czy ktos w pl ma takie kasety ? może być używana ale sprawna ... atrium w mailu pokazali taką jaką chciałem ale w paczce była inna , bez chipa i bez kołnierza na zbiornik
czy ktos w pl ma takie kasety ? może być używana ale sprawna ... atrium w mailu pokazali taką jaką chciałem ale w paczce była inna , bez chipa i bez kołnierza na zbiornik
noi kaseta wymieniona , zalana , układ zassany , nawet dla pewności pociągnąłem strzykawką...noi teraz zagwozdka bo żadnych pęcherzy w rurach nie ma , filtry zalane elegancko a jeden kanał nie wstaje ... jest szansa ze umarł jakoś ? czy dalej próbować ssać ?
zamówiłem jeszcze filtry ale czy to pomoże ...
zdjęcie testu
https://i.imgur.com/mBTfLMz.jpg
U mnie podobny problem jest teraz z JV33, ale akurat obydwa kanały Cyan. Nie pamiętam już budowy matoła, ale u mnie jest ciekawa zależność, że maszyna potrafi wystartować z pełnym testem zaraz po tym jak wypnę i wepnę z powrotem obydwa dampery od Cyanu. Żadnego czyszczenia, ink fill etc. Wypinasz - wpinasz i robisz test. Jak jest zły to jeszcze raz, zazwyczaj zaskakuje najpierw jeden kanał i potem po wypięciu i wpięciu drugi. Można przedrukować normalnie kawałek póki ma co ciągnąć z dampera albo póki nie chcę zacząć kolejnego pliku.
(Wiadomość zmodyfikowana przez: IFM dnia 31.03.2023 20:07)
Albo sprawdź szczelność głowicy albo zamień kanały, zamianą kanałów wyeliminujesz układ atramentowy.
Jeśli jesteś w stanie ją odpowietrzyć, dampery K się prawidłowo napełniają to albo masz przyblokowaną albo rozszczelnioną głowicę.
Zmiana kanałów da Ci od razu odpowiedź czy problem leży przed głowicą czy w głowicy/pod nią. U mnie problem pozostawał na tych samych kanałach głowicy niezależnie od tego, które kolory do niej wepnę. Serwis określił to jako zamulona/leniwa głowica, teoretycznie wytłumaczyli mi jak to przepłukać jeśli chcę się bawić, ale szczerze mówiąc nie miałem już czasu i ochoty na zabawy.
DX5 a zwłaszcza china dx5 najczęściej po prostu się rozkleja, a reszta typu zamulone leniwe itd to opowieści z krypty. Rozbierz na części pierwsze jakąś starą i wszystko stanie się jasne. Na pierwszy rzut oka jest tam parę nieintuicyjnych ale ciekawych rozwiązań.
W 1204 spokojnie skrzyżujesz kanały i szybko zobaczysz jak cyjan zachowuje się na kanale czarnym i jak czarny na kanale cyjanowym. Jeśli rurki od trójnika do damperów będą zbyt krótkie to do testów odkręć uchwyt rurek u góry karetki pod tym czarnym pudełkiem. Druga metoda bardziej brutalna to głowa na zewnątrz strzykawka w łapę i kanał po kanale. I może się zdziwisz jak płyn wpuszczony do kanału K1 wyleci trzema kanałami obok.
dzięki za rady , obecnie podmieniłem kanały K i zaczął pić . poczekam i może dampery wymienię ...