logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vive Textile Recycling Firmą Dobrze Widzianą 2019 Business Centre Club

  PR 09.05.2019, przeczytano 354 razy
ilustracjastrzałka

Ogłoszono wyniki konkursu Business Centre Club „Firma Dobrze Widziana 2019”. W gronie laureatów znalazła się VIVE Textile Recycling, doceniona za działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, szerzenie wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu i skuteczne metody komunikowania o prowadzonej przez firmę działalności społecznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vive-textile-recycling-firma-dobrze-widziana-2019-business-centre-club,382346,artykul.html

8 maja, podczas oficjalnego spotkania w siedzibie Business Centre Club w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu „Firma Dobrze Widziana 2019”. Nagrodę z rąk Prezesa Business Centre Club Marka Goliszewskiego odebrała Ewelina Rozpara, Rzecznik Prasowy VIVE Group.

- Społeczna odpowiedzialność biznesu w Grupie VIVE jest niezwykle ważna. Wspieramy sport i z satysfakcją obserwujemy sukcesy naszej drużyny szczypiornistów. Pomagamy w edukacji dzieci i młodzieży poprzez projekty Fundacji VIVE Serce Dzieciom. Budujemy świadomość recyklingu tekstyliów i wciąż pracujemy nad nowymi metodami ich przetwarzania, tak by dawać im nowe życie i dążyć do zamknięcia pętli w Gospodarce Obiegu Zamkniętego. Każde działanie wspierające zrównoważony rozwój jest godne zaakcentowania. Dziękuję za dostrzeżenie przez Business Centre Club naszej roli i gratuluję wszystkim nagrodzonym prowadzonych przez nich działań CSR. – powiedziała Ewelina Rozpara odbierając nagrodę. – Wierzę, że od dziś będą Państwo Ambasadorami recyklingu tekstyliów – dodała.

ilustracjastrzałka

VIVE Group traktuje swoje zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju niezwykle poważnie, podejmując działania zarówno na rzecz środowiska, pracowników, lokalnych społeczności, jak i edukacji rynku. Realizuje praktyki zrównoważonego rozwoju w różnorodnej formie, akcentując przede wszystkim aspekty ekologiczne (wpisany w DNA Grupy recykling tekstyliów), wsparcie dla społeczności lokalnej (wsparcie dla Klubu Sportowego VIVE Kielce i Fundacji VIVE Serce Dzieciom) oraz wielowymiarową edukację B2C (kierowaną do dzieci, młodzieży, dorosłych) oraz B2B (kierowaną do klientów, partnerów biznesowych, kontrahentów).

ilustracjastrzałka

Konkurs „Firma Dobrze Widziana” to inicjatywa, której celem jest promowanie przedsiębiorstw, skutecznie realizujących politykę społecznej odpowiedzialności. Dodatkowo organizatorzy zwracają uwagę na aspekt szerzenia wiedzy na temat CSR i skutecznych metod komunikowania o prowadzonej przez daną organizację działalności społecznej. W uroczystości wzięli udział przedstawiciele Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej, członkowie kapituły, kanclerze BCC z regionu nagrodzonego przedsiębiorstwa oraz osoby wiązane z ideą społecznej odpowiedzialności biznesu.

ilustracjastrzałka

Ocena organizacji dokonywana była na podstawie Ankiety Konkursowej, która zawierała podstawowe informacje o działalności każdej z firm w kontekście spełniania zasad społecznej odpowiedzialności biznesu. Nagrodzonych zostało 59 firm z całej Polski. Wśród nich znalazły się m.in.: Carrefour Polska, Ceramika Paradyż, Db Cargo Polska, Grupa Mlekovita, Targi Kielce, Orbis.

Źródło: Grupa VIVE

www.vivegroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Inspiracje Bauhausem i lampa z recyklingu: konkursy dla młodych twórców
Dom marzeń zgodny z ideami Bauhausu i lampa stworzona z poprodukcyjnych materiałów odpadowych to tematy przewodnie tegorocznych konkursów Rytm Światłai Sustainable Lamp,organizowanych w ramach Targów Światło i Targów Elektrotechnika. Wydarzenia realizowane od blisko 8 lat na stałe wpisały się w program imprezy. Każda edycja nawiązuje do najbardziej aktualnych zagadnień i...
Znamy skład jury 11. edycji konkursu POS Stars
Po raz kolejny wybrane zostaną najlepsze realizacje rynkowe wspierające sprzedaż.
Rozpoczęła się XVII edycja konkursu Złote Spinacze
Związek Firm Public Relations po raz siedemnasty zaprasza do udziału w konkursie Złote Spinacze, w którym wyłaniane są najlepsze kampanie public relations w Polsce. Celem konkursu jest promocja najlepszych praktyk PR-owych i komunikacyjnych, a także zwiększanie profesjonalizmu branży.
Pierwsza edycja OPPO Creators Award trwa w najlepsze. Zostało jeszcze tylko kilka dni, by zgłosić swoje prace i zyskać szansę na wygranie wysokich nagród pieniężnych i prestiżowych programów szkoleniowych.
Graduation Projects 2019 - ruszyło przyjmowanie prac
Zapraszamy do wzięcia udziału w 18. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764