logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VML Poland z kampanią 360 stopni dla Tic Tac Mixers

  PR 09.05.2016, przeczytano 666 razy
ilustracjastrzałka

Trwa kampania 360 stopni wprowadzająca na polski rynek nowy wariant drażetek Tic Tac – Tic Tac Mixers. Launchowi produktu towarzyszy silne wsparcie reklamowe, w ramach którego zaplanowano komunikację w TV i kinach, na nośnikach OOH, działania w miejscu sprzedaży, samplingi w kinach oraz kampanię online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vml-poland-z-kampania-360-stopni-dla-tic-tac-mixers,28467,artykul.html

Tic Tac Mixers Cherry–Cola oraz Tic Tac Mixers Peach–Lemonade to drażetki, których smak się zmienia w trakcie jedzenia, odpowiednio smak wiśniowy w smak coli i smak brzoskwiniowy w smak lemoniady. Produkt dostępny jest w opakowaniach 18 g i 49 g.

Reklamy telewizyjne
emitowane będą w kilkudziesięciu kanałach, m.in. w TVN, TVP 1, TVP 2, Polsat oraz w sieci IDMnet TV.

Działania w Internecie obejmują dedykowany landing page, kampanie display, kampanię w serwisach Facebook i Instagram oraz bieżącą komunikację na fan page’u.

W ramach działań towarzyszących wprowadzeniu nowych produktów w największych miastach w Polsce reklama Tic Tac Mixers Cherry–Cola i Tic Tac Mixers Peach–Lemonade będzie widoczna na 400 tablicach reklamowych. W kinach w ramach akcji samplingowych konsumenci będą mogli spróbować kilkudziesięciu tysięcy sztuk nowych produktów.

Za strategię i koncepcję kreatywną odpowiada VML Poland. Agencja wyprodukowała także spot oraz landing page. Za realizację spotu odpowiadają Barrakuda Film Studio oraz Studio Estupendo. Autorem muzyki w spocie jest Radosław Duda. Planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Vizeum Polska.

Źródło: VML Poland

poland.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764