logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

VJ1624 - krople na kanale Y

Strona 1/2  1 2

| 08.10.2015 09:10

VJ 1624 zalany Ikonosem, maszyna nowa, ma zaledwie 4m-c.

Od kliku dni na żółtym kanale zbierają się krople atramentu i zaczyna paskować.

Stacja sprawa, w układzie nad damperami powietrza nie widać, kasety w połowie pełne.

Czy dampery do wymiany? Mogła się głowica rozszczelnić?

avatar użytkownika
+ + + +

PL
wiadomości: 184
w Signs.pl od 28.02.2009
IP: 91.214.55.XXX

| 08.10.2015 10:10

Wszystko zalezy czy dampery w połowie pełne czy raczej w połowie puste .

Ps. Krople na głowicy to nie wina głowicy tylko rozszczelnienia układu ponad dyszami ale poniżej wejscia rurki do dampera. Stawiam na trefny damper.

Pozdr.
Marcin

avatar użytkownika
+ + + + + + + +

Gorzów Wlkp.
wiadomości: 1407
w Signs.pl od 30.10.2009
IP: 95.40.194.XXX

sarman sarman | 08.10.2015 12:10

a serwis Atrium co na to? skoro ichniejsza maszyna i ich tusze to gwarancja obejmuje to przecież

sarman

| 09.10.2015 09:10

Oby to był damper.

Sarman chyba wszyscy wiedzą jak działa serwis A

Swoją droga jak się ma gwarancja do wymiany dampera (zaledwie po 4-m-c) który jest elementem eksploatacyjnym?

avatar użytkownika
+ + + +

PL
wiadomości: 184
w Signs.pl od 28.02.2009
IP: 91.214.55.XXX

| 09.10.2015 14:10

zwłaszcza że oryginalny do tej maszyny kosztuje 100 euro

(Wiadomość zmodyfikowana przez: Aikon dnia 09.10.2015 14:05)

avatar użytkownika
+ + + + + + + + + + + + + +

wiadomości: 4434
w Signs.pl od 12.10.2009
IP: 31.63.190.XXX

| 28.10.2015 12:10

Niesyty, problem z Y dalej występuje, aktualnie jeden kanał cały pokrzywiony, drugi drożny tylko w połowie. Serwis przepłukał cały układ, wymienił dampery, ale bez efektów. Będzie niby składana reklamacja u producenta tuszów.

Czy ktoś również miał podobny problem z ostatnim czasie na Ikonosie?

avatar użytkownika
+ + + +

PL
wiadomości: 184
w Signs.pl od 28.02.2009
IP: 91.214.55.XXX

Cynik Cynik | 28.10.2015 12:10

ciucia, 2015-10-28 12:41
Niesyty, problem z Y dalej występuje, aktualnie jeden kanał cały pokrzywiony, drugi drożny tylko w połowie. Serwis przepłukał cały układ, wymienił dampery, ale bez efektów. Będzie niby składana reklamacja u producenta tuszów.


Czyli diagnozy nie ma, ale wiadomo, że atrament winny? A serwis z ****?

Cynik

| 28.10.2015 13:10

ciucia, 2015-10-28 12:41
Będzie niby składana reklamacja u producenta tuszów.


Winnego jak zwykle brak. Pozytywnie rozpatrzą reklamację i przyślą Ci butelkę nowego tuszu.

avatar użytkownika
+ + + + + + + +

Kielce
wiadomości: 1300
w Signs.pl od 03.11.2008
IP: 81.6.137.XXX

| 28.10.2015 13:10

Pozostałe kolory są ok, dysze równiutko plują, więc stawiam na tusz. W damperach także było sporo syfu.

Zlany atrament z maszyny został wysłany do producenta, ma być robiona ekspertyza.

Aż jestem ciekawy jak zakończy się sprawa i czy tylko ja mam taki problem?

avatar użytkownika
+ + + +

PL
wiadomości: 184
w Signs.pl od 28.02.2009
IP: 91.214.55.XXX

| 28.10.2015 13:10

Tak, ja mam problem z Ikonosem, bo muszę przez niego wymienić głowicę. To będzie trzecia żołta głowica w ciągu niespełna roku. Pozostałe kolory - bez zarzutu. Firma A. twierdzi, że nikt nie zgłasza żadnych problemów z żółtym atramentem.

Jakie miałeś oznaczenie na butelce? Kod 1300 czy 1302? Ktoś coś jeszcze?

avatar użytkownika
+ +

Siedlce
wiadomości: 4
w Signs.pl od 19.06.2007
IP: 83.13.100.XXX
Strona 1/2  1 2
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764