logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R agencją digital sieci Netto Polska

  PR 24.01.2022, przeczytano 132 razy

Z początkiem lutego 2022 roku agencja VMLY&R rozpoczyna współpracę z siecią handlową Netto Polska w zakresie obsługi digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-agencja-digital-sieci-netto-polska,394497,artykul.html

Do głównych zadań agencji należeć będzie m.in. planowanie i obsługa bieżących działań digitalowych, komunikacja ofertowa w mediach społecznościowych Netto Polska, planowanie i obsługa kampanii wizerunkowych zaplanowanych na 2022 rok, a także w dłużej perspektywie – na rok 2023, planowanie i obsługa niestandardowych akcji przeprowadzanych ad hoc, planowanie i zakup mediów, tworzenie treści pod SEO, a także kreacje wideo w ramach wszystkich wyżej wymienionych działań.

- Cieszymy się na współpracę z agencja VMLY&R, która w toku przetargu pokazała wyróżniające się koncepty o dużym potencjale. Jesteśmy przekonani, że pomogą nam one skutecznie osiągać założone przez nas cele biznesowe. - Filip Fiedorow, CMO Netto Polska

- Rozpoczynająca się współpraca z Netto Polska daje nam możliwość wykorzystania ogromnego doświadczenia agencji w tworzeniu rozwiązań komunikacyjnych dla kategorii retail. To również świetna okazja, by wspólnie szukać szans realizacji celów biznesowych poza tradycyjną komunikacją, szczególnie w momencie transformacji, w jakiej obecnie jest marka. Jesteśmy zbudowani tym, jak przeprowadzony został proces przetargowy i nie możemy doczekać się pierwszych wspólnych wyzwań. - Michał Banaszewski, chief business officer, VMLY&R

Agencja VMLY&R została wyłoniona w drodze przetargu ogłoszonego przez Netto Polska w listopadzie 2021 roku. Zaproszenie do niego otrzymały trzy agencje: Aponadto, z którą sieć współpracowała przez ostatnie dwa lata, a także VMLY&R i Digital Kingdom.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IAA Power Hour: wszystko co najważniejsze o influencer marketingu
Trendy w influencer marketingu były tematem drugiego panelu IAA POWER HOUR, który odbył się w środę 18 maja i był transmitowany na żywo ze studia RASP. Podczas spotkania swoją wiedzą i inspiracjami podzielili się: Iwona Piwek, YouTube Sales Head, Google Poland, Adam Nowakowski, Creative Agency Partner CEE, Meta, Marcin Gruszka, Head of Communications, Allegro oraz Jacek...
Puma i Manchester City prezentują nowy zestaw domowy na sezon 2022/23
PUMA zaprezentowała dziś strój domowy Manchesteru City na sezon 2022/23, głównymi inspiracjami do zaprojektowania stroju był skład „The Citizens” z końca lat 60. oraz jeden z jego liderów, ikona klubu – Colin Bell.
STS, sponsor strategiczny Lecha i największa polska firma bukmacherska, zdecydował na ostatni mecz sezonu 2021/2022 o zmianie swojego logo na froncie koszulek na specjalnie zaprojektowany napis z okazji zdobycia mistrzostwa Polski przez poznańską drużynę. – Pomysł STS bardzo nam się spodobał i od razu przystąpiliśmy do pracy, by zdążyć na mecz z Zagłębiem Lubin -...
Unique One powiększa Zarząd
Agencja UNIQUE ONE powiększyła struktury Zarządu o trzy nowe osoby: Aleksandrę Izraelską, Emilię Kostkę i Macieja Olszankę. Grzegorz Bonder niezmiennie pozostaje na stanowisku Prezesa Zarządu.
Kampania Great Hair Stories dla Resibo od agencji Os3 i studia Warsaw Production
oS3 jako agencja wiodąca marki Resibo, odpowiada za komunikację wprowadzającą linię naturalnych kosmetyki do włosów. Kampania Great Hair Stories wspiera wejście marki w nową kategorię produktów do włosów, z zestawem szamponów, odżywek i serum na końcówki. Produkty to efekt dwóch lat pracy marki z technologami i trychologami. Każdy produkt posiada unikalną formulację,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764