logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R Poland Agencją Roku Effie Awards 2019

  PR 31.10.2019, przeczytano 1145 razy
ilustracjastrzałka

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards agencja VMLY&R Poland zdobyła 9 statuetek, tytuł Agencji Roku i znalazła się wśród 20 najbardziej efektywnych agencji 20-lecia Effie Poland. Konkurs wyróżnia kampanie i rozwiązania marketingowe, które wymiernie przełożyły się na korzystne wyniki biznesowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-poland-agencja-roku-effie-awards-2019,384543,artykul.html

Effie Awards to największy, prestiżowy konkurs marketingowy na świecie. Został zorganizowany po raz pierwszy w 1968 roku w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Licencję na prowadzenie konkursu w Polsce posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR od 1999 roku. Polska jest obecnie jednym z 55 programów na świecie, gdzie organizowany jest konkurs. Nagroda Effie, ze względu na wysokie kryteria merytoryczne stawiane pracom nadsyłanym na konkurs, należy do najbardziej prestiżowych nagród naszej branży na całym świecie. Często nazywana jest „marketingowym Oscarem”. Więcej informacji o Effie.

- Tegoroczny konkurs Effie jest wyjątkowym wydarzeniem, nie tylko na scenie polskiej, ale również międzynarodowej. Na świecie obchodzi swoje 50-, a w Polsce 20-lecie. Jestem niezmiernie dumny z tego, że w tym jubileuszowym wydaniu konkursu, VMLY&R Poland zdobyła tytuł Agencji Roku i jednocześnie 9 statuetek Effie. Myślę, że jest to świadectwo tego, że nasze pozycjonowanie, czyli Connected Brands i sposób pracy z klientami umożliwia nam tworzenie efektywnych, skutecznych kampanii i komunikacji, które przynoszą fantastyczne biznesowe rezultaty. - Dariusz Andrian, Chief Executive Officer, VMLY&R Poland

Nagrody otrzymały następujące projekty stworzone przez agencję VMLY&R Poland:

  • GRAND PRIX  i ZŁOTO dla Chce się Ż dla Grupy Żywiec w kategorii LONG TERM MARKETING EXCELLENCE
  • ZŁOTO dla 9 milionów powodów dla GSK w kategorii URODA I PIELĘGNACJA
  • SREBRO dla Żywiec Męskie Granie dla Grupy Żywiec w kategorii BRANDED CONTENT
  • SREBRO dla Zakładanie firmy z mBankiem dla mBank w kategoriach BUSINESS-TO-BUSINESS
  • SREBRO dla Zakładanie firmy z mBankiem dla mBank w kategoriach FINANSE
  • SREBRO dla Rocznik 2000 dla mBank w kategorii FINANSE
  • BRĄZ dla Nie bój się bać dla LINK4 w kategorii UBEZPIECZENIA I INWESTYCJE
  • BRĄZ dla Rozszerzenie konceptu IKEA w kategorii MARKETING & BUSINESS SOLUTIONS

- W VMLY&R Poland efektywność idzie w parze z kreatywnością. Wiosną tego roku zdobyliśmy tytuł najbardziej kreatywnej agencji roku w konkursie KTR. Później był historyczny sukces w Cannes, skąd wróciliśmy z pierwszym polskim Tytanowym Lwem i pierwszym polskim Grand Prix. A teraz tytuł najbardziej efektywnej agencji roku! - Dawid Szczepaniak, Executive Creative Director, VMLY&R Poland

W rankingu najefektywniejszych agencji reklamowych 2019 pierwsze miejsce zajęła VMLY&R Poland (56 punktów).

- Tytuł Agencji Roku i 9 statuetek Effie udowadnia, że posiadamy silne kompetencje strategiczne. Tworząc komunikację dla naszych klientów chcemy wychodzić poza briefy. Chcemy zmierzać w kierunku pełnego mapowania doświadczeń konsumentów z markami. Mamy nadzieję, że to przyczyni się do obronienia tytułu najbardziej efektywnej agencji również w przyszłym roku. - Paweł Loedl, Chief Strategy Officer, VMLY&R Poland

Z okazji jubileuszu powstał również ranking TOP 20 najefektywniejszych firm i agencji komunikacyjnych 20-lecia Effie Poland. VMLY&R Poland znalazła się w zestawieniu TOP 20 agencji wybranych spośród 262 podmiotów, otrzymujących nominacje i nagrody w konkursie Effie Awards na przestrzeni dwudziestu lat.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764