logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R DAY 8 „Secret Show”

  PR 27.12.2021, przeczytano 722 razy
ilustracjastrzałka

Za nami ósma już edycja wyjątkowego wydarzenia! VMLY&R DAY to coroczne święto naszej agencji. W ciągu ostatnich miesięcy udowodniliśmy, że jak nikt potrafimy się dostosowywać do panujących realiów. Z tego względu – po raz kolejny z końcem roku spotkaliśmy się bezpiecznie w Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-day-8-_secret-show_,394268,artykul.html

Ten rok był inny, dlatego szukając formy na celebrowanie VMLY&R DAY 8 chcieliśmy podarować naszym pracownikom coś unikatowego, a jednocześnie wszystkich zaskoczyć.

Podczas VML&R DAY 8 – w tym roku pod hasłem „Secret Show” – liczyło się show na miarę telewizji, a taką realizację nie łatwo było utrzymać w sekrecie. W naszej ramówce nie zabrakło kącika kulinarnego (VMLY&R Family Cooking), teleturnieju (VMLY&R Family Game) oraz plebiscytu z nagrodami, a także masy gości. A to wszytko na żywo.

Cieszymy się również, że razem mogliśmy wspomóc Stowarzyszenie mali bracia Ubogich i pomóc osobom starszym.

ilustracjastrzałka

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764