logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VML Poland otwierra z H&M bramy muzycznego Królestwa

  PR 07.06.2016, przeczytano 1790 razy
ilustracjastrzałka

W każdy piątek i każdą sobotę czerwca w Pałacu Branickich w Warszawie marka H&M zaprasza do muzycznego Królewska. W tym roku cykl letnich koncertów H&M, realizowanych w ramach globalnego projektu H&M LOVES MUSIC, powraca w całkowicie odmienionej formie. Za kreatywną koncepcję komunikacji odpowiada zespół VML Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vml-poland-otwierra-z-handm-bramy-muzycznego-krolestwa,28832,artykul.html

Po pływającej scenie, która w 2015 roku towarzyszyła projektowi H&M LOVES MUSIC, w tym roku marka powraca w wyjątkowym stylu i w wyjątkowej przestrzeni. Miejsce wydarzenia – Pałac Branickich (na ul. Miodowej 6 w Warszawie) – odwiedzą największe gwiazdy polskiej sceny muzycznej. Każdy piątkowy i sobotni wieczór czerwca rozpocznie się koncertem na dziedzińcu Pałacu, a zakończy w pałacowych komnatach na afterparty z najlepszymi DJ-ami.

Wybór miejsca nie był przypadkowy. Tworząc koncepcję kreatywną Królestwa wykorzystano potencjał historii Pałacu Branickich, będącego niegdyś jedną z najbogatszych rezydencji magnackich w stolicy. Obiekt był również ważnym ośrodkiem życia kulturalnego Warszawy, za sprawą przyjęć w nim organizowanych. Idea Królestwa koresponduje z duchem miejsca, w którym odbywają się wszystkie koncerty.

Na głównej scenie muzycznego Królestwa H&M panować będą m.in. Taco Hemingway, Czesław Mozil, Reni Jusis, Pola Rise, Fisz Emade Tworzywo, Spoken Love, Dawid Podsiadło, Cosovel, O.S.T.R., Natalia Nykiel, K Bleax, Sokół i Marysia Starosta, Young Stadium Club, Agi Brine, Xxanaxx i Julia Marcell.

Wstęp na wszystkie koncerty, które rozpoczynają się o godzinie 19:00, jest wolny. Bramy Królestwa otwierane będą od 18:00. Jednak ze względu na specyfikę miejsca oraz architektoniczne uwarunkowania przestrzeni dziedzińca oraz samego pałacu, liczba miejsc na koncertach oraz afterparty jest ograniczona.

Źródło: VML Poland

poland.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764