logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R Agencją Roku wg Media Marketing Polska

  PR 07.09.2020, przeczytano 1268 razy
ilustracjastrzałka

Tytuł Agencji Roku redakcja "Media Marketing Polska" przyznała VMLY&R Poland. To ukoronowanie jej bardzo ciężkiej pracy, wspaniałego zaplecza kreatywnego, roztropnego zarządzania i profesjonalizmu wśród polskich agencji reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-agencja-roku-wg-media-marketing-polska,388362,artykul.html

Nagrody i wyróżnienia przyznawane są co roku w oparciu o badanie satysfakcji klientów Kantar Polska, wyniki biznesowe agencji, informacje nadesłane w ankietach przez agencje oraz wiedzę, jaką gromadzą dziennikarze, przygotowując magazyn "Media Marketing Polska" oraz serwis MMP24.

Tegoroczny raport "Media Marketing Polska" ocenia wspólnie agencje wyrosłe w świecie digitalowym i te z bardziej tradycyjnym rodowodem, wysyłając wyraźny sygnał, że podział jest anachroniczny. Decyzja redakcji pieczętuje nowe spojrzenie na marketing i budowę doświadczenia konsumenta. Pierwszy połączony tytuł Agencji Roku trafia do VMLY&R.

Jak czytamy w uzasadnieniu redakcji opublikowanym w raporcie "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe": Dla VMLY&R rok 2019 był fenomenalny. Agencja przywiozła pierwsze w historii grand prix dla projektu z Polski, pierwsze polskie Titanium, pierwszy polski tytuł Agencji Roku Cannes Lions. VMLY&R Poland trafiła też do top 20 globalnie oraz top 10 w Europie w rankingu najbardziej kreatywnych agencji na świecie w 2019 roku według Cannes Lions: The Global Creativity Report. Kampania Ostatni Twój Weekend wygrywała na międzynarodowych festiwalach niemal wszystko, co było do zgarnięcia (m.in. Cannes Lions, Epica Awards, D&AD, Golden Drum), o polskim rynku nie wspominając. Jak czytamy dalej: Nie byłoby naszej nagrody, gdyby nie rozwój biznesu, rozwój oferty. Na tym polu działo się także bardzo dużo. Polski oddział VMLY&R, który jest największym biurem w EMEA, stał się regionalnym centrum kompetencji technologicznych w ramach nowej globalnej struktury agencji. Zespół oferuje kompleksowe usługi zarówno dla klientów sieci VMLY&R, jak i klientów WPP w zakresie doradztwa martech, budowy, rozwoju i utrzymania systemów, marketingu mobilnego i precyzyjnego, a także e-commerce. Wzmacnia budowanie tzw. connected brands dzięki transformacji cyfrowej i rozwiązaniom z różnych platform, w tym m.in. Adobe, Drupal, Sitefinity, Sitecore. Dział aktywacji poszerzył ofertę kampanii data driven o profilowanie kreacji, segmentację grupy celowej opartą na RTB, atrybucję skuteczności opartą na analizie przekazów, długoterminowe partnerstwa z influencerami w kluczowych dla RTB obszarach kontentowych. Zespół badawczy poszerzył narzędzia analizy equity marek w oparciu o technologię AI, a także wprowadził do oferty nowe trackingi i rozbudowaną analitykę grup celowych. Przeprowadził szereg badań na kilku rynkach EMEA dla klientów z kategorii FMCG, motoryzacji, finansów, dóbr trwałego użytku, produktów luksusowych, fashion i retail. Z autorskiej platformy badawczej programowanej w Polsce stale korzysta 12 rynków EMEA. Inwestycja dotyczyły również platformowych rozwiązań e-commerce oraz projektów integrated commerce (integrujących cyfrowo e-commerce i retail). Zbudowano hub – centrum usług commerce dla innych biur w EMEA. W portfelu klientów VMLY&R Poland znajdują się niemal same bardzo rozpoznawalne i aktywne reklamowo brandy.

Niezwykły rok, niezwykły raport

Redakcja przyznała łącznie 17 nagród i wyróżnień. Tytuł Domu Mediowego Roku powędrował do Zenith za konsekwentnie realizowaną filozofię agencji, związane z nią zmiany strukturalne i skuteczność biznesową. Dodatkowo, opublikowany raport "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" zawiera portrety badawcze 68 agencji i 25 domów mediowych stworzone w ramach badania zrealizowanego przez Kantar Polska.

- W tym kryzysowym, zdawałoby się, czasie przyznajemy w ramach raportu „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" rekordową liczbę - 17 nagród i wyróżnień. Dlaczego? Pierwsza przyczyna jest prosta. Z powodu wiosennego lockdownu raport wychodzi wyjątkowo późno – we wrześniu, ale jak zawsze oceniamy wyniki agencji za rok poprzedni i badaliśmy z firmą Kantar Polska satysfakcję klientów za rok 2019. A był to czas znakomity dla naszej branży. Drugi powód jest bardziej istotny. Wierzymy, że pomimo pandemii rynek agencyjny będzie nadal w dobrej formie. I wyróżnione firmy, a także wiele innych świetnych agencji z tej publikacji będzie mało świętować rezultaty raportu i nadal się rozwijać. - Tomasz Wygnański, redaktor naczelny "Media Marketing Polska"

ilustracjastrzałka

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

Dodatkowe informacje:

Próbę wyjściową do badania stanowi połączenie list klientów wypełnianych przez agencje i przekazywanych redakcji "Media Marketing Polska". W najnowszym badaniu próba wyjściowa wynosiła 2774 osoby. W tej fali badania zrealizowano wywiady z 1094 osobami.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764