logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vivo startuje z kampanią #jeszczebliżej

  PR 13.05.2025, przeczytano 304 razy
ilustracjastrzałka

Marka vivo wprowadza na polski rynek trzy nowe smartfony: X200 Pro, V50 Lite oraz Y19s. Premierze telefonów towarzyszy kampania #jeszczebliżej realizowana w obszarach digital i influencer marketingu. Ideą kampanii jest podkreślenie ludzkiej strony technologii. Ma ona przypominać, że innowacje powinny służyć zacieśnianiu więzi z rodziną i przyjaciółmi. Za realizację działań odpowiada Allegro Brand Experience Agency, która opracowała koncepcję kreatywną i koordynuje wszystkie elementy kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vivo-startuje-z-kampania-jeszczeblizej,408779,artykul.html

Kampania #jeszczebliżej w obszarze digital realizowana będzie od 13 maja do 30 czerwca 2025 roku na platformach Meta, zarówno Facebook jak i Instagram, oraz na TikToku. Za pośrednictwem kampanii do odbiorców zostaną skierowane różnorodne treści, w tym: animacje, film typu UGC (User-Generated Content), a także seria grafik statycznych, zarówno w formie pojedynczych obrazów, jak i karuzel. Kampania realizowana będzie również w obszarze Influencer marketingu. Do jej wsparcia zaproszono czterech twórców internetowych – Pasofixa, Marti Adamską, Fotoziomka oraz Maćka Dudę, którzy za pośrednictwem swoich kanałów społecznościowych będą wspierać i promować jej przekaz.

ilustracjastrzałka

Kampania #jeszczebliżej zachęca do doceniania chwil spędzanych z bliskimi, podkreślając, że nowoczesne technologie stają się niezastąpionymi narzędziami w pielęgnowaniu tych relacji. Z vivo codzienny kontakt z bliskimi staje się naturalny – bez względu na miejsce i okoliczności. Pojemna bateria, solidna konstrukcja oraz odporność na pył i wodę sprawiają, że smartfony tej marki są niezawodne w każdej sytuacji. A gdy nadchodzi moment, by uchwycić wyjątkowe chwile, zaawansowane aparaty vivo rejestrują najmniejszy detal, pozwalając cieszyć się wyjątkowymi wspomnieniami.

– Nowo zaprezentowane na polskim rynku modele vivo X200 Pro, V50 Lite i Y19s powstały z myślą o zapewnieniu jeszcze lepszego kontaktu użytkowników z ich bliskimi. Stawiamy na innowacje, które przekładają się na praktyczne korzyści i poprawiają codzienne użytkowanie smartfona. Nasze autorskie technologie umożliwiają użytkownikom natychmiastowe dzielenie się swoimi doświadczeniami i momentami z bliskimi, bez względu na okoliczności – komentuje Marketing Manager vivo w Polsce, Kamil Filipiak. Tym, co wyróżnia smartfony vivo, jest połączenie profesjonalnych aparatów z inteligentnymi funkcjami AI. Pozwala to na uchwycenie niezwykłych detali codziennego życia, niezależnie od otaczających nas warunków. To genialne rozwiązanie dla tych, którzy pragną zatrzymać chwile w najbardziej autentycznej i żywej formie – dodaje Filipiak.

Na polski rynek trafiają trzy smartfony vivo z różnych segmentów rynku, które wyposażono w topowe rozwiązania. Flagowy model X200 Pro oferuje zaawansowany zestaw aparatów stworzony z legendarną marką ZEISS. Model V50 Lite został wyposażony w aparat z matrycą SONY IMX882. Natomiast Y19s to smartfon, który zachwyca obudową o zwiększonej wytrzymałości.

Z okazji polskiej premiery urządzeń vivo przygotowało specjalną ofertę benefitów dla tych, którzy zdecydują się nabyć sprzęt w trakcie promocji trwającej od 9 maja do 1 czerwca. W tym okresie wraz z zakupem modeli X200 Pro lub V50 Lite, klienci otrzymają dodatkowo roczną ochronę ekranu urządzenia, słuchawki bezprzewodowe vivo TWS 3e oraz szybką ładowarkę Flash Charger 90W. Kupujący, którzy wybiorą model Y19s otrzymają natomiast roczną ochronę ekranu urządzenia oraz ładowarkę Flash Charger 44W.

Źródło: vivo Mobile Communication Co., Ltd.

www.vivo.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764