logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VML wśród 5 najlepszych agencji reklamowych świata

  PR 24.01.2017, przeczytano 472 razy
ilustracjastrzałka

W najnowszym rankingu Agency A-List, ogłaszanym co roku przez magazyn „Advertising Age”, VML znalazł się na 5 pozycji wśród 10 najlepszych agencji reklamowych z całego świata. To drugi rok z rzędu, kiedy agencja została uwzględniona w tym zestawieniu (w 2016 roku VML zajęła 9 pozycję).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vml-wsrod-5-najlepszych-agencji-reklamowych-swiata,31189,artykul.html

Od zawsze mamy wyjątkową umiejętność łączenie kreatywności z technologią. Jednak 2016 rok przyniósł coś znacznie ważniejszego, a mianowicie otwartość i zrozumienie przez klientów ogromnego wpływu, jaki przynosi ta unikalna kombinacja kreatywności i technologii. - komentuje Jon Cook, Global CEO, VML

A-List obejmuje wszystkie obszary marketingu i typy agencji, które tworzą globalny obraz branży reklamowej i marketingowej. Redaktorzy „Advertising Age” dokonują swojego wyboru biorąc pod uwagę szereg czynników, m.in. kreatywność, wyniki finansowe, innowacyjność i zdolność do budowania biznesów obsługiwanych klientów.

Źródło: VML Poland

www.vmlpoland.prowly.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764