logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VML Poland otwierra z H&M bramy muzycznego Królestwa

  PR 07.06.2016, przeczytano 1591 razy
ilustracjastrzałka

W każdy piątek i każdą sobotę czerwca w Pałacu Branickich w Warszawie marka H&M zaprasza do muzycznego Królewska. W tym roku cykl letnich koncertów H&M, realizowanych w ramach globalnego projektu H&M LOVES MUSIC, powraca w całkowicie odmienionej formie. Za kreatywną koncepcję komunikacji odpowiada zespół VML Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vml-poland-otwierra-z-handm-bramy-muzycznego-krolestwa,28832,artykul.html

Po pływającej scenie, która w 2015 roku towarzyszyła projektowi H&M LOVES MUSIC, w tym roku marka powraca w wyjątkowym stylu i w wyjątkowej przestrzeni. Miejsce wydarzenia – Pałac Branickich (na ul. Miodowej 6 w Warszawie) – odwiedzą największe gwiazdy polskiej sceny muzycznej. Każdy piątkowy i sobotni wieczór czerwca rozpocznie się koncertem na dziedzińcu Pałacu, a zakończy w pałacowych komnatach na afterparty z najlepszymi DJ-ami.

Wybór miejsca nie był przypadkowy. Tworząc koncepcję kreatywną Królestwa wykorzystano potencjał historii Pałacu Branickich, będącego niegdyś jedną z najbogatszych rezydencji magnackich w stolicy. Obiekt był również ważnym ośrodkiem życia kulturalnego Warszawy, za sprawą przyjęć w nim organizowanych. Idea Królestwa koresponduje z duchem miejsca, w którym odbywają się wszystkie koncerty.

Na głównej scenie muzycznego Królestwa H&M panować będą m.in. Taco Hemingway, Czesław Mozil, Reni Jusis, Pola Rise, Fisz Emade Tworzywo, Spoken Love, Dawid Podsiadło, Cosovel, O.S.T.R., Natalia Nykiel, K Bleax, Sokół i Marysia Starosta, Young Stadium Club, Agi Brine, Xxanaxx i Julia Marcell.

Wstęp na wszystkie koncerty, które rozpoczynają się o godzinie 19:00, jest wolny. Bramy Królestwa otwierane będą od 18:00. Jednak ze względu na specyfikę miejsca oraz architektoniczne uwarunkowania przestrzeni dziedzińca oraz samego pałacu, liczba miejsc na koncertach oraz afterparty jest ograniczona.

Źródło: VML Poland

poland.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
„Korzyści dla domu” od T-mobile z nowym formatem komunikacyjnym
W T‑Mobile nieustannie zmieniamy się dla naszych klientów, a wraz z nadejściem prawdziwej wiosny rozkwitają pięknie nasze nowe pomysły i projekty. Startując z najnowszym programem „Korzyści dla domu” wprowadziliśmy nowy format komunikacyjny marki – od teraz reklamy T‑Mobile zbudowane będą w oparciu o konwencję docudramy. Kampanie przedstawiać będą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764