logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Wyśpij się z Ikea” - w poszukiwaniu #worklifesleepbalance

  PR 04.12.2020, przeczytano 340 razy
ilustracja

W cyklu "Wyśpij się z IKEA" pracownicy i eksperci IKEA wraz z agencją podkreślają wagę dobrego snu oraz prezentują serię porad, dzięki którym klienci będą mogli doświadczyć mistrzowskiego spania, a co za tym idzie - osiągną upragnioną równowagę każdego dnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-_wyspij-sie-z-ikea_---w-poszukiwaniu-worklifesleepbalance,389458,artykul.html

Jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz

Sen to elementarna potrzeba każdego człowieka, mająca wpływ na jakość i długość naszego życia. Warto więc zadbać o każdy element wyposażenia łóżka tak, aby spać jak najlepiej. Mimo tego, poczucie niewyspania zna niemal każdy z nas. Co robić, na co zwracać uwagę, a czego unikać? Na te i wiele innych pytań odpowiadają eksperci z dziedziny fizjoterapii we współpracy z IKEA w cyklu "Poradnik dobrego snu".

Na dobranoc i dzień dobry

W łóżku z IKEA

Klienci IKEA mogą obcować z marką w sypialni nie tylko za sprawą produktów tekstylnych czy mebli. Jednym z touchpointów kampanii są dedykowane playlisty w serwisie streamingowym Spotify.

A dla wzrokowców - podstrona w serwisie IKEA, obfita w treści o śnie. Uspokajamy - przygotowane zostały tak, aby usypiały wieczorami, nie w trakcie czytania.

Za koncept kreatywny, strategię, produkcję spotów wideo, działania w mediach społecznościowych i Internecie, a także stworzenie pierwszego kanału marki oraz dedykowanej kampanii na Spotify odpowiada agencja VMLY&R.

Kampania wystartowała we wrześniu i potrwa do końca 2020 roku.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Blum w trasie online - event w czasach pandemii
Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne zgromadzenie było odpowiedzialne wrocławskie OMI Media House.
Firma Epson została wysoko oceniona za działania na rzecz ochrony środowiska oraz transparentności.
Robert Kubica, kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen, ambasadorem marki Alfa Romeo w Polsce
Po ogłoszeniu 5-letniej gwarancji na wszystkie nowe samochody, Alfa Romeo prezentuje drugi filar nowej strategii marki w Polsce. Ambasadorem marki zostaje Robert Kubica, najsłynniejszy kierowca wyścigowy w Polsce i jednocześnie kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen.
CES 2021: Udoskonalone monitory LG z serii LG Ultra na 2021 rok
Prezentując podczas targów CES 2021 nową linię monitorów Ultra, firma LG Electronics umacnia swoją ugruntowaną już pozycję w segmencie monitorów premium. Najnowsze monitory z serii UltraGear, UltraWide i UltraFine opracowano z myślą o graczach, artystach oraz profesjonalistach. Zapewniają znakomitą produktywność oraz najwyższą satysfakcję z rozrywki, a tym...
Świąteczne piżamy z nawiązaniem do kampanii Coca-Coli
Coca-Cola połączyła siły z włoską marką Tezenis. W efekcie powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam, przeznaczona na zimowe wieczory. Każde ubranie nawiązuje do kampanii świątecznych Coca-Cola, które towarzyszą nam już od 100 lat.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764