logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VML z wyróżnieniem w raporcie Agencja Reklamowa Roku

  PR 26.05.2024, przeczytano 366 razy
ilustracja

Podczas uroczystej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych redakcja Media Marketing Polska przyznała nagrody dla najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce, w tym dla VML. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vml-z-wyroznieniem-w-raporcie-agencja-reklamowa-roku,404370,artykul.html

Agencja VML znalazła się w gronie najlepszych agencji reklamowych w Polsce, otrzymując wyróżnienie przyznane przez redakcję ”Media Marketing Polska”. Najlepsze agencje wyłaniane są na podstawie badania satysfakcji klientów rynku agencyjnego przeprowadzanego przez Kantar. 

Agencja VML w ciągu ostatniego roku osiągnęła znaczące sukcesy, które potwierdzają jej pozycję jako lidera w branży marketingowej nie tylko w Polsce, ale też w skali globalnej. Podjęte inicjatywy i osiągnięcia świadczą o wyjątkowym zaangażowaniu oraz zdolnościach agencji do adaptacji i innowacji. W ramach intensywnego rozwoju agencja VML zbudowała nowy zespół regionalny, będący połączeniem kompetencji w obszarze client engagement, project management i kreatywności. Ten zespół, operujący na 19 rynkach europejskich, skutecznie obsługuje klientów sieci WPP, demonstrując nie tylko profesjonalizm, ale także zdolność do skutecznego działania na dużą skalę. 

Media Marketing Polska, uzasadnienie przyznania wyróżnienia

Agencja VML zdobyła już 382 międzynarodowe i polskie nagrody, w tym tytuły Agencji Roku: Cannes Lions, Effie Awards, KTR (dwukrotnie), Innovation (dwukrotnie), IAB MIXX Awards (sześciokrotnie), Press (czterokrotnie), a także siedmiokrotnie w rankingu Media & Marketing Polska. Ponadto od sześciu lat rokrocznie plasuje się na pierwszym lub drugim miejscu w klasyfikacji najbardziej kreatywnych agencji w Polsce. 

Raport „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2024” znajdzie się w najnowszym numerze magazynu ”Media Marketing Polska”. 

Źródło: VML Poland

vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Satysfakcja w kampanii sklepów Komfort
W połowie czerwca br. wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów Komfort oparta o nową platformę komunikacyjną “Satysfakcja”. Jest to pierwsza na świecie kampania reklamowa wyprodukowana przy użyciu nowatorskiej technologii 3D i sztucznej inteligencji (AI). Kampania obejmuje TV, digital, OOH oraz działania z zakresu advocacy i ma potrwać do marca 2025 roku.
Agencja Good One PR nowym członkiem ZFPR
Do Związku Firm Public Relations dołączyła nowa agencja – Good One PR. To kolejna firma, która zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Tyle dobra - w kampanii Maślanki Mrągowskiej
Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.
To się nie kruszy - kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake
Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.
500 głosów Tomasza Jakubiaka w kampanii addressable TV dla Zrzeszenia BPS
Sztuczna inteligencja wsparła przygotowanie ponad 500 wersji spotów wykorzystywanych w nowej kampanii addressable Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS. Tę szeroko zakrojoną geotargetowaną akcję zaplanowały Wavemaker i GroupM.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764