logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

VMLY&R Poland partnerem marek Wyborowa w obszarze digital

  PR 29.08.2019, przeczytano 428 razy

VMLY&R Poland odpowiada za obsługę digitalową należących do koncernu Pernod Ricard marek wódki Wyborowa: Wyborowa od Mistrza, The Dark, Wyborowa Core. Agencja zajmuje się planowaniem i realizacją projektów digitalowych oraz kampanii regionalnych dla marek Wyborowa w Polsce. Dodatkowo, agencja odpowiada za działania repozycjonujące markę w Polsce i za granicą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/vmlyandr-poland-partnerem-marek-wyborowa-w-obszarze-digital,383761,artykul.html

W ramach stałej współpracy na polskim rynku VMLY&R Poland odpowiada m.in. za strategię i koncepcje kreatywne w obszarze digital, współpracę z influencerami oraz opracowanie komunikacji na Facebookowym profilu Wyborowa Wódka, a także jego moderację i zakup mediów digital. Dodatkowo, agencja realizuje sesje fotograficzne i produkcje wideo, a także przygotowuje materiały POS w punktach sprzedaży.

- Zdecydowaliśmy się na wybór VMLY&R Poland spośród czterech agencji, które wystartowały w przetargu. Szalę na stronę VMLY&R Poland przeważyło zrozumienie briefu i poprawnie zaprojektowana odpowiedź na niego. Ponadto, doceniliśmy kreatywne rozwiązania. - Mateusz Masłowski, Brand Manager Wyborowa, Polska

W zakresie globalnej obsługi agencja VMLY&R Poland odpowiada także za przygotowanie nowej platformy komunikacji, której wdrożenie obejmie wszystkie rynki, na których obecna jest marka.

- Powierzyliśmy agencji całość prac związanych z repozycjonowaniem marki oraz wypracowaniem nowej komunikacji, bardziej emocjonalnej dla konsumentów w Polsce i za granicą. - Joanna Stec, Brand Manager Wyborowa, Global

Źródło: VMLY&R Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764