logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R liderem usług Marketing Creative and Content Service

  PR 12.08.2022, przeczytano 180 razy

VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała się mocnymi stronami zarówno w zakresie oferty kreatywnej, jak i strategicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-liderem-uslug-marketing-creative-and-content-service,396895,artykul.html

Z raportu "The Forrester Wave" wynika, że VMLY&R jest w stanie dostarczyć kreatywną strategię dzięki dużemu zespołowi zróżnicowanych strategów, własnym zasobom efektywności i brand equity, w połączeniu z podejściem insightowym, które łączy brand craft z marketing science. Agencja wyróżniła się również za doskonałe usługi kreatywne i rozwój cyfrowy. Klienci chwalili sieć za bycie agencją digital native oraz taką, która ambitnie podchodzi do swoich strategii kreatywnych i brandowych.

VMLY&R na przestrzeni ostatnich lat przeszedł ogromną ewolucję, aby utrzymać się w czołówce, jednak nasza wizja pozostaje niezmienna. Nieustannie dążymy do wyznaczonych celów i budujemy swoją pozycję na rynku. - Jon Cook, globalny CEO VMLY&R

Niezależny raport Forrester Wave typuje liderów (Leaders), silnych graczy (Strong Performers), pretendentów (Contenders) i kandydatów (Challengers). Na potrzeby badania Forrester ocenił 13 agencji sieciowych w 17 kategoriach, od usług kreatywnych po wizję strategiczną i obecność na rynku.

  • Subskrybenci Forrestera mogą zapoznać się z kompletnym raportem tutaj.

Źródło: VMLY&R

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska i Fundacja Digital University pomagają zrozumieć świat
20 września dentsu Polska wraz z Fundacją Digital University ruszają z nowym projektem edukacyjno-społecznym skierowanym do uczniów w wieku od 10 do 15 lat, nauczycieli oraz rodziców. Na kanale YouTube ukaże się seria filmów poruszających istotne i aktualne tematy ze świata digitalu. Celem przedsięwzięcia jest pomoc młodym ludziom w zrozumieniu tego, co dzieje się wokół...
11. edycja Dotykam=Wygrywam oficjalnie rozpoczęta
Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl
Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w...
W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.
Bank Millennium zachęca do oszczędzania energii i wyłącza swoje szyldy
Bank Millennium w okresie jesienno-zimowym po godzinach pracy wyłączy tablice świetlne w swoich oddziałach oraz biurach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym samym zachęca do oszczędzania i ograniczania zużycia energii elektrycznej w obliczu potencjalnych trudności na rynku energii. Działanie jest też wyrazem niezmiennej troski o środowisko naturalne i wynika z potrzeby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764