VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała się mocnymi stronami zarówno w zakresie oferty kreatywnej, jak i strategicznej.
Z raportu "The Forrester Wave" wynika, że VMLY&R jest w stanie dostarczyć kreatywną strategię dzięki dużemu zespołowi zróżnicowanych strategów, własnym zasobom efektywności i brand equity, w połączeniu z podejściem insightowym, które łączy brand craft z marketing science. Agencja wyróżniła się również za doskonałe usługi kreatywne i rozwój cyfrowy. Klienci chwalili sieć za bycie agencją digital native oraz taką, która ambitnie podchodzi do swoich strategii kreatywnych i brandowych.
VMLY&R na przestrzeni ostatnich lat przeszedł ogromną ewolucję, aby utrzymać się w czołówce, jednak nasza wizja pozostaje niezmienna. Nieustannie dążymy do wyznaczonych celów i budujemy swoją pozycję na rynku. - Jon Cook, globalny CEO VMLY&R
Niezależny raport Forrester Wave typuje liderów (Leaders), silnych graczy (Strong Performers), pretendentów (Contenders) i kandydatów (Challengers). Na potrzeby badania Forrester ocenił 13 agencji sieciowych w 17 kategoriach, od usług kreatywnych po wizję strategiczną i obecność na rynku.
- Subskrybenci Forrestera mogą zapoznać się z kompletnym raportem tutaj.
Źródło: VMLY&R