logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R i Scholz & Friends Group zawarły strategiczne partnerstwo

  PR 21.02.2020, przeczytano 640 razy

Współpraca partnerska pomiędzy dwiema spółkami Grupy WPP umożliwi zwiększenie obecności w Europie i skalowanie oferty dla międzynarodowych klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-i-scholz-and-friends-group-zawarly-strategiczne-partnerstwo,385779,artykul.html

Agencja VMLY&R ogłosiła wczoraj zawarcie partnerstwa z jedną z największych i najbardziej kreatywnych sieci agencji w krajach niemieckojęzycznych, Scholz & Friends Group. Scholz & Friends Group to należąca do WPP spółka obejmująca niemieckie agencje takie jak Scholz & Friends, deepblue networks, RessourcenReich czy Blumberry.

Zatrudniająca niemal 1000 pracowników w czterech lokalizacjach, w Hamburgu, Berlinie, Düsseldorfie i Zurychu Scholz & Friends Group znacząco zwiększy obecność agencji VMLY&R w Europie i zapewni sieci bezkonkurencyjną pozycję w Niemczech, będących największym rynkiem w Europie kontynentalnej. Z kolei dzięki aliansowi z VMLY&R Scholz & Friends Group zyska nowe możliwości związane z globalnymi klientami i realizacją planów ekspansji.

Obecne usługi Scholz & Friends Group obejmują wszystko od tradycyjnego brand experience i influencer marketingu po public relations, digital media oraz cyfrowe platformy, usługi i produkty. Paleta tych rozwiązań zostanie włączona do strategii Centrum Kompetencji agencji VMLY&R w regionie EMEA z myślą o dostarczaniu w pełni zintegrowanej oferty o skali i głębi obejmującej całą Europę.

W 2019 roku Scholz & Friends Group stworzyła niezwykle entuzjastycznie przyjętą kampanię, The Tampon Book, wykorzystującą opakowanie w formie książki do walki z 19% podatkiem, którym objęte są kobiece produkty higieniczne, a który dorównuje wysokością podatkowi od dóbr luksusowych. Kampania została nagrodzona pierwszym Grand Prix w kategorii PR dla Niemiec w historii Cannes Lions. Wykraczając poza tradycyjną reklamę, agencja stworzyła również niezwykłe rzeźby i kompozycje przestrzenne dla Berliner Philharmoniker, zdobywając Złote i Srebrne Lwy.

- W ostatnim roku mieliśmy możliwość bliskiej współpracy z Scholz & Friends Group i stało się jasne, że dzielimy wspólne wartości i pasję do budowania przyszłości naszej branży. Grupa ma na koncie świetne, innowacyjne projekty o znaczącym wpływie na kulturę. Jesteśmy niezwykle podekscytowani mogąc ogłosić z nią to strategiczne partnerstwo. To ogromna szansa dla naszych klientów i partnerów. Jestem bardzo szczęśliwy, że będziemy w stanie zaoferować im jeszcze większy zasięg dzięki mocnej ofercie brand i customer experience w Niemczech i Szwajcarii. - Jon Cook, VMLY&R global CEO

- Nasza decyzja o dołączeniu do świata VMLY&R motywowana jest wspólnymi wartościami i komplementarnością biznesową, dzięki której nasi klienci zyskają dodatkową „siłę rażenia” pod względem międzynarodowego zasięgu i rozwiązań technologicznych. Niezwykle cieszymy się z kulturowej zgodności pomiędzy naszymi zespołami i jesteśmy podekscytowani mogąc wspólnie tworzyć nowy rodzaj sieci w regionie państw niemieckojęzycznych. Z radością oczekujemy na nadchodzącą współpracę z naszymi nowymi kolegami w Kansas City i na całym świecie. - Frank-Michael Schmidt, CEO Scholz & Friends Group

Do klientów Scholz & Friends Group należą jedne z najbardziej kultowych i znanych globalnych i lokalnych marek, takich jak Unilever, Mondelez, Siemens, Vodafone, Tchibo, Deka Investments, Henkel, RWE i Migros, a także liczne niemieckie stowarzyszenia i ministerstwa Republiki Federalnej Niemiec.

Obie sieci Grupy WPP, które weszły w partnerstwo, rozpoczęły już aktywną współpracę w zakresie nowych obszarów działalności, integracji klientów i ekspansji możliwości.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764