logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vivitek D863 - projektor i odtwarzacz multimedialny w jednym

  PR 19.09.2012, przeczytano 640 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsza propozycja Viviteka to projektor z wbudowanym odtwarzaczem multimedialnym. Bez konieczności podłączenia do komputera urządzenie wyświetla pliki PowerPoint, Excel, Word, PDF, filmy oraz zdjęcia. Połączenie jasności 3.000 ANSI lumenów, chipa DLP i technologii BrilliantColor z kontrastem na poziomie 15.000:1 oraz natywną rozdzielczością XGA daje gwarancję bardzo dobrej jakości obrazu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vivitek-d863---projektor-i-odtwarzacz-multimedialny-w-jednym,16653,artykul.html

Należy dodać, ze Vivitek D863 posiada bogaty zestaw wejść (HDMI, VGA, USB), jest 3D-Ready, komunikuje się przez WiFi (przez opcjonalny moduł) i można nim administrować poprzez sieć (RJ-45) lub przewód USB. Urządzenie posiada również wbudowany głośnik o mocy 10W. Uszczelniony układ optyczny oraz brak filtrów znacząco redukują koszt użytkowania projektora.

Urządzenie sprawdzi się w szeroko pojętym biznesie i szkolnej klasie – przede wszystkim ze względu na niebywałą wręcz łatwość obsługi i bardzo dobre parametry obrazu. Vivitek D863 dostępny będzie w cenie sugerowanej brutto – 3899 PLN

Projektor jest objęty 3-letnią gwarancją i 12 miesięczną gwarancją na lampę (1.000h), dla sektora edukacyjnego obowiązuje 5-letnia gwarancja na urządzenie i 3 letnia na lampę (2.000h) – z koniecznością rejestracji produktu na www.vivitek.pl

Źródło: ViDiS

www.vivitek.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764