logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VML wśród liderów w badaniu ośrodka Gartner

  PR 29.03.2017, przeczytano 423 razy

Agencja VML znalazła się w grupie Liderów w badaniu ośrodka Gartner – „Magic Quadrant for Global Digital Agencies” z marca 2017 roku. VML jest jedną z 22 agencji ocenianych przez Gartnera w tym raporcie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vml-wsrod-liderow-w-badaniu-osrodka-gartner,31989,artykul.html

Gartner komentuje: - W tegorocznym badaniu Magic Quadrant zwracaliśmy uwagę na coś więcej niż tylko zdolność globalnych agencji digitalowych do spełniania bieżących potrzeb rynkowych. Nasza analiza skupiła się na zdolności agencji do stymulacji rozwoju klientów poprzez czujną interpretację trendów rynkowych i dostarczanie technologii lub metodologii spełniających przyszłe potrzeby marketerów.

Zgodnie z opisem Kwadrantu Liderów Gartnera, Liderzy mają szeroki zakres głębokich zdolności w obrębie wszystkich kompetencji, zwłaszcza tych związanych z usługami strategicznymi (które obejmują umiejętności z zakresu strategii biznesowych i transformacji działalności cyfrowej). Liderzy wdrażają wszechstronne, skuteczne rozwiązania, które wykorzystują pokaźne inwestycje w kreatywne talenty i technologię w marketingu. Inwestują własne środki na badania i rozwój, aby ustalać kierunek, w jakim rozwijał się będzie rynek. W rezultacie Liderzy to dostawcy, których warto obserwować w procesie nieustannej ewolucji i transformacji marketingu w cyfrowym świecie.

Liderzy prowadzą rentowną działalność, bez względu na globalną sytuację gospodarczą. W relacjach z klientami wykraczają daleko poza kampanie marketingowe, często uczestnicząc w przetargach spoza ich głównego sektora (np. zapytania ofertowe z dziedziny doradztwa w zakresie zarządzania, kształtowania czy rozwoju produktu). Liderzy pomagają swoim klientom rozwijać platformy marketingu cyfrowego opracowane pod kątem systemowego wzrostu i skali. Robią to, wykorzystując własne kompetencje i fachową wiedzę z zakresu realizacji programów marketingu cyfrowego w oparciu o dane i analizy.

Źródło: VML Polska

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764