logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R podpisało umowę najmu w Zabłocie Business Park B

  PR 14.05.2021, przeczytano 854 razy
ilustracjastrzałka

Firma VMLY&R podpisała umowę najmu w krakowskim biurowcu Zabłocie Business Park B. JLL reprezentowało najemcę w procesie negocjacji umowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-podpisalo-umowe-najmu-w-zablocie-business-park-b,391465,artykul.html

VMLY&R Poland jest częścią globalnej agencji brand & customer experience. Firma zatrudnia ponad 12 000 pracowników na całym świecie, w tym około 350 w Warszawie i Krakowie.

- W związku z rozwojem naszej firmy oraz ewolucją naszych potrzeb biurowych zdecydowaliśmy się na przeprowadzkę do nowoczesnego biura, zapewniającego nam dużą elastyczność i odpowiadającego naszemu zmieniającemu się podejściu do pracy. Zabłocie Business Park B to biurowiec, który w pełni spełnia nasze wymagania i będzie doskonałym miejscem pracy dla naszego zespołu. Jesteśmy zadowoleni z wyboru tej lokalizacji, - mówi Piotr Friedberg, szef krakowskiego biura VMLY&R.

Zabłocie Business Park B to drugi etap kompleksu biurowego, który będzie się składał z trzech budynków (A, B i C), oferujących odpowiednio 11 000, 14 500 i 10 000 mkw. powierzchni do wynajęcia. Dużą zaletą kompleksu biurowego jest jego lokalizacja w bardzo popularnej dzielnicy Zabłocie. Szybki dojazd do centrum Krakowa, tak jak i innych dzielnic, zapewnia bliskość przystanków tramwajowych, w tym Krakowskiego Szybkiego Tramwaju.

- Firma VMLY&R wynajęła prawie 600 mkw., tworząc na wynajętej powierzchni strefę coworkingową z wieloma ciekawymi udogodnieniami, które będą stanowić urozmaicenie podczas codziennej pracy zespołu naszego klienta. Ponadto, nowe biuro VMLY&R cechuje nowoczesny design, a sama powierzchnia została zaaranżowana z myślą zarówno o pracy projektowej, jak i zadaniach wymagających skupienia - mówi Maciej Fielek, Starszy Konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Biurowych i Reprezentacji Najemcy, JLL.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764