logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VML Poland strategicznym partnerem marki Lay’s w internecie

  PR 15.12.2014, przeczytano 651 razy

Agencja VML Poland przygotowała digitalową strategię komunikacji marki Lay’s na rynku polskim. Będzie prowadziła jej komunikację w social media (m.in. Facebook, Instagram, YouTube) oraz zrealizuje kilka dużych aktywacji w przyszłym roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vml-poland-strategicznym-partnerem-marki-lays-w-internecie,23506,artykul.html

Pierwsza z nich wystartuje już w styczniu 2015 roku. W realizacji działań dla marki Lay’s, należącej do PepsiCo, VML Poland będzie współpracować z agencją reklamową BBDO i domem mediowym OMD Media Direction.

Przyszły rok będzie dla marki Lay's niezwykle ważny. Cieszymy się, że jako strategiczny partner będziemy pomagać wykorzystać możliwości, jakie tej marce daje komunikacja w internecie” – mówi Michał Banaszewski, Business Development Director w VML Poland. „To jeden z kluczowych przetargów VML Poland w drugiej połowie 2014 roku, tym cenniejsze jest to dla nas zwycięstwo” – dodaje Michał Banaszewski.

Źródło: VML Poland

poland.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764