logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R: Strong Performer w świecie Digital Experience

  PR 20.11.2019, przeczytano 329 razy

VMLY&R została sklasyfikowana jako Strong Performer w najnowszym raporcie „The Forrester Wave™: Global Digital Experience Agencies, Q4 2019”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa mająca 82 biura i zatrudniająca ponad 7000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R otrzymała najwyższy możliwy wynik w dziesięciu kategoriach, w tym customer insights i usług strategicznych z zakresu CX, usług kreatywnych, usług marketingowych i commerce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr%3A-strong-performer-w-swiecie-digital-experience,384794,artykul.html

W kategorii bieżąca oferta agencji VMLY&R przyznano drugą najwyższą notę spośród wszystkich analizowanych podmiotów. Forrester zwraca uwagę, że „klienci lubią kreatywność VMLY&R, sposób zarządzania relacjami z klientami i chęć poznawania ich przedsiębiorstw i kultur”. Jeden z klientów agencji powiedział: „Stali się częścią naszej rodziny i wspólnie z nami tworzą wewnętrzną kulturę firmy”.

Jak zauważa Forrester, przyszłość branży digital experience rysuje się diametralnie inaczej niż jej przeszłość. W przeszłości usługi zarządzania doświadczeniem klienta w digitalu (CX) obejmowały zazwyczaj stronę internetową, aplikację lub kampanię wykorzystującą zestawy narzędzi MarTech/AdTech. Jednak obecnie – i tak będzie już zawsze – digital experience to całość relacji pomiędzy klientem lub pracownikiem a przedsiębiorstwem.

- Uważamy, że uzyskanie tytułu Strong Performer w raporcie Forrestera pokazuje, jak doskonale nasze zespoły współpracują ze sobą, aby z powodzeniem dostarczać klientom najwyższej jakości usługi z zakresu kreatywnego brandingu i customer experience. Jako agencja tworzymy coś bardzo niezwykłego i z entuzjazmem dążymy do dalszego rozwoju i ewolucji naszych możliwości na całym świecie. - Jon Cook, globalny CEO VMLY&R

Niezależny raport Forrester Wave typuje liderów (Leaders), silnych graczy (Strong Performers), pretendentów (Contenders) i kandydatów (Challengers). Ocena uwzględnia wyłącznie najlepsze agencje digital experience na rynku, w związku z czym nie przedstawia pełnego krajobrazu usługodawców w danej branży. Na potrzeby raportu Forrester ocenił 14 dostawców usług.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764