logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Wyśpij się z Ikea” - w poszukiwaniu #worklifesleepbalance

  PR 04.12.2020, przeczytano 1024 razy
ilustracja

W cyklu "Wyśpij się z IKEA" pracownicy i eksperci IKEA wraz z agencją podkreślają wagę dobrego snu oraz prezentują serię porad, dzięki którym klienci będą mogli doświadczyć mistrzowskiego spania, a co za tym idzie - osiągną upragnioną równowagę każdego dnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_wyspij-sie-z-ikea_---w-poszukiwaniu-worklifesleepbalance,389458,artykul.html

Jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz

Sen to elementarna potrzeba każdego człowieka, mająca wpływ na jakość i długość naszego życia. Warto więc zadbać o każdy element wyposażenia łóżka tak, aby spać jak najlepiej. Mimo tego, poczucie niewyspania zna niemal każdy z nas. Co robić, na co zwracać uwagę, a czego unikać? Na te i wiele innych pytań odpowiadają eksperci z dziedziny fizjoterapii we współpracy z IKEA w cyklu "Poradnik dobrego snu".

Na dobranoc i dzień dobry

W łóżku z IKEA

Klienci IKEA mogą obcować z marką w sypialni nie tylko za sprawą produktów tekstylnych czy mebli. Jednym z touchpointów kampanii są dedykowane playlisty w serwisie streamingowym Spotify.

A dla wzrokowców - podstrona w serwisie IKEA, obfita w treści o śnie. Uspokajamy - przygotowane zostały tak, aby usypiały wieczorami, nie w trakcie czytania.

Za koncept kreatywny, strategię, produkcję spotów wideo, działania w mediach społecznościowych i Internecie, a także stworzenie pierwszego kanału marki oraz dedykowanej kampanii na Spotify odpowiada agencja VMLY&R.

Kampania wystartowała we wrześniu i potrwa do końca 2020 roku.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764