logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Vlog z mistrzostw świata w siatkówce kobiet w WP Sportowefakty

  PR 30.09.2022, przeczytano 280 razy

Wirtualna Polska kontynuuje współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. Podczas trwających mistrzostw świata w siatkówce kobiet, WP SportoweFakty na bieżąco przygotowują dla kibiców relacje i najważniejsze informacje dotyczące wydarzenia. Specjalny vlog prezentuje jakie nastroje panują w szatni polskiej drużyny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vlog-z-mistrzostw-swiata-w-siatkowce-kobiet-w-wp-sportowefakty,397415,artykul.html

Vlog Wirtualnej Polski daje kibicom niepowtarzalną szansę zajrzenia za kulisy najważniejszych wydarzeń. Pokazuje sportowców przed meczem, w szatni, ich prywatną stronę, a także emocje — radość po zwycięstwach i reakcje na porażki. W ramach projektu powstało już 30 odcinków. Można je oglądać na stronie WP SportoweFakty oraz na kanałach YouTube WP SportoweFakty i Polskiej Siatkówki.

Wszystkie odcinki vloga obejrzano już w sumie ponad 15 milionów razy, a średnia odtworzeń jednego odcinka wynosi 536 tysięcy.

Tym samym Wirtualna Polska i serwis WP SportoweFakty kontynuują współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej. W tym roku WP zapewnia nie tylko wsparcie medialne mistrzostw świata siatkarek, ale także animacje dla kibiców podczas meczów, m.in. fotobudkę i konkursy z nagrodami. Współpraca ta stanowi ważny element sponsoringu sportowego WP.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764