logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R liderem usług Marketing Creative and Content Service

  PR 12.08.2022, przeczytano 428 razy

VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała się mocnymi stronami zarówno w zakresie oferty kreatywnej, jak i strategicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-liderem-uslug-marketing-creative-and-content-service,396895,artykul.html

Z raportu "The Forrester Wave" wynika, że VMLY&R jest w stanie dostarczyć kreatywną strategię dzięki dużemu zespołowi zróżnicowanych strategów, własnym zasobom efektywności i brand equity, w połączeniu z podejściem insightowym, które łączy brand craft z marketing science. Agencja wyróżniła się również za doskonałe usługi kreatywne i rozwój cyfrowy. Klienci chwalili sieć za bycie agencją digital native oraz taką, która ambitnie podchodzi do swoich strategii kreatywnych i brandowych.

VMLY&R na przestrzeni ostatnich lat przeszedł ogromną ewolucję, aby utrzymać się w czołówce, jednak nasza wizja pozostaje niezmienna. Nieustannie dążymy do wyznaczonych celów i budujemy swoją pozycję na rynku. - Jon Cook, globalny CEO VMLY&R

Niezależny raport Forrester Wave typuje liderów (Leaders), silnych graczy (Strong Performers), pretendentów (Contenders) i kandydatów (Challengers). Na potrzeby badania Forrester ocenił 13 agencji sieciowych w 17 kategoriach, od usług kreatywnych po wizję strategiczną i obecność na rynku.

  • Subskrybenci Forrestera mogą zapoznać się z kompletnym raportem tutaj.

Źródło: VMLY&R

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764