logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VML Poland, Czesław Mozil i H&M w walentynkowym koncercie na żywo

  PR 08.02.2016, przeczytano 1647 razy
ilustracjastrzałka

8 lutego wystartowała H&M LoveSongs – akcja przygotowana przez agencję VML Poland, w której miłosne historie nadesłane w komentarzach przez użytkowników Facebooka zamienią się w zadziorne piosenki zaśpiewane przez Czesława Mozila. Jej finał odbędzie się w Dniu Zakochanych, 14 lutego. Wówczas w ramach live streamingu na facebookowym profilu marki H&M artysta zaśpiewa piosenki inspirowane historiami opisanymi przez uczestników zabawy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vml-poland%2C-czeslaw-mozil-i-handm-w-walentynkowym-koncercie-na-zywo,27398,artykul.html

Idea akcji H&M LoveSongs polega na zmianie historii miłosnych, zarówno tych wesołych, jak i smutnych, tragicznych czy nietypowych w piosenki o miłości śpiewane przez Czesława Mozila. W zabawie może wziąć udział każdy, kto w komentarzu na facebookowym evencie marki H&M podzieli się ciekawą historią miłosną i wskaże osobę, której Czesław Mozil ma zadedykować piosenkę stworzoną na podstawie opisanego zdarzenia.

H&M LoveSongs to akcja niestandardowa – zarówno od strony mechanizmu, technologii, jak i samego jej charakteru. Korzysta z najnowszej funkcji Facebooka, która pozwala na przesyłanie wideo na żywo. Błyskawiczna publikacji koncertu powoduje, że interakcja nabierze nowego wymiaru, a jego uczestników zaangażuje w coś, co dopiero powstaje. Artysta, którego zaproszono do współpracy, idealnie pasuje zarówno do formy koncertu, jak i tematu, który opiera się na potraktowaniu Walentynek z przymrużeniem oka.

8 lutego wystartował facebookowy event „H&M Love Songs” (https://www.facebook.com/events/800520410082636/), z poziomu którego każdy może zgłosić miłosną historię z dedykacją. Akcję wpierać będzie kampania reklamowa na Facebooku.

Walentynowy koncert na żywo wystartuje 14 lutego o godzinie 12:00. Czesław Mozil wraz ze swoim zespołem zagra i zaśpiewa na żywo piosenki napisane na podstawie najciekawszych zgłoszeń. Każda ze zwycięskich piosenek zostanie od razu zmontowana w krótki film z dedykacją.

Za pomysł, kreację i realizację akcji odpowiada agencja VML Poland, za produkcję wideo – Sputnik Studio. Za planowanie, zakup i optymalizację mediów odpowiada VML Poland.

Źródło: VML Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764