logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vizeum: Escape room w promocji filmu „Most szpiegów”

  PR 20.11.2015, przeczytano 1633 razy
ilustracjastrzałka

Należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum wspiera wejście na ekrany najnowszego filmu Stevena Spielberga pt. „Most szpiegów”, którego dystrybutorem na polskim rynku jest Imperial Cinepix.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vizeum%3A-escape-room-w-promocji-filmu-_most-szpiegow_,26606,artykul.html

Akcja najnowszego filmu amerykańskiego reżysera rozgrywa się w latach 50-tych ubiegłego wieku. Tom Hanks wciela się z amerykańskiego prawnika, którego zadaniem jest zaaranżowanie wymiany amerykańskiego pilota więzionego przez władze NRD na Rudolfa Abla, więzionego przez amerykańskie siły zbrojne sowieckiego agenta. Zdjęcia do filmu powstawały m.in. we Wrocławiu, a za kamerą stanął polski operator Janusz Kamiński.

Film wchodzi do kin 27 listopada. W ramach akcji promocyjnej mieszkańcy Warszawy będą mogli zmierzyć się z zaczerpniętym prosto z ekranu filmu Spielberga zadaniem. We współpracy ze specjalistami z Enigma Room powstała gra typu „escape room”. Grający wciela się w rolę Jamesa Donovana, amerykańskiego prawnika, który pełni rolę obrońcy w procesie radzieckiego szpiega, Rudolfa Abla. Podczas trwającej godzinę gry uczestnicy muszą rozwiązać szereg zagadek i uwolnić się z celi aresztu w Berlinie Wschodnim.

Na stronie www.uratujszpiega.pl zespoły od 2 do 5 osób mogą zapisywać się na godzinne gry, które odbywają się w Enigma Room w Warszawie. Na chętnych czeka 40 terminów w których mogą zmierzyć się ze specjalnie zaprojektowaną grą logiczną. We wnętrzach przypominających scenografię filmową uczestnicy zmierzą się z zadaniami, których pozytywne rozwiązanie ma doprowadzić do ucieczki z aresztu. Zapisy ruszają 20 listopada, a gry będą odbywać się pomiędzy 23 a 29 listopada.

Aktywację wspiera kampania w social media.

Za akcję odpowiadają agencje działające w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska: Vizeum, Isobar, iProspect i Posterscope. Scenariusz gier przygotował Enigma Room.

Źródło: Vizeum

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764