logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R podpisało umowę najmu w Zabłocie Business Park B

  PR 14.05.2021, przeczytano 326 razy
ilustracjastrzałka

Firma VMLY&R podpisała umowę najmu w krakowskim biurowcu Zabłocie Business Park B. JLL reprezentowało najemcę w procesie negocjacji umowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-podpisalo-umowe-najmu-w-zablocie-business-park-b,391465,artykul.html

VMLY&R Poland jest częścią globalnej agencji brand & customer experience. Firma zatrudnia ponad 12 000 pracowników na całym świecie, w tym około 350 w Warszawie i Krakowie.

- W związku z rozwojem naszej firmy oraz ewolucją naszych potrzeb biurowych zdecydowaliśmy się na przeprowadzkę do nowoczesnego biura, zapewniającego nam dużą elastyczność i odpowiadającego naszemu zmieniającemu się podejściu do pracy. Zabłocie Business Park B to biurowiec, który w pełni spełnia nasze wymagania i będzie doskonałym miejscem pracy dla naszego zespołu. Jesteśmy zadowoleni z wyboru tej lokalizacji, - mówi Piotr Friedberg, szef krakowskiego biura VMLY&R.

Zabłocie Business Park B to drugi etap kompleksu biurowego, który będzie się składał z trzech budynków (A, B i C), oferujących odpowiednio 11 000, 14 500 i 10 000 mkw. powierzchni do wynajęcia. Dużą zaletą kompleksu biurowego jest jego lokalizacja w bardzo popularnej dzielnicy Zabłocie. Szybki dojazd do centrum Krakowa, tak jak i innych dzielnic, zapewnia bliskość przystanków tramwajowych, w tym Krakowskiego Szybkiego Tramwaju.

- Firma VMLY&R wynajęła prawie 600 mkw., tworząc na wynajętej powierzchni strefę coworkingową z wieloma ciekawymi udogodnieniami, które będą stanowić urozmaicenie podczas codziennej pracy zespołu naszego klienta. Ponadto, nowe biuro VMLY&R cechuje nowoczesny design, a sama powierzchnia została zaaranżowana z myślą zarówno o pracy projektowej, jak i zadaniach wymagających skupienia - mówi Maciej Fielek, Starszy Konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Biurowych i Reprezentacji Najemcy, JLL.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ramach współpracy KERRIS Group odpowiada za opracowanie i zrealizowanie aktywacji dla potencjalnych kandydatów szkół policealnych Żak, landing page akcji oraz optymalizację kampanii performance marketingowej.
Awanse w Triple PR
Róża Siudaj i Natalia Bodziony, związane z Triple PR od 2019 roku, awansowały w strukturach agencji. Pierwsza z nich objęła stanowisko Senior PR Consultanta, a druga PR Consultanta.
„E-commerce B2B – Biznes w sieci”
Mówiąc o e-commerce często myślimy o zakupach towarów poprzez Internet dokonanych przez konsumentów. Podczas pandemii rosły one gwałtownie, szybko zapełniając paczkami auta kurierów i paczkomaty. W przypadku handlu internetowego między firmami, e-commerce B2B, był on dużo mniej widoczny, chociaż skala obrotów w tym kanale jest kilkukrotnie...
Kamikaze przygotowało dla marki Bourjois kampanię na trzy rynki CEE
Agencja Kamikaze przygotowała dla marki Bourjois (z portfolio Coty Eastern Europe) akcję wizerunkowo-sprzedażową, wspierającą launch nowych maskar Bourjois Volume Glamour – na trzech rynkach CEE: w Polsce oraz w Rumunii, a na Węgrzech wyłącznie wspierającą sprzedaż. W polskiej odsłonie akcji jako partner bierze też udział marka biżuterii Minty Dot.
Meaningful Brands 2021 - wkraczamy w „Erę konsumenckiego cynizmu”
Najnowsza fala badania, które Havas prowadzi od 2009 roku, pokazuje, że konsumenci nieustannie poszukują uczciwości i autentyczności – ale marki mają trudności ze spełnieniem tych oczekiwań. W tegorocznej edycji badania wśród globalnie ocenianych marek najlepiej wypadły: Google, Pay Pal, WhatsUp, YouTube i Samsung. Wysoko w zestawianiu znalazły się także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764