logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vizeum rozpoczyna operację M.E.A.L.

  PR 18.06.2016, przeczytano 1289 razy
ilustracjastrzałka

Dom mediowy Vizeum Polska przygotował kampanię komunikacyjną dla spożywczej marki „militarnej” M.E.A.L. Działania reklamowe obejmują telewizje, internet oraz prasę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vizeum-rozpoczyna-operacje-m.e.a.l.,28988,artykul.html

M.E.A.L. to pierwsza w Polsce spożywcza marka „militarna”. Produkty M.E.A.L. cechuje wysoka kaloryczność, treściwe duże porcje oraz metalowe opakowania, które sprawdzają się w najbardziej ekstremalnych warunkach. M.E.A.L. to m.in. takie produkty jak konserwa żołnierska, grochówka, smalec oraz golonka. Marka M.E.A.L. wspiera fundację byłych żołnierzy Jednostki Wojskowej GROM. 

W swojej pierwszej kampanii M.E.A.L. zachęca konsumentów do udziału w konkursie pt. „Operacja M.E.A.L.” prowadzonego na stronie www.operacjameal.pl. Zadaniem konkursowym jest przedstawienie w formie fotografii, jak produkty M.E.A.L. sprawdzają się na froncie codziennego użytku m.in. pod namiotem, w podróży lub w innej sytuacji, gdzie zdały bojowy egzamin. Do wygrania jest kurs strzelecki z byłymi operatorami GROM.

Akcji „Operacja M.E.A.L.” towarzyszy silna kampania w mediach offline i online. Kampania obejmuje m.in. działania sponsoringowe w telewizji, różne formaty reklamowe w prasie oraz działania performance i wizerunkowe m.in. na portalu społecznościowym Facebook oraz w Google.

Produkty M.E.A.L. należą do portfolio marki Arteta, którą od czerwca obsługuje dom mediowy Vizeum. Współpraca nawiązana została w wyniku przetargu.

Źródło: Vizeum Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764