logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R Day 7 | Virtual Edition

  PR 29.12.2020, przeczytano 962 razy
ilustracja

Za nami siódma już edycja wyjątkowego wydarzenia! VMLY&R DAY to coroczne święto naszej agencji. W ciągu ostatnich miesięcy udowodniliśmy, że jak nikt potrafimy się dostosowywać do panujących realiów. Z tego względu – tym razem spotkaliśmy się bezpiecznie w Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-day-7-%7C-virtual-edition,389716,artykul.html

Ten rok był inny, dlatego szukając formy na celebrowanie VMLY&R DAY 7 chcieliśmy podarować naszym pracownikom coś unikatowego, a jednocześnie dopasowanego do obecnych czasów.

Spektaklem „Dobrobyt” w reżyserii Árpáda Schillinga, granym na żywo, specjalnie dla nas przez artystów Teatr Powszechny, daliśmy szansę na obcowanie z kulturą nawet w domu, jednocześnie wspierając ludzi sztuki, których szczególnie dotknął 2020 rok.

W tym roku zdecydowaliśmy się na całkowicie inną konwencję naszego dorocznego święta i imprezy. Czujemy bowiem potrzebę wsparcia twórców kultury, których pandemia dotknęła w szczególny sposób. Wierzymy także, że nieodłącznym elementem rozwoju jest konfrontowanie się ze sztuką: prowokującą, skłaniającą do refleksji czy wyrywającą ze strefy komfortu. - Dariusz Andrian, chief executive officer, VMLY&R Poland 

Tegoroczną identyfikację naszego eventu przygotowała specjalnie dla nas Joanna Górska ze studia graficznego HOMEWORK, które od lat współpracuje z Teatrem Powszechnym projektując słynne i ikoniczne plakaty do spektakli.

Źródło: VMLY&R Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764