logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R odpowiada za launch w digitalu nowej linii produktów Hartmann

  PR 05.08.2020, przeczytano 476 razy
ilustracja

DermaPlast oraz Tiritas to dedykowane młodzieży plastry z opatrunkiem firmy HARTMANN, światowego wytwórcy produktów medycznych i higienicznych. W kampanii "You Have the Power", która swoim zasięgiem objęła rynki hiszpański i rumuński, marki podkreślają wolność bycia sobą i prezentują nową linię o nazwie "Power". Agencja VMLY&R odpowiada za strategię, koncepcje kreatywne w obszarze digital oraz produkcję assetów kampanijnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-odpowiada-za-launch-w-digitalu-nowej-linii-produktow-hartmann,388003,artykul.html

Nie ma nic gorszego niż zranione poczucie niezależności młodego człowieka. Na pozostałe drobne rany młodych przychodzi firma HARTMANN z produktami DermaPlast oraz Tiritas. Opatrunki zostały stworzone specjalnie dla tych, którzy wyrośli już z czasów zamiłowania do bajkowych postaci, ale wciąż przywiązują dużą wagę do wszystkiego, co dotyczy ich samych, pozwala im się wyróżnić i dodaje pewności siebie.

Which Plaster Fits Your Lifestyle?

Nowa kampania HARTMANN sięga po hasła pojawiające się w codziennej komunikacji młodych odbiorców: Feel Free, Today is Your Day, Dare to Dream, You are Amazing. Slogany umieszczone na plastrach odnoszą się do wyboru stylu życia bądź decyzji, które pozwolą młodym ludziom kształtować siebie i swój wizerunek.

Agencja VMLY&R odpowiada za digitalową część kampanii, w ramach której przygotowała key visual, kreacje social media i programmatic, filtry Instagram, animowane GIF-y w Messengerze, formaty wideo do serwisów Snapchat i TikTok, kartę produktową oraz landing page. Wszystkie materiały złożyły się na toolkit, czyli przewodnik po narzędziach i rekomendacjach ich stosowania, przygotowany do implementacji na rynek hiszpański i rumuński. Tookit opracowany został z myślą o komunikacji produktu do młodych ludzi, jak i farmaceutów.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764