całej Polsce oraz wzbudzenie zainteresowania ich niepowtarzalną ofertą.

Kampanię #wyszukany promuje spot reklamowy, ukazujący młodych ludzi, których radość, witalność i różnorodność jest odzwierciedlona w ciekawych stylizacjach jakie noszą. Spot w prosty sposób opowiada o codzienności, której naturalną częścią są noszone ubrania. Wskazuje również, że za każdym z nich stoją ludzkie historie, historie dzieci i dorosłych.

W ramach kampanii Klienci sklepów VIVE Profit mogą odnaleźć w sieci nie tylko wiele modowych perełek, ale również wyjątkowe eko torby, ukrywane wraz z początkiem nowego cyklu w każdym sklepie marki. Osoba, która ją znajdzie otrzyma 50 zł na zakupy w sieci i może zatrzymać torbę. Akcja obowiązuje od 01.10.2020 roku od godziny otwarcia danego sklepu VIVE Profit do 30.11.2020 roku.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Akcję #wyszukany wzmacnia konkurs. Zachęca on Klientów do tworzenia stylizacji z odzieży, której dano drugie życie i pokazania ich w kanale Facebook i Instagram oznaczonych hasztagami #wyszukany oraz #viveprofitpaździernik. Autorzy 3. najbardziej kreatywnych stylizacji, zostaną nagrodzeni voucherem o wartości 300, 100 lub 50 zł na zakupy w sieci sklepów VIVE Profit! Konkurs trwa dwa miesiące, a zgłoszenia można publikować do 27.11.2020 do godziny 15:00

Za strategię, kreację, realizację kampanii i zakup mediów odpowiada Dział Marketingu VIVE Group.

Kampania #wyszukany to kolejna odsłona działań promujących nurt slowfashion. Marketing Grupy VIVE od lat zaskakuje rynek ciekawymi działaniami wizerunkowymi i nowatorskim podejściem marki VIVE Profit, która jako pierwsza na rynku prowadzi kampanie w segmencie odzieży używanej. Zespół marketingu VIVE Group był autorem:

  • kampanii „Każde ubranie ma swoją historię” (w jej trzech odsłonach firma zaprosiła do współpracy Karola Bieleckiego zawodnika klubu VIVE Kielce oraz Tomasza Jacykowa polskiego stylistę i krytyka modowego),
  • nurtu Textile Upcycling, w ramach którego zrealizowane zostały projekty Transplantacja, Adaptacja, Re:Aktywacja i Bow Re:Tied (z udziałem projektanta mody Mariusza Przybylskiego, WWF Polska oraz zawodników klubu VIVE Kielce) oraz
  • kampanii „Mistrzowskie okazje”, w której gwiazdy najbardziej utytułowanego klubu piłki ręcznej w Polsce - Arciom Karalok, Uladzislau Kulesh oraz Mateusz Kornecki – w nagranych w ramach kampanii filmach połączyli przyjemne z pożytecznym edukując i bawiąc.

Źródło: VIVE Textile Recycling

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764