logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R Poland Agencją Roku Effie Awards 2019

  PR 31.10.2019, przeczytano 477 razy
ilustracjastrzałka

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards agencja VMLY&R Poland zdobyła 9 statuetek, tytuł Agencji Roku i znalazła się wśród 20 najbardziej efektywnych agencji 20-lecia Effie Poland. Konkurs wyróżnia kampanie i rozwiązania marketingowe, które wymiernie przełożyły się na korzystne wyniki biznesowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-poland-agencja-roku-effie-awards-2019,384543,artykul.html

Effie Awards to największy, prestiżowy konkurs marketingowy na świecie. Został zorganizowany po raz pierwszy w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Licencję na prowadzenie konkursu w Polsce posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR od 1999 roku. Polska jest obecnie jednym z 55 programów na świecie, gdzie organizowany jest konkurs. Nagroda Effie, ze względu na wysokie kryteria merytoryczne stawiane pracom nadsyłanym na konkurs, należy do najbardziej prestiżowych nagród naszej branży na całym świecie. Często nazywana jest „marketingowym Oscarem”. Więcej informacji o Effie.

- Tegoroczny konkurs Effie jest wyjątkowym wydarzeniem, nie tylko na scenie polskiej, ale również międzynarodowej. Na świecie obchodzi swoje 50-, a w Polsce 20-lecie. Jestem niezmiernie dumny z tego, że w tym jubileuszowym wydaniu konkursu, VMLY&R Poland zdobyła tytuł Agencji Roku i jednocześnie 9 statuetek Effie. Myślę, że jest to świadectwo tego, że nasze pozycjonowanie, czyli Connected Brands i sposób pracy z klientami umożliwia nam tworzenie efektywnych, skutecznych kampanii i komunikacji, które przynoszą fantastyczne biznesowe rezultaty. - Dariusz Andrian, Chief Executive Officer, VMLY&R Poland

Nagrody otrzymały następujące projekty stworzone przez agencję VMLY&R Poland:

  • GRAND PRIX  i ZŁOTO dla Chce się Ż dla Grupy Żywiec w kategorii LONG TERM MARKETING EXCELLENCE
  • ZŁOTO dla 9 milionów powodów dla GSK w kategorii URODA I PIELĘGNACJA
  • SREBRO dla Żywiec Męskie Granie dla Grupy Żywiec w kategorii BRANDED CONTENT
  • SREBRO dla Zakładanie firmy z mBankiem dla mBank w kategoriach BUSINESS-TO-BUSINESS
  • SREBRO dla Zakładanie firmy z mBankiem dla mBank w kategoriach FINANSE
  • SREBRO dla Rocznik 2000 dla mBank w kategorii FINANSE
  • BRĄZ dla Nie bój się bać dla LINK4 w kategorii UBEZPIECZENIA I INWESTYCJE
  • BRĄZ dla Rozszerzenie konceptu IKEA w kategorii MARKETING & BUSINESS SOLUTIONS

- W VMLY&R Poland efektywność idzie w parze z kreatywnością. Wiosną tego roku zdobyliśmy tytuł najbardziej kreatywnej agencji roku w konkursie KTR. Później był historyczny sukces w Cannes, skąd wróciliśmy z pierwszym polskim Tytanowym Lwem i pierwszym polskim Grand Prix. A teraz tytuł najbardziej efektywnej agencji roku! - Dawid Szczepaniak, Executive Creative Director, VMLY&R Poland

W rankingu najefektywniejszych agencji reklamowych 2019 pierwsze miejsce zajęła VMLY&R Poland (56 punktów).

- Tytuł Agencji Roku i 9 statuetek Effie udowadnia, że posiadamy silne kompetencje strategiczne. Tworząc komunikację dla naszych klientów chcemy wychodzić poza briefy. Chcemy zmierzać w kierunku pełnego mapowania doświadczeń konsumentów z markami. Mamy nadzieję, że to przyczyni się do obronienia tytułu najbardziej efektywnej agencji również w przyszłym roku. - Paweł Loedl, Chief Strategy Officer, VMLY&R Poland

Z okazji jubileuszu powstał również ranking TOP 20 najefektywniejszych firm i agencji komunikacyjnych 20-lecia Effie Poland. VMLY&R Poland znalazła się w zestawieniu TOP 20 agencji wybranych spośród 262 podmiotów, otrzymujących nominacje i nagrody w konkursie Effie Awards na przestrzeni dwudziestu lat.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystawa Grand Press Photo w Blue City
Od środy 8 lipca w centrum handlowym Blue City będzie można oglądać najlepsze zdjęcia prasowe z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo.
Konkurs 30/30: nowy termin wystawy
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową informują o nowym terminie wystawy finalistów. Będzie ona miała miejsce w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu i potrwa od 13 lipca do 31 sierpnia 2020 r. Zaprezentowanych zostanie 29 finałowych prac wybranych przez 12-osobowe Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych...
MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja przyszłych rodziców oraz...
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764